09192281337

 

نحوه سمپاشی ساختمان ها :

 

معمولا اغلب افراد حداقل یک بار شاهد دیدن سوسک و یا سایر حشرا مزاحم در خانه باشند. چنین منظره هایی ممکن است برای خانوم ها به شدت آزار دهنده باشند. گاهی اوقات شدت آلودگی به حدی بالاست که با روش های ابتدایی نمیتون با این حشرات مطاحم مبارزه کرد و حتما باید از افراد متخصص کمک گرفت. در چنین شرایطی به هیچ وجه نگران نباشید ، زیرا شرکت سمپاشی تهران با داشتن سالها تجربه ، کادری متخصص و تجهیزاتی به روز آماده خدمت رسانی به شما همشهریان و عزیز میباشد.

 

قبل از اینکه عملیات سمپاشی آغاز شود ، کارشناسان این شرکت باید در محل مورد نظر حاضر شوند و شرایط و میزان آلودگی را بررسی نمایند. گاهی با چند روش ساده و گاهی با روش های ترکیبی میتوان آلودگی های موجود را از بین برد و از پیشرفت آنها جلوگیری کرد. در مجتمع ها و مکان هایی که تراکم جمعیت زیاد است عملیات سمپاشی باید در تمامی واحدهای مسکونی انجام شود. زیرا فاضلاب های این مکان ها به هم متصل میباشد و به راحتی از یک واحد به واحد دیگری منتقل میشود. برای جلوگیری از آلوده شدن افراد منزل ، بهتر است برای چند ساعت از محل سمپاشی دور باشند. معمولا با حضور افراد یا کودکان در محل سمپاشی ، سرعت کار پایین می آید وعملیات نیز به کندی پیش میرود. حتما قبل از انجام کار به توصیه های شرکت سمپاشی توجه کنید تا در کار خللی ایجاد نشود.

 

برخی از این دستورالعمل ها به شرح زیر میباشد :

 

بعد از سمپاشی با محیط های آلوده در تماس نباشید

 

در زمان سمپاشی تمام خوراکی ها را از محل دور کنید و درون ظرف در دار نگه دارید.

 

مواد غذایی که در معرض سموم قرار گرفتند را دور بریزید.

 

تمام ظرف و ظروفی که برای پخت و پس استفاده میشوند را بپوشانید.

 

بعد از اینکه عملیات سمپاشی تمام شد ، محل مورد نظر را برای مدت معینی ترک نمایید.

 

توجه داشته باشید که اگر در معرض این مواد سمی قرار بگیرید ، سلامتی شما به شدت به خطر می افتد.

 

بعد از بازگشت به محل ، سعی کنید اطراف خانه را مورد بررسی قرار دهید. اگر با لاشه موش یا سایر جانداران مواجه شدید ، حتما با استفاده از دستکش و رعیت نکات بهداشتی ، آنها را در کیسه ای قرار دهید و جایی دور از محل زندگی بیندازید.

 

برای انجام همه این کارها میتوانید با شرکت سمپاشی تهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسانخود را به محل اعزام نمایند. کارشناسان میتوانند با بررسی شرایط و میزان آلودگی ، بهترین و موثرترین روش ها را بکار گیرند. به هیچ عنوان سعی نکنید بدون آگاهی و یا خودسرانه اقدام به سمپاشی کنید. برخی از سموم موجود هیچ تأثیری روی این جانداران مزاحم ندارد و فقط سلامتی شما و اهالی منزل را به خطر می اندازند.

نحوه سمپاشی ساختمان ها

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...