09192281337

خرید اینترنتی سم زنبور

انواع زنبور

تقریبا برای همه ما پیش آمده است که در گوشه و کنار حیاط یا بالکن خود ، شاهد کندو سازی زنبورها باشیم. اولین نگرانی افراد در چنین حالتی ، این است که شاید ناگهان یکی از این زنبورها وارد خانه شود ، و اهالی خانه را نیش بزنند. باید بدانید که زنبورها تا حدی میتوانند چهره انسان ها را تشخیص دهند و به همین دلیل ، تا زمانی که احساس خطر نکنند ، انسان را نیش نمیزنند. برای روشن شدن بهتر این موضوع ، ما در این مقاله قصد دارین تا به حقایقی در مورد زنبورها اشاره کنیم و بعد از آن ، چند مورد از روش های خانگی جهت مبارزه با زنبورها را شرح دهیم و در پایان نیز ، چند مورد از بهترین سموم بازار را به شما معرفی نماییم.

انواع زنبورها 

از آنجایی که زنبورهای عشل و زنبورهای وحشی ، نیش بسیار دردناکی دارند ، گاهی اوقات ، با هم اشتباه گرفته میشوند. اما تفاوت آنها در این است که زنبورهای عسل وقتی تحریک شوند، نیش می‌زنند در حالی که زنبورهای وحشی به صورت طبیعی به نیش زدن گرایش دارند. یکی از تفاوت‌های زنبورهای عسل با زنبورهای وحشی این است که زنبورهای وحشی می‌توانند چند بار نیش بزنند در حالی که زنبور عسل بعد از یک بار نیش زدن می‌میرد. تشخیص این دو نوع زنبور نیز از دو جهت اهمیت دارد: نخست نحوه درمان افراد آسیب‌دیده و دوم نحوه کنترل یا دفع آفات. تفاوت‌های فیزیکی تا حدودی شناسایی آنها را راحت‌تر می‌کند. به‌عنوان مثال زنبورهای عسل حدود 54‌/‌2 سانتی‌متر طول دارند، رنگ بدن برخی کاملا سیاه و برخی دیگر قهوه‌ای مایل به نارنجی با خط‌های زرد است. یکی از ویژگی‌های ظاهری مهم زنبورهای عسل این است که روی بدن آنها مو دیده می‌شود اما بدن زنبورهای وحشی نرم و صاف و پوست آنها اغلب شفاف‌ است. بخش میانی تنه زنبورهای وحشی نیز نسبت به زنبورهای عسل باریک‌تر است. آنها مشخصا چهار بال دارند و براحتی می‌توان رنگ‌ شفاف پوست آنها را با الگوهای مختلف زرد و سیاه تشخیص داد.

تفاوت  زنبور عسل و زنبور وحشی

تفاوت در نوع تغذیه: زنبور‌های معمولی، وحشی هستند. آن‌ها معمولا از میوه‌هایی که روی زمین می‌افتند، از بعضی از حشرات مثل مگس‌ها و کرم‌ها تغذیه می‌کنند. زنبور‌های وحشی بزرگسال غالبا شهد گل‌ها را می‌خورند. با توجه به نوع تغذیه زنبور‌های وحشی، این‌طور به نظر می‌رسد که آن‌ها از خوراکی‌های شیرین لذت می‌برند و به همین دلیل هم اغلب در اطراف شهد گل‌ها پرسه می‌زنند.

حتی در موارد بسیار زیادی دیده شده که زنبور‌های وحشی برای خوردن عسل و لاروی زنبور‌های عسل، به لانه آن‌ها حمله می‌کنند! اما در گروه دیگر اوضاع طور دیگری می‌گذرد. زنبور‌های عسل، گرده‌افشان هستند و به‌طور کل، از شهد و گرده گل‌ها تغذیه می‌کنند.

تفاوت در نوع لانه‌سازی: زنبور‌های وحشی درمقایسه با همتای عسل‌سازشان، غالبا در کلونی‌های کوچک‌تری زندگی می‌کنند. جمعیت هرکدام از این کلونی‌ها، کمتر از ١٠‌هزار زنبور است. «زنبور ملکه» لانه را می‌سازد. آن‌ها معماران خیلی خوبی هستند.

تفاوت‌های رفتاری: بیشتر طعمه‌های زنبور‌های وحشی، حشرات دیگر هستند. زنبور‌های وحشی به دلیل شرایط زیست و طبیعت‌شان، درمقایسه با زنبور‌های عسل تهاجمی‌تر عمل می‌کنند. زنبور وحشی می‌تواند چندین و چندبار، به هدف‌های مختلف حمله کند و نیش بزند.

