09192281337

 

سمپاشی آفات خانگی در تهران:

سمپاشی آفات خانگی

 

آفات و حشرات خانگی چیست؟

 

مورچه، سوسک، ساس تختخوابی، موریانه، کنه کبوتر، کک، پشه، ماهی نقره‌ای، بید، حشرات مکنده و گزنده و جوندگان شامل انواع موش‌ها از جمله آفات در منازل و محیط‌ سکونت انسان به شمار می‌روند و به عنوان موجوداتی مزاحم، تهدیدی بسیار جدی برای سلامت‌اند و گاهی نیز خسارات زیادی به اموال وارد می‌کنند.

 

چگونه با آفات و حشرات خانگی مبارزه کنیم؟

 

شرکت سمپاشی نگین دشت در تهران، تضمین‌کننده نابودی کامل حشرات و آفات خانگی است و با وجود فعالیت اکیپ متخصص در این مجموعه، حشرات هیچ شانسی برای بقا و زنده ماندن در محیط زندگی ندارند.

 

سمپاشی تخصصی منازل مسکونی و آپارتمان در شرکت نگین دشت در تهران

 

متقاضیان و مشتریان می‌توانند از طریق تماس با متخصصان حشره شناسی سمپاشی نگین دشت در تهران، ابتدا از مشاوره رایگان شرکت بهره‌مند شوند، این نیروهای متخصص و توانمند سمپاشی نگین دشت در تهران در تمامی فصول آماده سمپاشی و دور نگه داشتن حشرات از محیط زندگی هستند و با بهره مندی از دانش حشره شناسی در کنترل آفات اقدام به سمپاشی می‌کنند و حشرات را محیط زندگی دور می‌نمایند.

 

شرکت نگین دشت در تهران با بهره‌گیری از دانش متخصصان و کارشناسان توانا و تکنولوژی پیشرفته، یک منبع معتبر در شناسایی آفات و حشرات موجود در منزل به شمار می‌آید و با شناسایی گونه، رفتار و مشخصات و ویژگی‌های مهم آفات نظیر موریانه، ساس تختخوابی، مورچه، پشه، سوسک ها، جوندگان و بررسی دقیق، راه‌حل‌های علمی و مناسبی در جهت مقابله با آلودگی محیط و توقف چرخه حیات آفات و حشرات خانگی ارائه می‌دهند.

 

مهم‌ترین ویژگی و امتیاز شاخص در بهره گیری از خدمات نگین دشت در تهران، استفاده از پیشرفته‌ترین فن‌آوری و مدرن‌ترین روش‌های روز دنیا در روند سمپاشی است، به گونه‌ای که ارائه خدمات از سوی شرکت نگین دشت در تهران منجر به رفع کامل آلودگی منزل و دور نگاه داشتن آفات در طولانی مدت از محیط است.

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

مراحل انجام عملیات سمپاشی توسط شرکت نگین دشت در تهران

 

بازرسی و بررسی دقیق محل آلوده به آفات و حشرات، توجه به حفظ سلامت ساکنین منزل در روند سمپاشی، حفاظت از اموال در حین سمپاشی و افزایش ایمنی از جمله مراحل انجام عملیات سمپاشی توسط شرکت نگین دشت در تهران است، ضمن اینکه پس از اجرای عملیات سمپاشی، کارشناسان و متخصصان پیگیر مسائل و مشکلات احتمالی در محیط هستند.

 

مهندسین و متخصصین شرکت سمپاشی نگین دشت در تهران، با بازرسی و بررسی کامل از محیط مسکونی، اقدام به شناسایی نوع و گونه آفت موجود در محیط می‌کنند و با استفاده از سموم مطابق با استانداردهای جهانی و کاملا بی‌خطر و همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی روز اروپا و تجهیزات مدرن و روش‌های موثر، اقدام به سمپاشی در محل می‌نمایند و پس از اجرای عملیات، کلیه اصول بهسازی محیط جهت ایمن نگه داشتن محیط از ورود مجدد حشرات را مورد بررسی قرار می‌دهند و به ارائه روش‌های مناسب در جهت اصلاح درزها و شکاف‌ها و سایر راه حل‌های منطقی به مشتریان می‌پردازند.

