09192281337

 

چگونه میتوان منزل خود را به بهترین شکل ممکن سمپاشی نمود ؟

 

قبل از شروع عملیات سمپاشی باید دلیل ورود و نفوذ حشرات مزاحم به محل زندگی را پیدا کنید.

 

معمولا در خانه ها وآپارتمان های قدیمی با گرم شدن هوا ، تعداد حشرات نیز به شدت افزایش میابد. گاهی اوقات برخی از جانداران موذی و مزاحم میتوانند سلامتی شما را به خطر بیندازند. حشراتی چون سوسک ، کک ، موریانه ،شته و مورچه جز این دسته از حشرات میباشندکه میتوانند برخی از بیماری ها را به انسان ها منتقل نمایند.

 

نحوه سمپاشی منازل :

 

قبل از هر چیزی باید بدانید که عملیات سمپاشی ، صرفا برای از بین بردن حشرات نیست ، بلکه فرایندی است پیشگیرانه ، که از زاد و ولد حشرات جلوگیری مینماید. روش های موقت زیادی وجود دارند که به کمک آنها میتوانید برای مدت محدودی از شر این حشرات خلاص شوید. اما همانطور که گفته شد این دوران موقتی است و ممکن است پس از گذشت مدتی ، مجددا به محل زندگی شما نفوذ کنند . اما اگر میخواهید بصورت اصولی و دائمی از شر این حشرات خلاص شوید ، باید از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید.

 

شرکت سمپاشی تهران با داشتن مجوزهای متعدد از سازمان های مربوطه نظیر ، وزارت بهداشت و کشاورزی وهمچنین محیط زیست یکیاز شرکت های پیشرو در زمینه دفع آفات میباشد.

 

نکاتی که باید در زمان سمپاشی رعایت شود :

 

به هیچ عنوان خودسرانه و ندانسته از سموم ومواد شیمیایی استفاده نکنید زیرا ممکن است سلامتی خود و سایر افراد را به خطر بیندازید . و همچنین سموم مورد استفاده هیچتأثیری روی حشرات نداشته باشد.

 

 اگر مشاهده میکنید که شدت آلودگی زیاد است و با روش های ابتدایی نمیتوانید از شر این حشرات خلاص شوید ، حتما با یک شرکت متخصص  در این زمینه مشورت کنید.

 

برخی از شرکت ها مانند شرکت سمپاشی تهران با کادری مجرب و تجهیزاتی به روز و همچنین سابقه ای درخشان ، همراه با مجوزهای لازم ، آماده خدمت رسانی به شما همشهریان میباشد.

 

بعد از عملیات سمپاشی حداقل به مدت 24 ساعت ، محل مورد نظر را ترک نمایید. این سموم و مواد شیمیایی گازهایی را متساعد میسازند که برای سلامتی افراد به شدت خطرناک میباشند.

 

 بعد از اتمام مراحل وبازگشت به محل ، بررسی های لازم از خانه را انجام دهید و لاشه و جسد حشرات را جمع آوری نمایید. دقت داشته باشید که برای این کار نکات ایمنی را رعایت فرمایید.

 

باقی ماندن سموم در منزل ممکن است ، مشکلاتی را بوجود آورد . به همین دلیل توصیه میشود سموم موجود را پاکسازی نمایید.

چگونه میتوان منزل خود را به بهترین شکل ممکن سمپاشی نمود ؟

 

 

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...