09192281337

روش مبارزه با ساس يا حشره تخت خواب

 

چگونه میتوان با استفاده از روش های موثر از شر ساس ها خلاص شد ؟

 

قبل از اینکه به روش های مبارزه با ساس ها بپردازیم ، ابتدا باید چند نکته در مورد این جانوران خونخوار را با شنا در میان بگذاریم.

 

این جانوران نوعی انگل های خارجی میباشند که از خون موجودات تغذیه میکنند. تا به امروز هیچ گونه گزارشی مبنی بر انتقال بیماری توسط این حشرات گزارش نشده است. با این حال ، جای نیش این حشرات به شدت آزار دهنده میباشد و خارش شدیدی را روی پوست افراد ایجاد مینماید و حتی گاهی اوقات ، میتواند باعث ایجاد آثار روانی روی افراد گردد. اگر محل زندگی شما نیز توسط این حشرات آلوده شده است جای هیچ نگرانی نیست و به هیچ عنوان به شایعات گوش ندهید.تنها کافیست گوشی تلفن را بردارید و با شرکت سمپاشی تهران تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده هستند تا با استفاده از سمپاشی های  مناسب و اصولی ، این حشرات را ریشه کن کنند.

 

هر ساس بالغ در یک روز میتواند سه تا پنج تخم بگذارد. این تخم ها بعد از دو هفته باز شده و ساس های جدید متولد میشوند. بعد از گذشت 2 ماه این ساس ها بالغ میشوند و میتوانند تخم گذاری نمایند. نکته منفی که در این بین وجود دارد و به شدت حائز اهمیت میباشد این است که ، ساس ها میتوانند تا 1 سال و نیم بدون غذا زنده بمانند.

چگونه میتوان با استفاده از روش های موثر از شر ساس ها خلاص شد ؟

 

چرا برای از بین بردن ساس ها ، یاد از سمپاشی های تخصصی استفاده نمود ؟

 

اول اینکه این ساس ها بسیار حشرات کوچکی میباشند که به راحتی میتوانند در مکان هایی به دور از دید شما مخفی شوند. گوشه های دیوار ، دورن الیاف فرش ، رختخواب و ... از جمله مکان هایی هستند که ساس ها برای زندگی خود انتخاب مینمایند.

 

تخم این حشرات نیز از استقامت خوبی برخوردار میباشد و تا حد زیادی نفوذ ناپذیر است ،به همین دلیل باید از ترکیبات شیمیایی مخصوصی استفاده نمایید.  ساس ها معمولا بر اساس میزان میزان غلظت خون ، قربانیان خود را انتخاب میکنند.

 

برخی افراد بر این باورند که با دور انداختن وسایل منزل میتوانند از شر ساس ها خلاص شوند، اما با این کار نه تنها ساس ها از بین نمیروند ، بلکه باعث ایجاد زیان های مالی نیز میشوند

 

یکی از عواملی که میتواند شکار ساس ها را دشوار سازد ، نور گریزی آنها میباشد. این حشرات معمولا در طول روز هیچگونه فعالیتی ندارند و در این مدت در مخفی گاهای خود مستقر میشوند. شب ها زمانی که افراد به خواب میروند ساس ها ، میزان دی اکسید کربنی که توسط بازدم از بدتن فرد خارج میشود را اندازه گیری میکنند . سپس از مخفیگاه خود خارج شده و شروع به تغذیه میکنند. برای اینکه شما متوجه این گزیده شدن نشوید ، ساس ها ابتدا مقداری موارد بی حس کننده روی محل مورد نظر میریزند و پوست شما را بی حس میکنند. سپس با حوصله شروع به مکیدن خون شما میکنند. ساس ها معمولا چندین بار نیش خود را وارد پوست شما میکنند و به همین دلیل است که در زمان بیدار شدن روی پوست خود احساس خارش میکنید. گاهی اوقات افراد از وجود ساس ها در خانه غافل هستند و فکر میکنند که دچار حساسیت پوستی شده اند که ان موضوع به کل اشتباه است.

 

شرکت سمپاشی تهران نیز متوجه مقاوم شدن ساس ها در برابر برخی از سموم شده اند ، به همین دلیل سموم و مواد شیمیایی خود را نیز به روز کرده است و تا به امروز توانسته موثرترین و به روز ترین سموم را جهت مبارزه با ساس ها ، تولید نماید.

