09192281337

 

سمپاشی عقرب در شرکت سمپاشی تهران سم

عقرب

مقابله با عقرب در تهران

عقرب از خانوادۀ arachnids و کاملاً نزدیک به خانوادۀ کنه ، مایت و عنکبوت‌ها می‌باشد.حدود 1300 گونه عقرب در سراسر جهان شناسایی شده‌اند که دارای بدن دراز و دم بند بند می‌باشند و نیش سمی خود را در آن مخفی کرده‌اند. عقرب ها بیشتر در مناطق مرکز ،جنوب و جنوب غربی ایران یافت می‌شوند، البته بسیاری از عقرب‌ها در ایران به غیر از دو گونه در جنوب کشور سمی نیستند.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

عقرب‌ها جزء حیوانات صحرایی به شمار می‌روند، اما در واقع زیستگاه آن‌ها بیشتر در علفزارها، دشت‌ها، جنگل برگ ریز، جنگل کاج، جنگل‌هایی با باران فراوان و غارها قرار دارد.

مشخصات عقرب ها

مشخصاب عقرب ها

عقرب‌ها، دارای بدن باریک و دراز با دم شامل 5 بند هستند که به صورت قوسی شکل در بخش انتهایی بدن قرار می‌گیرد، هر چند تفاوت‌های بسیاری بین گونه‌های مختلف عقرب وجود دارد، اما اغلب آن‌ها در حدود 2 اینچ به طور کامل رشد کرده‌اند.

رنگ عقرب‌ها

انواع عقرب ها

عقرب‌ها می‌توانند رنگ‌های مختلفی همچون زرد ، آبی، قهوه‌ای مایل به قرمز و سیاه داشته باشند، بیشتر عقرب‌هایی که وارد محیط زیست انسان می‌شوند اصولاً نیش سمی ندارند و تنها گزشی شبیه به عقرب ایجاد می‌کنند.گونه‌هایی از عقرب‌ها دارای راه راه‌هایی در قسمت پشت خود هستند و اصولاً این عقرب‌ها سمی نیستند. عقرب‌های سمی به طور گسترده در قسمت جنوبی ایران به صورت دو گونه وجود دارد که دارای باندهای تیره در بن هستند، در غیر این صورت بدن قهوه‌ای مایل به رنگ زرد دارند.

مشاوره و سفارش سمپاشی تحت نظر وزارت بهداشت در شرکت سمپاشی تهران سم

عقرب پوست درختان

این عقرب ها در ناحیۀ جنوب غربی کویر زندگی می‌کند و اصولاً سمی هستند،گونۀ , Centruroides exilicauda به رنگ زرد بوده و به عقرب پوست درخت معروف است و بسیار کمرنگ و کوچک بوده و به دشواری دیده می‌شود، زهر این عقرب درد شدید و تورم در محل گزیدگی، بی حسی، آفت دهان، مشکل تنفسی، انقباضات عضلانی و تشنج به دنبال دارد، از آن جا که این نوع عقرب بسیار سمی است باید در صورت گزیدگی، فرد مصدوم بلافاصله به نزدیک‌ترین بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شود تا اقدامات لازم سریعتر انجام پذیرد.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

رفتار و عادات عقربها

عقرب‌ها حیوانات وحشی و درنده‌ای هستند و بیشتر در شب فعالیت دارند، آنها از انواع حشراتی مانند عنکبوت‌ها و عقربهای دیگر تغذیه می‌کنند، البته عقرب های بزرگتر به ندرت از مهره دارانی مانند سوسمار و مارمولک‌های بزرگ، مار، موش و ... تغذیه می‌کنند، آنها شکار خود را با سنجش ارتعاشات از راه دور تشخیص می‌دهند.

کنترل عقرب

اگرچه عقرب‌ها با زهری که دارند می‌توانند از خود دفاع کنند، اما گاهی طعمه حیواناتی مانند سوسمارهای حشره خوار و پرندگانی نظیر جغدها و نیز پستاندارانی چون موش، ملخ و خفاش می‌شوند.

