09192281337

 

راهکارهای قطعی و سریع ویژه “از بین بردن حشرات موذی” و چندش آور

 

حشرات موذی می‌توانند ناقل برخی از بیماری‌های خطرناک باشند؛ به همین دلیل برای “از بین بردن حشرات موذی” باید سریعا اقدامات لازم انجام شود.

 

چندش آورترین حشرات خانگی و چگونگی از بین بردن حشرات موذی

 

شاید برای شما دانستن اینکه برخی از این حشرات چقدر مفید واقع می‌شوند و یا چقدر خطرناک هستند بسیار شگفت‌انگیز باشد. ما در این بخش ازنمناک خواهیم گفت که با چه روشهایی می‌توان به راحتی حشرات موذی را از محیط زندگی خود بیرون کرد و چگونه رایج‌ترین این حشرات را از خانه و محل کار دفع نمود.

راهکارهای قطعی و سریع ویژه “از بین بردن حشرات موذی” و چندش آور

 

دفع حشرات خانگی با روش‌های ساده و خانگی

 

راه‌های دفع هزار پا یکی از انواع حشرات خانگی!

 

ممکن است هیچ چیز به اندازه دیدن یک هزار پای خانگی که بر روی بدن یا روی زمین در حال راه رفتن است، ترسناک نباشد. بیشتر افراد از دیدن هزارپای خانگی وحشت زیادی دارند. هزار پای خانگی معمولا دارای ۱۵ پا می‌باشد و می تواند ۱ تا ۳ پا در ثانیه راه برود، به همین دلیل گرفتن آن‌ها بسیار دشوار است. معمولا رایج‌ترین پاسخ به یک هزار پای خانگی، پرتاب کفش است، اما بهترین و موثرترین روش برای مبارزه و دفع این حشره، استفاده ز امواج فراصوتی است، در این روش امواج صوتی ایجاد شده در فرکانسهای بالاتر از قدرت شنوایی گوش انسان و در محدوده شنوایی جانوران موذی و خانگی، باعث دور شدن آنها از محیط زندگی می‌شود. این روش بدون ضرر و کاملا سازگار با محیط زیست می‌باشد.

 

بهترین روش دفع کک، یکی از انواع حشرات خانگی!

 

اگر حیوانات خانگی دارای کک هستند و آن را به محیط خانه انتقال می‌دهند، باید نسبت به دفع کک، شناخت و آگاهی داشته باشید، اگرچه این کک‌ها بسیار کوچک هستند، اما جنب و جوش زیادی به همراه گزش دارند. آن‌ها در ماه‌های گرم سال بسیار فراوان دیده می‌شوند، اگر تاکنون توسط کک‌ها گزیده شده‌اید، می‌توانید در اینجا با روش‌های صحیح و کارآمد برای رهایی و خلاص شدن از این حشرات آشنا شوید. بهترین روش پیشگیری و حفظ حیوانات خانگی، استفاده از درمان کک‌هاست.

 

چگونگی دفع عنکبوت، یکی از انواع حشرات خانگی!

 

راهکار عالی برای دفع عنکبوت از خانه

 

عنکبوت‌ها اغلب در جستجوی غذا و گرما وارد محیط خانه می‌شوند و وجود آنها در خانه و محیط زندگی چندان خوشایند نیست. همانطور که می‌دانید، عنکبوت‌ها، شکارشان را صید می‌کنند و این می‌تواند برای ما مفید باشد. حال اگر تمایلی برای حضور عنکبوت‌ها در محیط زندگی ندارید، می‌توانید با کمی غذا و روشهای مختلف از شر این حشرات خلاص شوید. همچنین برای برداشتن تار عنکبوت از سقف، می‌توانید یک جوراب را به سر یک چوب قرار داده و با نوارچسب آن را محکم کرده و سقف را تمیز نمایید. برای تمیز کردن زیر یخچال نیز می‌توان از این روش ساده استفاده کرد.

 

چگونگی دفع مگس، یکی از انواع حشرات خانگی!