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

ایا ساس ها میتوانند باعث انتقال بیماری شوند ؟

 

اینکه گفته شده یکی از عوامل شیوع برخی از بیماری ها ، نیش ساس ها میباشد ، دروغ بزرگی است. نیش این حشرات تأثیر زیادی روی اغلب افراد ندارند و در برخی اوقات میتواند علائک دیگری را روی بدن افراد ظاهر سازد. اگر فردی دارای حساسیت پوستی باشد ، نیش ساس ها میتواند باعث ایجاد خارش شدید شود و در اغلب افراد هیچ علائمی نخواهد داشت. نکته ا که در اینجا باید به آن توجه شود این است که ، پاسخ به نیش حشرات یک واکنش ایمنی است و به میزان استقامت فرد بستگی دارد. به همین دلیل نمیتوان گفت که نیش ساس ها تأثیری مشابه روی همه افراد دارد. در برخی از مواقع سیستم ایمنی باید واکنش یا پاسخ هایی را تولید کند ، به همین دلیل ممکن است علائم این نیش ها روی بدن فرد قربانی با تأخیر ظاهر شود. اگر شما نیز قربانی نیش این حشرات شدید ، میتوانید با استفاده از داروهایی که حاوی آنتی هیستامین هستند ، خارش پوست خود را کاهش دهید. ممکن است  پیدا کردن قربانیان برای ساس ها کاری دشوار باشد و تشخصیص آنها نیز زمانبر شود. به همین دلیل احتمال اینکه افراد از حضور آنها در خانه غافل شوند ، وجود دارد.

 

چگونه میتوان با یک روش موثر و سمپاشی دقیق از شر این حساس ها خلاص شد ؟

 

توجه کنید که هر سم یا مواد شیمیایی نمیتواند ساس ها را از بین ببرد. این حشرا به دلیل مقاومتی که نسبت به برخی از مواد شیمیایی یا سموم دارند ، به راحتی از بین نمیروند. به همین دلیل باید با یک متخصص و فردی زبده در این زمینه مشورت نمایید. مهمترین نکته در موضوضوع سمپاشی این است که باید منطقه وسیعی را سم پاشی نمایید. اگر نتوانید همه آنها را با هم از بین ببرید ممکن است مججد تولید مثل کنند و سریعا جمعیت خود را افزایش دهند. شرکت سمپاشی تهران با کادری مجرب و زبده در زمینه سمپاشی آماده خدمت رسانی به شما همشهران عزیز میباشد.

 

چگونه ساس ها را شناسایی کنیم ؟

 

قدم اول برای سمپاشی و از بین بردن ساس ها این است که در ابتدا مطمئن شویم که این حشرات 100% ساس هستند. اندازه این حشرات چیزی بین 5 تا 9 میلیمتر میباشد و رنگ آنها قهوه ای و فاقد دم هستند. اما زمانی که ساس ها از خون تغذیه کنند ، رنگ آنها از قهوه ای به قرمز تغییر خواهد کرد.

 

چگونه میتوان از وجود ساس ها مطمئن شد ؟

 

اول نکته که باید بدانید این است که این حشرات از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به بذر سیب دارند. معمولا ساس های جوان در زمان رشد خود پوسته های خود را در اطراف محل زندگی میریزند . همچنین بعد از تغذیه با مدفوع خود لکه های سیاه وقهوه ای ایجاد مینمایند. خارش پوست افراد نیز میتواند بیانگر وجود ساس ها در خانه باشد. این حشرات بیشتر در مکان هایی مخفی میشود که در معرض دید شما نباشند.

 

با این حال ، ممکن است رد آنها را رو رختخواب ها و یا سایر مکان های دیگر پیدا کنید و با خود بگویید که علت آلوده شدن به ساس ها چه مواردی میتواند باشد؟

 

برخی از نکاتی که باید به آنها توجه کنید به شرح زیر میباشد.

 

لباس های کثیف خود را در کجا نگهداری میکنید ؟

 

آیا فردی که به تازگی در خانه شما رفت کرده ، چمدان یا کیف داشته است ؟

 

آیا برای مدت زیادی از خانه دور بوده اید ؟

 

در 6 ماه گذشته کجاها رفته اید که ممکن است با ساس ها آلوده شده باشد ؟

 

آیا مطمئن هستید که منزل خود را بصورت منظم تمیز و مرتب میکنید و اجازه آلوده شدن محل زندگی خود را بوسیله ساس ها نمیدهید ؟

 

تمامی این سوالات را از خود بپرسید زیرا هر یک از آنها میتواند سرنخ خوبی به شما دهد و علت آلوده شده محل زندگی خود را هر چه سریعتر پیدا کند. این نکته را نیز بدانید که معمولا ساس ها در حمام ، اتاق ها و مخصوصا اتاق خواب زندگ میکنند.