مبارزه با عقرب سمی

عقربها عموما از حشرات تغذیه می‌کنند و بدون غذا به مدت شش ماه نیز زنده می مانند، آنها در طول روز در زیر سنگ و انبوهی از صخره‌ها، میان ترک و شکاف ساختمان و یا زیر پوست درختان پنهان می‌شوند و در شب فعالیت خود را برای شکار آغاز می کنند؛ در این باره یکی از راه‌های ردگیری عقرب، اشعه ماوراء بنفش است، این ابزار از طریق لامپ LED یک چراغ قوه بسیار قوی به تشخیص و شناسایی آنها می‌پردازد.

اقدامات توصیه شده در کنترل عقرب‌ها

جلوگیری از ریختن زباله‌ها، سنگها و هیزم در فضای باز، مسدود کردن تمام درزها و شکاف‌ها به طور کامل جهت پیشگیری از از ورود آنها به ساختمان و اخذ مشاوره و خدمات تخصصی از کارشناسان مجرب از جمله اقدامات مهم است.

بهترین راه برای مقابله با عقرب‌ها، تماس با کارشناسان شرکت سمپاشی تهران سم است تا اقدامات لازم در محیط انجام گیرد.

سمپاشی عقرب در تهران

سمپاشی عقرب در شرق تهران

سمپاشي عقرب در همه مناطق شرق تهران از جمله:

مقابله با عقرب شمس آباد ؛ نظام آباد ؛ نارمک ؛ گرگان

سمپاشي عقرب در حکیمیه .وحیدیه ؛ منصورآباد؛ تهران نو

سمپاشي عقرب در حشمتیه ؛کالاد ؛ شهرک امید ؛ تهرانپارس ؛ نیروهوایی ؛ پیروزی ؛ مجیدیه  

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

سمپاشی عقرب در غرب تهران

سمپاشي عقرب در همه مناطق غرب تهران از جمله:

جنت آباد ؛ شهرک اکباتان، شهر زیبا ؛ آزادی ؛ شهران ؛پونک؛‌ ستارخان ؛ کن ؛  طرشت ؛چیتگر ؛فردوس ؛  حصارک ؛ شهرک آپادانا ؛ آریاشهر ؛گیشا ؛تهرانسر ؛

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در هر نقطه از تهران تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

سمپاشی عقرب در شمال تهران

سمپاشي عقرب در همه مناطق شمال تهران از جمله:

باغ فردوس؛ سوهانک؛ دروس؛ اقدسیه؛ دارآباد؛ قلهک؛ پل رومی؛  جردن؛ جماران؛ زعفرانیه؛ آجودانیه؛ قیطریه؛ آراج؛ ازگل؛ سعادت آباد؛ الهیه؛ کامرانیه؛ ظفر؛ ولنجک؛ اوین؛ لویزان؛ مینی سیتی؛ خيابان گاندی؛ تجریش؛ شهرک غرب؛ نیاوران؛ دزاشیب؛ زرگنده؛  چیذر؛ فرشته؛ فرمانیه

سمپاشی عقرب در جنوب تهران

سمپاشي عقرب در همه مناطق جنوب تهران از جمله:

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در هر نقطه از تهران تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

شوش ؛آذری؛ مسعودیه؛ مولوی؛ جوادیه؛ یافت آباد؛ بازار؛ دروازه غار؛ جوادیه؛ افسریه؛  اتابک؛ کاروان؛ نازي آباد - شاپور ؛ خانی آباد نو؛ امیربهادر؛ منیریه؛ امیریه؛ خراسان؛ سیروس؛  یاخچی آباد ؛ آب منگل – مشیریه؛‌ خزانه فلاح؛ خزانه بخارایی؛ شاپور

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...