 

نیروهای متخصص در شرکت سمپاشی نگین دشت در تهران، پس از مرحله درمان و نابودی آفات و حشرات خانگی، یک گزارش دقیق و جامع همراه با توصیه‌های مهم در جهت ایمنی محیط از ورود حشرات ارائه می‌دهند و در صورتی که به بازدیدهای دوره‌ای در یک برنامه‌ریزی مدون نیاز باشد، زمان بازدید به مشتریان اعلام می‌شود.

 

کلیه مراحل مشاوره و سفارش سمپاشی در شرکت سمپاشی نگین دشت در تهران تحت نظر وزارت بهداشت و مطابق با استانداردهای جهانی است.

 

شهروندان در صورت مواجهه با انواع آفات و حشرات در منزل و یا در جهت پیشگیری از ورود آفات در آینده به محیط زندگی می‌توانند از خدمات شرکت سمپاشی نگین دشت در تهران بهره‌مند شوند.این شرکت با استفاده از روش‌ها و رویکردهای مبتنی بر دانش و علم حشره‌شناسی، ابتدا منبع و کلنی مشکل را پیدا کرده، سپس مراحل سمپاشی و درمان را عملیاتی می‌کند و با رعایت تمامی استانداردهای لازم در یک برنامه مدون و موثر اقدام به ریشه کنی آفات موجود در محیط می‌نماید.

 

تماس متقاضیان با کارشناسان، ارائه مشاوره و راهکارهای مناسب توسط کارشناسان متخصص، ثبت سفارش، برآورد هزینه انجام عملیات، رزرو انجام عملیات سمپاشی با تعیین روز و ساعت اعزام نیرو به محل، ارائه مشاوره جهت آماده سازی محل قبل از انجام کار، انجام عملیات دفع آفات، اعزام مهندس مجرب و با تجربه به محل، تعیین میزان آلودگی محل، ارائه خدمات سمپاشی و دفع آفات، مشاوره و خدمات در طول درمان، تعیین مدت طول درمان توسط کارشناس، آموزش اصول بهسازی محیط به مشتری و حمایت و مشاوره در طول درمان به مشتری از جمله مراحل مهم در شرکت سمپاشی نگین دشت در تهران در اجرای سمپاشی است.

 

نکات مهم در سمپاشی محیط زندگی

 

شهروندان قبل از هر گونه سمپاشی محیط مسکونی باید به نکات مهمی در جهت حفظ سلامت خود و خانواده توجه داشته باشند، سپردن سمپاشی به افراد نا آشنا و فاقد تخصص و استفاده از سموم نباتی و کلره ارزان قیمت و خطرناک می‌تواند سلامت افراد خانواده به ویژه کودکان، میانسالان، خانم‌های باردار و بیماران قلبی، کلیوی، ریوی را به خطر بیندازد.

 

همچنین استفاده از سموم نباتی غیراستاندارد و تایید نشده، احتمال بروز خطراتی مهمی چون سقط جنین، مشکلات پوستی، عصبی و تنفسی را افزایش می‌دهد، تهیه سم از عطاری‌ها بدون توجه به روش و و دٌز مصرفی و یا اجرای دستورالعمل‌های غیراستاندارد و اشتباه، آسیب زیادی به سلامت خانواده می‌زند و از طرفی موجب مقاوم شدن حشرات در برابر سموم می‌شود.

 

بسیاری از سم‌های موجود در عطاری‌ها و سم‌فروشی‌های غیر‌معتبر، سموم گیاهی درجه پایین و یا محتوی مواد کلره و سموم فسفره است که می‌تواند تا حدود 40 سال در محل سکونت باقی بماند و سلامت افراد را تهدید نماید.

