09192281337

سمپاشی موش در تهران| سمپاشی موش شرق تهران| غرب تهران| شمال تهران | جنوب تهران

سمپاشی موش خانگی با سموم ایتالیایی در تهران

در این مقاله انواع موش‌ها، خصوصیات و مشخصات ظاهری موش ها، عادات و رژیم غذایی موش ها ، تولید مثل موش ها و تکثیر موش ها تشریح شده، همچنین به روشهای پیشگیری از ورود موش‌ها به محل سکونت و راههای اصولی مبارزه و ریشه‌کنی آنها پرداخته است.

سمپاشی موش در تهران

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي موش در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

امروزه در بیشتر ساختمان‌ها، وجود موش‌های خانگی به یک آفت و ناقل مهم در انتقال بیماری تبدیل شده است، موش‌ها، جوندگان بی اختیاری هستند که هنگام حرکت فضله‌هایشان در اطراف منزل باقی می‌ماند، تماس موش‌ها و فضله‌هایشان با مواد غذایی، موجب خطر مسمومیت‌هایی مانند سالمُنِلا و ایکُلی برای انسان می‌شود؛ موش‌ها علاوه بر این موجب آسیب زدن به لوله‌های آب و گاز و از همه مهمتر به سیم‌کشی و عایق‌های ساختمان می‌شوند که می‌تواند منتهی به آتش سوزی در ساختمان شود.

جلوگیری از ورود موش، کشتن موش و راههای کنترل و مقابله و ریشه‌کنی موش بسیار سخت است و به کارشناس ماهر و خبره در این امر نیاز دارد، شرکت سمپاشی تهران سم  با کادری متخصص و حرفه‌ای در نابودی موش به ارائه مشاوره علمی و خدمات تضمین شده می‌پردازد.

نکته قابل توجه در مورد انواع موش‌ها این است که برای دسترسی به منابع غذایی، می‌توانند از یک سوراخ ریز کمتر از ۶ میلی متر نیز عبور کنند، به طوری که اگر سوراخی به اندازه قطر یک مداد هم باشد به راحتی از آن عبور می‌کنند.

ریشه کنی و از بین بردن موش خانگی در تهران

امروزه در جوامع شهری و آپارتمان نشین، یکی از معضلات مهم، مقابله با موش‌های سقفی و موش‌های خانگی در اماکن عمومی، اداری و به خصوص منازل مسکونی و آپارتمان‌هاست؛ متاسفانه برخی از افراد شناخت و آگاهی چندانی از اثرات منفی و خطرات خود درمانی و سمپاشی ندارند و با ورود موش به منزل‌شان از سموم قوی و طعمه‌های آغشته به مرگ موش و سموم و اسپری‌های موش کش برای مقابله با آن استفاده می‌کنند.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي موش در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

از آن جا که ژنتیک بدن موش نزدیک به انسان بوده و شباهت فیزیولوژی به هم دارند، استفاده از سموم غیراستاندارد مانند سیانور و یا پفک آغشته به سیانور که مشکی رنگ می باشد برای ریشه کنی موش، می‌تواند سلامت افراد خانواده را به خطر بیندازد، همچنین در صورت قرار دادن مرگ موش‌ها در جاهای غیر قابل دسترس مثل سقف‌ها، بوی متعفن ایجاد کرده و مشکلات و معضلات را دو چندان می‌کند.

برای ریشه کنی و رفع آلودگی موش باید اطلاعات کافی از روش‌های نوین و پیشرفته در استفاده از سموم ایتالیایی و تله ها یا طعمه تله موش، طعمه گذاری، طعمه با سموم قوی، طعمه مورد علاقه موش، چسب موش و مواد دور کننده موش داشته باشیم.

اطلاعات عمومی در خصوص موش خانگی:

موش خانگی برخلاف جثه کوچک خود برای انسان بسیار خطرناک بوده و به سلامت افراد لطمه وارد می‌کند، در این باره چهار نوع موش به طور گسترده در محل سکونت انسان وجود دارد و شامل موش وحشی (نروژی)، موش خانگی، موش سقفی و موش قهو ه ای می باشد.

  موش سقفی و موش خانگی

موش‌های خانگی و سقفی بیشتر در اطراف باغ و خانه و در قسمت سقف‌های کاذب منازل و جاهای دور از دسترس یافت می شوند، موش خانگی برای زنده ماندن وابسته به زندگی در منازل می‌باشد زیرا به راحتی به آب و غذا دسترسی داشته و شرایط مناسبی برای رشد و تکثیر دارند و کلونی آنها تشکیل می‌شود،اما موش سقفی در حومه شهر و در خانه‌ها و گاراژها، سقف سوله‌ها زندگی می‌کنند.