 

چگونه محل اطاف خود را بازرسی نماییم ؟

 

یک چراغ قوه و یک پیچ گوشتی بردارید و از اتاق خواب شروع کنید. سعی کنید این کار را در طول شب انجام دهید و چراغ های خود را خاموش کنید. در این زمان ساس ها در مخفیگاه خود مخفی شده اند و پیدا کردن آنها آسان تر میباشد. زیر فرش ها ، موکت ها وپارچه های کتانی را خوب بگردید. اگر متوجه سوراخی در دیوارها شدید ، با پیچ گوشتی سوراخ را بکنید و با چراغ قوه آن محل را بررسی نمایید. محل دیگری که ممکن است ساس ها در آنجا مخفی شده باشند ، زیر روکش های خوشخواب میباشد. تمام این مراحل را طی کنید تا از حضور آنها در خانه مطمئن شوید.

 

نحوه کنترل و ریشه کن کردن ساس ها :

 

بعد از اینکه از حضور آنها در خانه مطمئن شدید ، باید با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا از نزدیک شرایط را مورد بررسی قرار دهد. اگر بخواهید شخصا این کار را انجام دهید ممکن است نتوانید تمام قسمت های منزل را سمپاشی کنید و برخی نقاط را مد نظر قرار ندهید. در چنین حالتی ممکن است ساس ها در همان محل بمانند و مجددا جمعت خود را افزایش دهند. شرکت سمپاشی تهران با داشتن کادری مجرب و تجهیزات و سمومی به روز میتواند تمام این کارها را برای شما همشهریان عزیز انجام دهد.

 

با این حال اگر خودتان قصد سمپاشی دارید نکات زیر را مد نظر قرار دهید :

 

در ابتدا باید بدانید که برای این کار نیاز است تا وسایل زیادی نظیر مبلمان ، تختخواب ، فرش ها و شاید موکت ها را حرکت دهید. به همین دلیل نیازمند تلاش و کار زیادی میباشد.

 

سعی کنید این کار را از اتاق ها شروع کنید. ابتدا یک اتاق را مورد بررسی قرار دهید و بعد از اتمام کار درب آن اتاق را ببندید و منافذ خروجی اتاق را نیز بپوشانید . سپس به سایر اتاق ها و حمام و شیروانی بروید و همین پروسه را تکرار نمایید. اگر نیاز شد تا یک اتاق را سمپاشی کنید ، این کار را در وسعت زیادی انجام دهید تا اثر این سمپاشی بیشتر شود.

چگونه میتوان با استفاده از روش های موثر از شر ساس ها خلاص شد ؟

 

چه عواملی در هزینه سمپاشی اثر گذار میباشد ؟

 

تعداد اتاق ها ، میزان آلودگی ، تعداد وسایلی که باید جابجا شوند ، مساحت آلودگی  و منطقه جغرافیایی ساختمان ، از جمله عواملی هستند که میتوانند نرخ سمپاشی را تغییر دهند. گاهی اوقات به دلیل عمق نفوذ ساس ها به دیوارها ممکن است لازم باشد دیوارها شکافته شوند ، به همین دلیل هزینه بنایی و یا بازسازی چنین محل هایی میتواند باعث افزایش هزینه ها شود. شما همچننی میتوانید با شرکت سمپاشی تهران تماس بگیرید تا مشاوران ما بصورت رایگان ، شما را راهنمایی کنند.

 

همیشه گفته میشود که پیشگیری بهتر از درمان است ، به همین دلیل برخی از اقدامات پیشگیرانه را با شما به اشتراک میگذاریم.

 

زباله های خود را حتما در کیسه زباله قرار دهید.

 

مکان های نظیر آشپزخانه که چربی تولید میکنند را بصورت مرتب تمیز کنید.

 

حداقل 2 هفته ای یک باز ظروف پر استفاده را با شوینده ها بشوید.

 

اگر متوجه ایجاد نم یا رطوبت روی سطوح یا دیوارها شدید ، حتما به دنبال چاره ای برای از بین بردن آنها باشید.

 

درز ، شکاف ، سوراخ و ترک های موجود روی دیوارها و کف را بپوشانید.

 

مواد غذایی و خوراکی ها را در ظروف در بسته قرار دهید و ترجیحا آنها را درون یخچال بگذارید.

 

وسایلی مانند ، مبلمان ، قالی ، پرده ، البسه ، شانه های تخم مرغ و این دسته از وسایل را ، قبل از آوردن به خانه ، با دقت مورد بررسی قرار دهید.

 

به هیچ عنوان سرخود از سموم یا سایر موار شیمیایی استفاده نکنید ، زیرا گتهی اوقات نه تنها ساس ها را از بین نمیبرید ، بلکه با این روش های غیر کارشناسی و غیر حرفه ای سلامت خود و اهالی منزل را نیز به خطر می اندازید.

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

نحوه سمپاشی به چه صورت میباشد ؟

 

نکاتی در مورد سمپاشی را با هم بررسی مینماییم:

 

سعی کنید عملیات سمپاشی را شب ها انجام دهید.