 

صدور مجوز فعالیت شرکت‌های سمپاشی بر عهده وزارت بهداشت نهاده شده است و در حال حاضر، این مجوزتوسط معاونت بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی صادر می‌شود، باید توجه داشت از شرکت‌های سمپاشی دارای مجوز از وزارت بهداشت همانند شرکت مهندسی نگین دشت در تهران، برای سمپاشی می‌توان کمک گرفت و با خیالی آسوده آفات خانگی را از میان برد.

 

انواع سمپاشی آفات و حشرات خانگی

 

سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه:

 

سوسک‌های ریز سیاه خانگی یا به اصطلاح عموم سوسک آشپزخانه، سوسک کابینت و یا سوسک آلمانی نسبت به سایر گونه‌های سوسک بسیار کوچکترند و به همین جهت به راحتی در داخل درزها و شکاف‌ها مخفی می شوند، از این رو سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه با فرآیندی پیچیده و دقیق انجام می‌شود.

 

سمپاشی کک:

 

کک‌ها حشرات بسیار مقاوم، تند و تیز بوده و به سختی نابود می‌شوند، حمله و هجوم این حشرات به محیط مسکونی موجب ایجاد مزاحمت برای انسان و حیوانات خانگی می‌شود، به همین دلیل باید با شناخت دقیق چرخه زندگی و ساختار بدنی این حشرات اقدام به سمپاشی کرد.

 

سمپاشی ساس:

 

در جهت نابودی و درمان قطعی ساس، سمپاشی‌های تخصصی، امری ضروری و مهم در راستای ریشه‌کنی ساس‌ها به شمار می‌رود و باید توسط شرکت‌های سمپاشی دارای مجوز از وزارت بهداشت انجام شود.شرکت سمپاشی نگین دشت در تهران به صورت تخصصی در نابودی ساس‌ها وارد عمل می‌شود.

 

سمپاشی سوسک:

 

سمپاشی سوسک در ساختمان و محیط زندگی باید هر سال طبق برنامه مناسب و زمان‌بندی شده انجام شود و بهتر است تمامی ساکنین در ساختمان در جهت نتیجه بخش بودن سمپاشی به صورت همزمان اقدام کنند تا نابودی کامل سوسک‌ها اتفاق بیفتد.

 

سمپاشی موش:

 

یکی از معضلات بزرگ در جامعه شهری، وجود موش‌های سقفی و خانگی در اماکن عمومی، اداری و منازل است و مقابله با آن نیاز به تخصص و استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب است.

 

سمپاشی کنه:

 

کنه‎‌ها، موجب انتقال بیماری‌های خطرناکی به انسان می‌شوند و نابودی آنها دارای اهمیت بهداشتی و پزشکی است و سلامت انسان را به خطر می اندازند، به همین جهت باید به طور تخصصی برای نابودی کنه‌ها اقدام کرد.

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

سمپاشی موریانه:

 

موریانه‌ها از جمله آفات خانگی هستند که خسارات جدی برای اموال و وسایل منزل به بار می‌آورند و نابودی موریانه‌ها وابسته به تخصص و استفاده از تجهیزات مناسب است، براساس آمار به دست آمده از مشتریان در طول سال های فعالیت شرکت سمپاشی نگین دشت در تهران در زمینه مقابله با موریانه با افتخار اعلام می‌دارد "به طور 100% آلودگی موریانه " را در منازل مشتریان ریشه کن کرده است.

 

سمپاشی کنه کبوتری:

 

کنه کبوتری یا همان کنه آرگاس از جمله انواع گونه‌های کنه نرم بوده که انگل اصلی پرندگان به ویژه کبوترها همانند کبوتر چاهی و سایر پرندگان به شمار می‌آید و نابودی آن نیازمند فرآیندی تخصصی است.