موش‌ها تا حدود زیادی حرکات سریع و غیرقابل پیش بینی دارند و به راحتی از سطوح بالا می‌روند و از ریزترین سوراخ‌ها عبور می‌کنند، آنها برای حفظ دندان‌ها و رفع خارش لثه‌های خود نیاز اجباری به جویدن دارند.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي موش در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

موش‌ها در زمستان و ماه‌های سرد وارد خانه و ساختمان‌ها شده و در محل‌هایی که دسترسی به آب و غذا وجود دارد، لانه سازی می‌کنند، آنها برای ساخت لانه از موادی چون پارچه و لباس، پشم، کاغذ، پلاستیک استفاده می‌کنند، همچنین موش‌ها می‌توانند از سوراخ‌هایی به قطر ۲۰ الی ۳۰ میلی متر عبور کنند و بدن آن‌ها چنان انعطافی دارد که از کوچک‌ترین سوراخ‌ها عبور می‌کنند، فقط کافیست جمجمه سرشان از آن رد شود.

موش‌ها به چه چیزهایی علاقه دارند؟

 غذای مورد علاقه موش

موش‌ها وعده های غذایی نامنظمی دارند و از در وعده های مکرر تغذیه نمی‌کنند، آنها تقریبا هر چیزی را می‌خورند اما اولویت اصلی غذای موش غلات است، موش‌ها نیاز آب بدن خود را از طریق رطوبت موجود در مواد غذایی تامین می‌کنند.

موش‌ها از چه چیزی و چه بویی متنفرند؟

بوی دفع کننده موش

برخی به اشتباه فکر می‌کنند استفاده از روغن نعنا، روغن گل میخک، روغن سنبل هندی، فلفل تند باعث دور شدن موش از محل زندگی‌شان می‌شود، در حالی که نه تنها موثر نیستند بلکه آلودگی به دلیل کلونی موش‌ها در مدت زمان کوتاهی، به شدت افزایش یافته و زمان مبارزه با موش را در محیط آلوده به تاخیر میندازد.

شناسایی و سمپاشی موش در خانه

 

شناسایی و سمپاشی موش خانگی در تهران:

بسیار کوچک، باریک و کشیده و طول آن بدون دم حدود ۳ الی ۵ سانتیمتر و دارای گوش‌های بزرگ، بینی کوچک و چشم بسیار کوچک هستند و بلندی دم آنها به اندازه سر و گردنشان است، این موش‌ها بیشتر به رنگ خاکستری یا قهوه‌ای هستند.

شناسایی و سمپاشی موش سقفی در تهران:

کمی بزرگتر از موش خانگی است و نسبت به موش خانگی، گوش‌ها و چشم‌های بزرگی دارند که همین آنها را از هم متمایز می‌کند.

این دو نوع موش در تمام جوامع شهری و برون شهری به طور فراوان و گسترده وجود دارند و از موش‌های صحرایی به راحتی قابل تشخیص است. موش صحرایی دارای سر و پای بزرگتری نسبت به دو گونه بالا دارد.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي موش در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

نشانه های وجود موش در خانه

یک سری نشانه‌های بارز مبنی بر وجود موش در محیط وجود دارند؛ موش‌ها عمدتا در شب فعالیت می‌کنند و هنگام تردد و رفت و آمد صدای خش خش یا صدای پای آنها به گوش می‌رسد، همچنین صداهایی مانند جویدن چوب، لوله‌ها، کابل‌ها و سیم‌ها به راحتی شنیده می‌شود، نشانه دیگر، استشمام بوی ناخوشایند در محیط است، موش ها در اطراف قلمروی خود تولید بو می‌کنند که مانند بوی قارچ یا کپک است، از طرفی مشاهده فضله‌هایی که شبیه لکه های تیره رنگ است و موش‌ها از خود باقی می‌گذارد نشان دهنده وجود موش است، همچنین صدماتی که به بسته‌های مواد غذایی یا چوب وارد کرده‌اند از نشانه های دیگر وجود موش در محیط می‌باشد؛ به طور متوسط تعداد فضله‌های تولید شده در هر ۲۴ ساعت، ۷۰ عدد است و قلمرو این جوندگان را نشان می‌دهد.

چگونه تعداد موش‌ها افزایش می‌یابد؟

مدت زمان جنسی موش خانگی از بدو تولد تا بالغ شدنشان بین ۸ الی ۱۰ هفته طول می کشد و یک جفت موش قادر است در ۵ زایمان، ۷ الی ۱۵ نوزاد در یک سال به دنیا بیاورد و نوزادان نیز در حدود ۵ هفته، خود بالغ و بارور می‌شوند.