هدف از ذکر موارد بالا این بود که در صورت مشاهده زنبورها ، بدانید با کدام یک از زنبورها طرف هستید. زمانی که بدانید با کدام نوع از زنبورها طرف هستید ، میتوانید خیلی راحت تر تصمیم بگیرید.

در ادامه به چند مورد از روش های خانگی اشاره میکنیم که به کمک آنها ، میتوانید تا حد زیادی از شر این حشرات در امان باشید. هرچند که بسیاری از گونه های این حشرات خطر چندانی برای انسان ها ندارند ، اما با این حال ، برخی از افراد ترجیح میدهند تا به هر نحوی که شده ، از شر این حشرات خلاص شوند.

اقداماتی جهت فراری دادن زنبورها

از آنجای که زنبورهای عسل همواره از شهد گل ها تغذیه میکنند ، همواره در اطراف باغ و باغچه ها یافت میشوند. این درحالی است که زنبورهای وحشی از سایر حشرات تغذیه میکنند و معمولا هرجایی که حشرات زیادی وجود داشته باشد ، آن محل تا حدی جولانگاه این زنبورها نیز خواهد شد. به همین دلیل ، از آنجایی که این حشرات ، قدرت بالایی در دفع آفات دارند ،  میتوان گفت که زنبورهای وحشی نیز ، اهمیت زیادی برای محیط زیست دارند.

دفع زنبورها با روش های طبیعی

روش تراوا

حتما تا بحال واژه " تراوا " به گوشتان خورده است. با این روش لازم نیست شما اقدام به کشتن این حشرات نمایید ، و میتوانید با اقداماتی بسیار ساده ، زنبورها را به کشتن خود واردار نمایید. برای این کار چند تکه گوشت یا جگر را آغشته به سم جی بی وی نماید و آن تکه ها را در قشمت های مختلف باغ یا خانه خود قرار دهید. بعد از آن ، زنبورها جذب شده،  جگر را با خودشان به کلونی می برند و الفاتحه. کل کلونی را نابود می کنند. نیازی به عملیات تعقیب و گریز برای پیدا کردن لانه هم ندارید. برای این کار در نزدیکی ظرف جگر مسموم مراقبت کنید تا مبادا زنبورهای عسل از آن استفاده کنند. کته کلیدی کار این است که تله ها را جایی بگذارید که زنبورها برای آب خوردن مراجعه می کنند. چون عادت زنبورهای قرمز این است که بعد از آب خوردن به کلونی می روند. جگرها جایی باشد که بعد از آب خوردن، به عنوان هدیه بردارند و به کلونی ببرند تا تاثیر گذاری بیشتر باشد.

استفاده از شعله افکن

یکی دیگر از روش هایی که به کمک آن میتوانید از شر این حشرات خلاص شوید ، استفاده از شعله افکن میباشد. توجه داشته باشید که این روش برای سقف های چوبی ، پلاستیکی و هر جنش اشتعال زای دیگر مناسب نیست. اگر این کار را در روز انجام دهید ، ممکن است یک کلونی از زنبورهای قرمز به سمت شما حمله ور شوند. باید بدانید که نیش چند عدد از این زنبورها میتوانند منجر به مرگ افراد گردند.

حال اگر با این روش های طبیعی نتیجه نگرفتید ، نوبت به روش های تخصصی تر یا همان سمپاشی و استفاده از سموم شیمیایی میرسد. 

خرید اینترنتی بهترین سم زنبور

 سم هریس

خرید اینترنتی سم زنبور کش هریس

یک سم موثر ، باید دارای 2 ویژگی مهم باشد. قدرت بالا و ماندگاری طولانی . اگر سم مورد نظر دارای هر دو این ویژگی ها باشد ، میتوانید با خیال راحت ، از شر آفاتی چون زنبور خلاص شوید. یکی از سموم موجود در بازار ، سم هریس یا  Harris میباشد که میتواند در کوتاهترین زمان ممکن ، جمعیت کثیری از زنبورها را از بین ببرد. سم قوی و کشنده سریع زنبور HARRIS  دارای یک فرمولاسیون از گروه کلر برای نابودی و ریشه کن کردن  جمعیت زنبورها می باشد  این سموم بر روی طیف وسیعی از زنبورها اثر کرده و دوام بسیار بالایی دارد  نحوه عملکرد سم در بدن زنبور به این نحواست که این سم در چربی  بدن زنبور تجمع می کند  فرمولاسیون سم زنبور کش HARRIS میزان اثر گذاری سم را به طرز فوق العاده زیادی  افزایش می دهد  چرا که با عث می شود مولکولهای سم مزبور با مولکولهای سطحی که بر روی آن اعمال می گردد   پیوستی و چسبندگی ایجاد نموده و لذا دارای اثرذاری و ماندگاری طولانی مدت می باشد به دلیل همین خاصیت استفاده از این سم جهت دفع زنبورها در محیط اطراف ساختمان ها بسیار مناسب است.