 

تمام درزها و شکاف های دیوار را با استفاده از دوغاب یا سایر مصالح مرغوب ، بپوشانید.

 

مهمترین نکته این است که اگر در این کار سر رشته و تخصص کافی ندارید ، سعی کنید با شرکت سممپاشی تهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان خود را به محل شما اعزام نماییم.

 

همیشه سعی کنید بدترین حالت را در نظر بگیرید و فرض را بر این قرار دهید که ساس ها تخم گذاری کرده اند. به همین دلیل باید عملیات سم پاشی را در فواصل 20 روزه و در ه مرحله انجام دهید.

 

موردی که باید مد نظر قرار گیرد ، این است که ممکن است ساس ها از مخفیگاه خود بیرون نیایند و به همین دلیل در معرض سم قرار نگیرند. در چنین حالتی باید روش های دودی یا پودری استفاده نمایید. در 90% مواقع ، اگر سمپاشی به صورت حرفه ای و اصولی انجام شود ، همه ساس ها از بین میروند.

 

جولانگاه ساس ها معمولا زیر رخت خواب ها ، مبل ها ، فرش ها ، کناره های دیوار میباشد ، بنابراین در حین سمپاشی باید حتما توجه ویژه ای به این مکان ها داشته باشید.

 

برخی از سمومی که در سمپاشی ها مورد استفاده قرار میگیرند ، عبارت اند از :

 

مالاتیون سایپرمترین گامگسان دی کلرووس دیازینون لامبادا ایکون پریمفوس پرمترین دلتا مترین بیورزم ترین

 

لازم نیست شما خودتان این مراحل را طی کنید. شرکت سمپاشی تهران با داشتن کادری مجرب و به روز ترین تجهیزات آماده پاسخگویی به نیاز شما همشهریان عزیز میباشد.

 

روش های دیگری نیز برای از بین بردن ساس ها وجود دارد که معمولا امکان پذیر نیست. برای مثال میتوانید دمای خانه را به 60 درجه بالای صفر یا 10 درجه زیر صفر برسانید.

 

سعی کنید اگر عضوی از خانواده در خوابگاه زندگی میکند ، قبل از وردوش به خانه ، لباس ها و وسایلش را چک کنید. اگر با موردی مشکوک برخوردید ، میتوانید لباس ها و وسایل را جایی دور از محل زندگی ، زیر نور آفتاب قرار دهید.

 

به چند دلیل باید ساس ها را از محل زندگی خود دور نگه داریم یا آنها را از بین ببریم :

 

این حشرات کوچک و  موذی علاقه شدیدی به خونخواری انسان ها دارند.

 

در برخی از مواقع نیش آنها باعث ایجاد خارش شدید و حتی کهیر میشود.

 

بوی نامطبوعی که از ترشحات آنها ایجاد مشود ، بسیار آزار دهنده میباشد.

 

چگونه  میتوان با روش های خانگی و طبیعی تا حدی از شر این حشرات خلاص شد ؟

 

وسایل کهنه و قدیمی مانند مبل و کمد ها را باز سازی یا نو کنید.

 

برامدگی هایی که در کاغذ دیواری ها بوجود آمده است را از بین ببرید.

 

با جارورقی تمام منافذ و فرورفتگی ها را تمیز کنید.

 

ملحفه ها و رو بالشتی ها را تمیز کنید.

 

حتی میتوانید روی تخت خواب یا پتوهای خود را نیز با جارو برقی تمیز نمایید.

 

حدالامکان سعی کنید تمامی سوراخ ها و درزهای که روی دیوارها میباشد را با گچ یا دوغآب بپوشانید .

 

یک روش کامل بهداشتی نیز وجود دارد و آن تهیه دستگاهی که امواج اولترا سونک ایجاد کند. صدای این دستگاه برای گوش اسنان قابل شنیدن نمیباشد اما برای ساس ها و برخی از حشرات ، به شدت آزار دهنده میباشد.

 

موضوعی که باید بدانید این است که معمولا نیش ساس ها نمیتواند باعث انتقال بیماری شود. اما همین حشرات خونخوار در هندوستان توانسته اند برخی از کودکان را دچار کم خونی نمایند.

 

از بین بردن ساس ها آنگونه که گفته میشود هم چندان دشوار نیست ، تها کافیت تا از سمپاشی های غیر حرفه ای و سر خود ، بپرهیزید. این حشرات زندگی و تغذیه خاصی دارند، به همین دلیل برای از بین بردن آنها باید از روش های خاصی استفاده نمایید. تنها کافیست تا با شرکت سمپاشی تهران که در این زمینه از تخصص کافی برخوردار است ، تماس بگیرید.

چگونه میتوان با استفاده از روش های موثر از شر ساس ها خلاص شد ؟

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...