 زاد و ولد موش

یک جفت موش در محیط آزمایشگاه از لحاظ نظری می‌توانند صدها هزار فرزند در یک سال تولید کنند اما در شرایط عادی میزان مرگ و میر موش ها حدود ۹۵ درصد در ابتدای زندگیشان است.

انواع طعمه برای گرفتن موش

شاید ساده‌ترین راه به دام انداختن موش ها، استفاده از تله های چسبی و فلزی باشد و بهتر است از طعمه هایی چون گردو، پنیر، خیار و شکلات وسط تله ها قرار دهید تا موش ها جذب تله شوند، اما نمی‌تواند بهترین روش باشد چرا که با گرفتن ۱ یا ۲ موش، به طور کامل ریشه کن و نابود نخواهند شد، همچنین اگر موش‌ها احساس خطر کنند دیگر سمت تله موش نمی‌آیند.

موش‌ها بصورت کلونی زندگی می‌کنند و وجود یک موش نشان از آلودگی محیط به یک کلونی بزرگ از موش ها دارد که در جاهای غیرقابل دسترس ساختمان مانند داکت‌ها و رایزرها پنهان شده‌اند.

خسارات ناشی از وجود موش برای انسان

  آسیب موش به لوازم منزل

موش‌ها به لوله های آب و گاز و کابل‌های برق و تلفن، بسته بندی‌های مواد غذایی و غلات، چوب و ... به شدت آسیب می‌زنند، یک نمونه، آسیب به کابل‌های برق و خطر آتش سوزی در ساختمان است. همچنین وجود فضله های موش در محل نگهداری مواد غذایی، مسمومیت هایی مانند سالمونلا و بیماری های خطرناک برای انسان ایجاد خواهد کرد.

ضدعفونی و نظافت محیط آلوده به موش

برای نظافت محیط آلوده به موش، مهمترین کار جلوگیری از پخش شدن ذرات گرد و غبار در محیط آلوده به فضله موش است چرا که این ذرات بسیار مضر است و عامل انتقال ویروس ها و باکتری های کشنده می‌باشد.

انواع موش ها و مبارزه با آنها در تهران

جوندگان، گروه بزرگی از پستانداران هستند و حدود ۳.۱ جمعیت آن را تشکیل می دهند.

موش‌ها انواع مختلفی دارند:

  انواع موش ها

موش نروژی، موش سقفی و موش خانگی: این موش ها جزء آفات و جوندگان مشترک در محل کار و منازل مسکونی می باشند و چون نیاز مشترک به زندگی انسان دارند به جوندگان هم غذا معروف هستند.

موش آهویی: بیشتر در خانه‌هایی که اطراف آن پوشش گیاهی فراوان دارد و در سنگهای صخره‌ای و هیزم انباشته شده یافت می شوند، البته با سرد شدن هوا به سمت حومه و روستاها و مناطق مسکونی، داخل انبارها و منازل هجوم می‌برند.

موش صحرایی: این موش‌ها همه چیزخوارند و از غذاهای مختلفی چون گیاهان و حیوانات تغذیه می‌کنند، طبق یک تحقیق ژاپنی، راتوس ها بیشتر از گیاهان تغذیه می‌کنند اما عادات غذایی آنها براساس شرایط زندگی، کمبود آب و غذا و تغییر فصول، قابل تغییر است.

موش بزرگ سقفی: موش سقفی در انتقال بیماری طاعون سابقه طولانی دارد، آنها اموال و مواد خوراکی را به شدت تخریب می‌کنند و خزهای بدنشان برای زندگی و رشد حشراتی مانند کک ک کنه محل مناسبی است.

مبارزه با موش بزرگ نروژی در تهران :

موش های بزرگ فاضلابی گوشتخوار، معمولا در محیط های وسیع لانه نمی سازند و برای اینکه بتوانند به راحتی نوزادان خود را تولید کرده و پرورش دهند در جاهای تاریک و دور از دسترس پنهان می شوند، اگر در محیط خود تغییری مشاهده کنند فورا لانه را معدوم کرده و به جای دیگری می‌روند.

بیماری‌های انتقال یافته از موش به انسان:

موش ها به طور مستقیم و غیر مستقیم بیماری را منتقل می کنند از جمله تماس با ادرار و فضله موش، گاز گرفتگی توسط موش، تماس با سطوح آلوده به موش می‌تواند موجب بیماری شود.

