09192281337

 

روش های سمپاشی کارخانه ها به چه صورت است ؟

 

سمپاشی کارخانه ها به چند دلیل اهمیت ویژه ای دارند که قصد داریم به دو مورد از مهمترین آنها اشاره کنیم. کورد اول اینکه همانطور که میدانید در همه کارخانه ها و مراکز تولیدی ، دستگاه های زیادی وجود دارند. وجود خزندگان و یا برخی از جوندگان برای این مکان ها به شدت خطرناک است. از آنجایی که میتوانند به شدت باعث و ناقل بیماری شوند ، برای سلامتی افراد را به شدت خطرناک میباشند. مورد دوم این است که این جونده یا خزنده ها میتوانند وارد دستگاه ها شوند و به راحتی آسیب های جدی را به دستگاه ها وارد نمایند.

 

به همین دلیل رعایت نکات های بهداشتی در این مکان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد. برخی از این حشرات یا حیوانات عبارت اند از : موش ها ، عقرب ها ، مارها ، رتیل و حتی کبوتر ها .

 

اگر دستورالعمل های  بهداشتی و پیشگیرانه را رعایت نکنید ، ممکن است ایجاد خسارت های وارده ، اعتبار شرکت یا کارخانه را زیر سوال ببرید. در ادامه میخواهیم برخی از اقدامات پیشگیرانه را بیان نماییم.

 

در صورت امکان مواد غذایی را از محل خارج کرده و یا روی آن را بپوشانید.

 

برای جلوگیری از حمله آفات باید قبل و بعد از انبار مواد غذایی و محیط را سمپاشی کنید.

 

تمامی منافذ ، درزها وخوردگی های چوب،  داخل ساختمان باید پوشاند.

 

  تنها با گذاشتن طعمه برای آفت مورد نظر نمی توان آن را از بین برد.

 

زمان مناسب برای سمپاشی کارخانجات ، پس از اتمام ساعات اداری می باشد.

 

در صورت مشاهده این دسته از جانداران مزاحم در محل کار ،میتوانید با شرکت سمپاشی تهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت ، کارشناسان خود را به محل اعزام نماید. این شرکت با روش های به روز و تجهیزاتی مدن در زمینه از بین بردن آفت ها تخصص ویژه ای دارد. این شرکت با 30 سال تجربه در زمینه های کشاورزی ، سمپاشی بهداشت ، محیط زیست و حشرع شناسی توانسته پاسخگوی تمامی نیازهای همشهریان عزیز در این زمینه باشد.

 

این شرکت با داشتن مجوزهای معتبر از سازمان های مربوطه ، وزارت بهداشت ، کشاورزی وهمچنین امینی پیمانکاران یکی از برجسته ترین شرکت ها در زمینه دفع آفات میباشد.

روش های سمپاشی کارخانه ها به چه صورت است ؟

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...