09192281337

 

نحوه سمپاشی کردن رستوران ها :

 

از آنجایی که انتظار میرود رستوران ها همواره مکان های تمیز و بهداشتی باشند ، ممکن است توسط سوسک ها نیز آلوده شوند. با این حال باید بدانید که تقریبا 90% رستوران ها و آشپزخانه ها سوسک های ریزی دارند. نکته بعدی این است که نظافت و پاکیزگی این مکان ها از چه اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد. به همین دلیل نباید با استفاده از سموم شیمایی این مکان ها را سمپاشی نمود.

نحوه سمپاشی کردن رستوران ها

 

سمپاشی این دسته از مکان ها میتواند بدون حرکت دادن و یا جابجا کردن وسایل آشپرخانه انجام شود. برخی افراد فکر میکننذ هر چه سموم قوی تری را مورد استفاده قرار دهند ، میتوانند در از بین بردن سوسک های آلمانی موفق تر شوند. اما این یک اشتباه محض است. برخی از سموم یا مواد شیمیایی موجود در بازار هیج تأثیری روی سوسک ها ندارند. موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که منشأ سوسک های ریز آلمانی همان کارخانه ها و شرکت های تولید کارتن یا موارد غذایی میباشند که هنگام حمل ونقل به سایر مکان ها نیز انتقال داده میشوند. به همین دلیل گاهی اوقات نیازی به سمپاشی و استفاده از مواد شیمیایی نیست و بهترین و ساده ترین راه همان پیشگیری میباشد.

 

به هیچ وجه سعی نکنید این کارها را بدون علم و آگاهی کافی انجام دهید. زیرا اگر برای سمپاشی از سموم یا مواد شیمیایی نامناسب استفاده کنید ، سلامتی خود و سایر افراد در آن محل را به خطر می اندازید.

 

شرکت سمپاشی تهران با داشتن کادری مجرب ، تجهیزات و سمومی به روز آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در سراسر تهران میباشد.

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...