موش ها همه چیزخوارند و غذایشان را در لانه و جاهای زیرزمینی انبار می‌کنند، آنها در حیات وحش و طبیعت از انواع برگ و ساقه و دانه و ریشه گیاهان، میوه‌ها، توت ها و حشرات تغذیه کنند، موش‌های آهویی حتی فضله های خود را مصرف می کنند‌.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي موش در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

خدمات سمپاشی تهران سم در تهران

شرکت سمپاشی تهران سم  با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی تمهیدات لازم جهت حفظ بهداشت فردی اکیپ اعزامی به محل جهت سمپاشی اعم از ماسک، دستکش، لباس مخصوص و چکمه را رعایت می‌کند و از طرفی تجهیزات سمپاشی مانند دستگاه سمپاش قبل و بعد سمپاشی با مواد ضدعفونی ضد ویروس کرونا، در جهت حفظ سلامت مشتریان ضدعفونی می‌شود.

شرکت معتبر برای مبارزه و مقابله و سمپاشی با موش

پیشنهاد ما به عنوان یک راه حل مؤثر در جلوگیری از هجوم این جوندگان و کنترل جمعیت شان آن است که شهروندان از طریق تماس با کارشناسان شرکت سمپاشی تهران سم  از روش‌های نوین و پیشرفته با انواع سموم ایتالیایی و تله‌ها شامل طعمه تله موش، طعمه گذاری موش، طعمه با سموم قوی موش کش، استفاده از طعمه مورد علاقه موش، چسب موش، مواد دورکننده موش، جهت ریشه کنی و رفع آلودگی منزل خود بهره‌مند شوند.

موش‌ها به خصوص در ماه‌های سرد سال و به ویژه در زمستان به داخل خانه و ساختمان‌ها راه یافته و لانه‌های خود را در مکان هایی که دسترسی به آب و غذا در آن جا وجود دارد، بنا می‌کنند. موش ها از موادی مانند پارچه و لباس، پشم، کاغذ، پلاستیک و ... برای ساخت خانه خود استفاده می‌کنند و سوراخ‌هایی که موش ها از آن عبور می کنند بین 30-20 میلیمتر قطر آن می باشد.

ارائه مشاوره و سفارش سمپاشی تحت نظر وزارت بهداشت در شرکت سمپاشی تهران سم

آموزش ضدعفونی و نظافت محیط آلوده به موش

از مهمترین موارد در زمینۀ نظافت محیط آلوده به موش آن است که از پخش کردن ذرات گرد و غبار در محیطی که آلوده به فضلۀ موش است تا حد امکان باید خودداری نمود چون ذرات موجود در آن محیط بسیار مضر بوده و عامل انتقال ویروس ها و باکتری های کشنده می‌باشد

سمپاشی موش در شرق تهران

سمپاشي موش در همه مناطق شرق تهران از جمله:

مقابله با موش شمس آباد ؛ نظام آباد ؛ نارمک ؛ گرگان

سمپاشي موش در حکیمیه .وحیدیه ؛ منصورآباد؛ تهران نو

سمپاشي موش در حشمتیه ؛کالاد ؛ شهرک امید ؛ تهرانپارس ؛ نیروهوایی ؛ پیروزی ؛ مجیدیه  

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

سمپاشی موش در غرب تهران

سمپاشي موش در همه مناطق غرب تهران از جمله:

جنت آباد ؛ شهرک اکباتان، شهر زیبا ؛ آزادی ؛ شهران ؛پونک؛‌ ستارخان ؛ کن ؛  طرشت ؛چیتگر ؛فردوس ؛  حصارک ؛ شهرک آپادانا ؛ آریاشهر ؛گیشا ؛تهرانسر ؛

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در هر نقطه از تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

سمپاشی موش در شمال تهران

سمپاشي موش در همه مناطق شمال تهران از جمله:

باغ فردوس؛ سوهانک؛ دروس؛ اقدسیه؛ دارآباد؛ قلهک؛ پل رومی؛  جردن؛ جماران؛ زعفرانیه؛ آجودانیه؛ قیطریه؛ آراج؛ ازگل؛ سعادت آباد؛ الهیه؛ کامرانیه؛ ظفر؛ ولنجک؛ اوین؛ لویزان؛ مینی سیتی؛ خيابان گاندی؛ تجریش؛ شهرک غرب؛ نیاوران؛ دزاشیب؛ زرگنده؛  چیذر؛ فرشته؛ فرمانیه

سمپاشی موش در جنوب تهران

سمپاشي موش در همه مناطق جنوب تهران از جمله:

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در هر نقطه از تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

شوش ؛آذری؛ مسعودیه؛ مولوی؛ جوادیه؛ یافت آباد؛ بازار؛ دروازه غار؛ جوادیه؛ افسریه؛  اتابک؛ کاروان؛ نازي آباد - شاپور ؛ خانی آباد نو؛ امیربهادر؛ منیریه؛ امیریه؛ خراسان؛ سیروس؛  یاخچی آباد ؛ آب منگل – مشیریه؛‌ خزانه فلاح؛ خزانه بخارایی؛ شاپور

.

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...