برای خرید سم هریس ، میتوانید با شماره 09192281337 تماس حاصل نمایید تا علاوه بر خرید محصول ، از مشاوره رایگان با متخصصان این شرکت نیز برخوردار شوید.

سم بی استاپ

 

خرید اینترنتی سم بی استاپ

برای اینکه بتوانید هرچه سریعتر و در وسعت زیاد ، از شر زنبورها خلاص شوید ، بهتر است از سموم قوی با ماندگاری بالا استفاده نمایید. یکی از این سموم ، سم بی استاپ یا  Bee Stop میباشد. سم بسیار قوی و کشنده BEE STOP یک فرمولاسیون کشنده از گروه کلر برای ریشه کردن جمعیت زنبورها است اسم بسیار قوی و کشنده بی استپ بر روی طیف وسیعی از زنبورها موثر بوده و دوام زیادی دارد و در چربی بدن زنبور تجمع می یابد  این فرمولاسیون میزان اثر گذاری سم را به طرز بسیار زیادی افزایش  می دهد  چرا که باعث می شود مولکولهای سم با مولکول های  سطحی که بر روی آن اعمال می گردد پیوستگی و چسبندگی بتری ایجاد نموده و لذا دارای اثر گذاری و ماندگاری طولانی مدت می باشد  به دلیل همین خاصیت استفاده از این سم جهت دفع زنبورها در محیط اطراف ساختمان ها بسیار مناسب است. ماندگاری و قدرت بالای این سم ، دو مورد از ویژگی های مهم این سم میباشد. با این ویژگی ، شما میتوانید با مقداری از این کم در بازه های زمانی طولانی ، جمعیت زیادی از زنبورها را از بین ببرید .

برای خرید سم بی استاپ ، میتوانید با شماره 09192281337 تماس حاصل نمایید تا علاوه بر خرید سم ، از مشاوره رایگان با متخصصان شرکت تهران سم نیز ، برخوردار شوید.

خرید اینترنتی سم هارنی استاپ

یکی دیگر از بهترین سموم زنبور کش موجود در بازار ، سم هارنی ستاپ میباشد. این سم بصورت میکرو مایع میباشد و به همین دلیل میتواند خیلی راحت ، اندازه گیری و ترکیب گردد. این فرمولاسیون میکرو مایع شده؛ میزان اثرگذاری سم را به طرز فوق العاده ای افزایش می دهد چرا که باعث می شود مولکول های سم مزبور با مولکول های سطحی که به روی آن اعمال می گردد، پیوستگی و چسبندگی بهتری ایجاد نموده و لذا دارای اثر گذاری و ماندگاری طولانی مدت باشد. به دلیل همین خاصیت، استفاده از این سم جهت دفع زنبور ها در محیط اطراف ساختمان ها بسیار مناسب است. سم واسپ هارنی را در محیط خارجی منزل، حیاط، اطراف پنجره ها، زیر لبه های پشت بام، آستانه درهای ورودی اسپری نمائید. این سم محصولی فوق العاده جهت پاسخگویی به نیاز شما در دفع زنبورها از محیط زندگیتان بوده و از طرفی نسبت به سایر سموم که جهت مبارزه با زنبورها و دفع آن ها مورد استفاده قرار می گیرند، دارای اثرات جانبی و حساسیت های بسیار کمتری برای مصرف کننده می باشد.

برای خرید این سم ، میتوانید با شماره 09192281337 تماس حاصل نمایید ، تا علاوه بر ثبت سفارش و خرید محصول ، از مشاوره رایگان با متخصصان این شرکت نیز برخوردار شوید.

بعد از ثبت سفارش و واریز وجه ، میتوانید رسید واریز خود را از طریق واتس اپ یا تگرام برای ما ارسال نمایید. مدت زمان مورد نیاز برای ارسال محموله ها در تهران ، کمتر ز 24 ساعت و برای شهرستان ها حداکثر 48 ساعت میباشد. تمامی مرسوله ها توسط تیپاکس ارسال میگردد. اما اگر در محل مورد نظر شما ، تیپاکس شعبه فعال ندارد ، بسته شما با اتوبوس ارسال میگردد.

قیمت سم زنبور کش

از آنجایی که بسیاری از این سموم ، وارداتی میباشند ، نوسانات ارزی  روی این سموم نیز اثرگذار میباشد. به همین دلیل توصیه میگردد برای استعلام قیمت حتما با شماره 0919228133 تماس حاصل نمایید.

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...