راهکارهای قطعی و سریع ویژه “از بین بردن حشرات موذی” و چندش آور

 

روش طبیعی دفع مگس بسیار موثرتز از دیگر روش‌هاست

 

در ایالات متحده، انواع مختلفی از مگس‌ها همانند مگس‌های راه آب، مگس‌های لاشه، مگس‌های خانگی و حشرات دیگر وجود دارد. ورود مگس‌ها به خانه و محیط زندگی، بسیار آزاردهنده است. علاوه بر آن می‌توانند حامل بیماری نیز باشند و سلامت انسان را به خطر بیندازند. بنابراین اگر درگیر مگس‌های آزاردهنده هستید، بهتر است با این روش‌های ساده و خانگی از شر این حشرات موذی خلاص شوید. ابتدا مقداری سرکه سیب را حرارت داده و آن را در یک شیشه بریزید، یک قیف را در دهانه شیشه بگذارید و و آن را در جایی که معمولا مگس‌ها جمع می شوند قرار دهید، در عرض چند ساعت خواهید دید که آنها به دام می‌افتند. همچنین می توان سرکه سیب را به طور مستقیم در محیط و بر روی این آفات اسپری کرد.

 

چگونگی دفع موریانه، یکی از انواع حشرات خانگی!

 

موریانه‌ها، حشراتی موذی هستند و می‌توانند به خانه و وسایل، آسیب‌های جدی وارد کنند. این حشرات چون جزء آفت‌های خاصی به شمار می‌روند، خلاص شدن از آن‌ها کار سخت و دشواری نیست. درصورتی که از این موجودات جونده، چوب یا نشانه‌های فعالیت آن‌ها را مشاهده کردید، یافتن راهی سریع و کارآمد برای بین بردن این حشرات، اهمیت زیادی دارد، روش موثر برای دفع موریانه‌ها، استفاده از پرمتروین و یا پودر آرسنیک می‌باشد؛ این دو ماده شیمیایی، در نابودی موریانه‌ها، بسیار نتیجه‌بخش است و به راحتی می‌توان از شر موریانه‌ها خلاص شد.موریانه‌ها با تغذیه از این مواد شیمیایی بلافاصله از بین می‌روند، بنابراین به طور تضمینی می توان از این داروهای موثر در نابودی موریانه استفاده کرد.

 

چگونگی دفع پشه، یکی از انواع حشرات خانگی!

 

راهکارهای ساده و دائمی برای فراری دادن و دفع حشراتی مانند پشه

 

هجوم پشه‌ها به خانه و محیط زندگی بسیار آزاردهنده است، از آنجا که پشه‌ها عمری کوتاه دارند، اگر بتوان فرصت زاد و ولد را از آن‌ها گرفت، دیگر مشکل خاصی در دفع این حشرات موذی باقی نمی‌ماند.اگرچه پشه‌ها الزاما از میوه یا سبزیجات فاسد تغذیه نمی‌کنند، در اطراف زباله‌ها و محیط‌های آلوده تجمع می‌کنند؛ بنابراین اگر کیسه پسماند و زباله‌های خود را به خوبی گره زده و بسته‌بندی کنید، هیچ پشه یا حشره دیگری در اطراف زباله یافت نخواهد شد.برای دور کردن و دفع پشه‌ها، کافیست ۲۵ قطره روغن اسطوخودوس را با یک چهارم فنجان سرکه سیب مخلوط کرده و آن را روی پوست یا لباس‌های خود اسپری کنید. چنانچه تحمل بوی سرکه را ندارید، می‌توانید از آب به جای آن استفاده نمایید.

 

چگونگی دفع ساس، یکی از انواع حشرات خانگی!

 

روش‌های ساده و دائمی برای مبارزه با ساس‌ها

 

برای از بین بردن ساس‌ها، قبل از هر اقدامی، شناسایی دقیق مکان و محیطی که حشره در آنجا پنهان شده است اهمیت زیادی دارد، ساس‌ها دارای بدنی کوچک، صاف و بیضی شکل و بدون پر و قهوه‌ای رنگ هستند، این حشرات موذی و آزاردهنده در تشک، چهارچوب تخت خواب و لوازم آن، اسباب و وسایل، فرش، پایه‌های میز و مبل و حتی در بهم ریختگی‌های اتاق یافت می‌شوند. اگر توسط این حشرات گزیده شده‌اید حتما این روش‌ها ی ساده و کارآمد را امتحان کنید. بهترین روش استفاده از الکل می‌باشد؛ موثرترین نوع الکل نیز الکل ایزوپروپیل ۹۹٪ است. این ماده به عنوان یک دفع کننده، ساس‌ها را با حل کردن سلول‌ها می کشد. بنابراین کافیست مقداری الکل به محل مورد نظر اسپری شود.