 

سمپاشی مورچه:

 

در جهت مقابله با مورچه و سمپاشی محیط، شناسایی نوع گونه و نحوۀ مبارزه با مورچه‌ها نیاز به متخصص دفع آفات دارد تا ریشه‌کنی و نابودی اصولی صورت گیرد، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهدۀ آلودگی انواع مورچه ها با شرکت نگین دشت در تهران تماس حاصل فرمایند.

 

سمپاشی بید

 

بیدها در حالت بالغ به شکل پروانه با یک جفت بال و دارای چشمانی مرکبِ بزرگ هستند، اندازۀ بیدها کاملاً بستگی به نوع گونۀ آن ها دارد و برخی بسیار کوچک و برخی دیگر بسیار بزرگ هستند و به روش سمپاشی خاصی نیار است.

 

سمپاشی مگس

 

بهترین راه برای دفع مگس‌ها استفاده از اقدامات ساده پیشگیرانه است،برای به حداقل رساندن تعداد مگس ها باید تا جایی که امکان دارد محل‌های ورودی و دسترسی مگس‌ها به ویژه درب‌ها و پنجره‌ها را مسدود کرد.

 

سمپاشی شپش

 

شپش عمدتا در مدارس، مهدهای کودک و شیرخوارگاه‌ها شیوع پیدا می‌کند و با بررسی و نظارت دوره‌ای توسط کارشناس بهداشت می‌توان از شیوع و گسترش شپش در این اماکن جلوگیری به عمل آورد.

 

سمپاشی مایت

 

مایت‌های خونخوار عموماً از کبوترها انتقال می‌یابند و به دلیل افزایش کبوتر در کلان شهرها، گزارشاتی از افزایش این حشره در داخل منازل ارائه می‌شود و باید به طور تخصصی آن را نابود کرد.

 

سمپاشی مارمولک

 

گاهی با افزایش جمعیت مارمولک‌ها به حریم زندگی انسان‌ها، مارمولک به یک آفت تبدیل می شود که در این زمان بایستی اقدامات کنترلی برای مقابله با آین جانوران انجام داد که کارشناسان شرکت مهندسی نگین دشت  در تهران در این زمینه دارای تخصص و تجربه زیادی هستند.

 

سمپاشی سوسک فاضلابی درشت

 

بعد از سمپاشی منازل برای سوسک درشت فاضلابی جهت تاثیر گذاری بهتر سمپاشی بایستی به مدت چند ساعت آبریزی در درون راه آب های چاه فاضلاب ساختمان انجام نگیرد، بهترین بازده زمان سمپاشی صبح تا قبل از ظهر است.

 

سوسک مبلمان – کرم چوبخوار

 

سوسک‌های چوبخوار یا به اصطلاح سوسک مبل و یا کرم چوبخوار حشراتی هستند که از حدود 100 سال پیش به عنوان عامل اصلی آسیب به وسایل چوبی شناخته شده‌اند و شناسایی و نابودی این حشرات نیازمند تخصص و گونه‌شناسی است.

 

سوسک فرش

 

سوسک‌های فرش در منازل بیشترین آسیب و خسارت را به اقلامی مانند فیبرهای طبیعی نظیر پشم، ابریشم، پر، حشرات مرده و چرم و وارد می‌کنند و باید با روش‌های تخصصی در جهت مقابله با آن اقدام کرد.

 

سمپاشی پشه

 

پشه‌ها از جمله آفاتی به شمار می‌روند که با صرف کمترین زمان، می‌توانند شکار خود شامل انسان وحیوانات را پیدا کرده و ضمن گردش و لذت بردن از محیط اطراف با تزریق نیش از خون شکار خود تغذیه کنند.

 

سمپاشی منازل مسکونی سمپاشی ساختمان هزینه سمپاشی منازل سمپاشی منازل غرب تهران شرکت های سمپاشی دارای مجوز تهران سمپاشی تضمینی ساختمان سمپاشی منازل شرق تهران سمپاشی بدون بو و لک توسط شرکت سمپاشی نگین دشت در تهران انجام می‌شود.

سمپاشی آفات خانگی

 

 

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...