 

چگونه از شر حشرات مزاحم خانگی خلاص شویم

 

چگونگی دفع سوسک، یکی از انواع حشرات خانگی

 

سوسک‌ها اگرچه موجودات ضعیفی هستند، اما به دام انداختن و تعقیب آن‌ها کار دشواری به نظر می‌رسد، سوسک‌ها اغلب در محیط‌های مرطوب و غنی از غذا یافت می‌شوند. در اینجا با چگونگی خلاص شدن و رهایی از شر سوسک‌ها و بستن راه مواد غذایی‌شان آشنا می‌شویم.بهترین کار جهت پیشگیری از وجود سوسک در محیط این است که هیچ جایی برای پنهان شدن این موجودات باقی نگذارید. همچنین هرگونه زباله یا مواد غیرضروری را باید از منزل خود دور نمایید. این مواد شامل مقوا، مجلات و روزنامه‌ها نیز می‌شود؛ زیرا سوسک‌ها به این مواد علاقه زیادی دارند، برای جلوگیری از تردد سوسک‌ها در محیط زندگی و آشپزخانه می‌توانید از پیاز و جوش شیرین نیز استفاده کنید. برای این کار ابتدا پیاز را خرد کرده و جوش شیرین را روی آن بریزید و مخلوط کرده سپس این مواد را در گوشه‌های مختلف خانه قرار دهید. در این صورت سوسک‌های پنهان از به سمت خود می‌کشاند و نابود می‌کند.

 

چگونگی دفع مورچه، یکی از انواع حشرات خانگی!

 

ساده‌ترین راه مبارزه با مورچه‌ها در خانه

 

ممکن است در صورت مشاهده مورچه، آن را بکشیم اما نمی‌دانیم به ازای هر یک مورچه‌ای که آن را می‌بینیم صدها مورچه در خانه پنهان شده‌اند و مورچه‌هایی که دیده می‌شوند در واقع، مورچه‌های پیش‌آهنگ هستند که در جستجوی غذا برای کلونی بیرون آمده‌اند، در این صورت می‌توانید از این پیش‌آهنگان برای از بین بردن کل کلونی استفاده نمایید.

 

برای از بین بردن مورچه ها ازفلفل استفاده می‌شود، فلفل قرمز و سیاه و یا دارچین می‌تواند مورچه‌ها را از بین ببرد. برای این کار فلفل‌ها را در مسیر رفت و آمد مورچه‌ها بپاشید. محققان معتقدند که فلفل قرمز از فلفل سیاه در نابودی مورچه‌ها بسیار موثرتر عمل می‌کند، اما باید مراقب باشید وقتی از فلفل استفاده می کنید نفس نکشید.

راهکارهای قطعی و سریع ویژه “از بین بردن حشرات موذی” و چندش آور

 

راه‌های موثر دفع کنه، یکی از حشرات خانگی

 

به گفته متخصصان کنه، یک انفجاری از کنه‌ها در تابستان امسال اتفاق خواهد افتاد. این آفت برای انسان و حیوان بسبار خطرناک است، چرا که می‌توانند حامل بیماری باشند. برای جلوگیری از کنه، از سموم مخصوص موجود در داروخانه‌ها استفاده نمایید.

 

راههای دفع انواع حشرات خانگی

 

برای دفع حشرات، موثرترین راه این است که در محل رفت و آمد حشرات، سیر پوست کنده قرار دهید، در این باره حتی یک حبه سیر هم کفایت می کند. با این کار دیگر هیچ حشره ای را در منزل مشاهده نمی‌کنید.

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...