09192281337

 

نحوه سمپاشی اصولی و تله گذاری

 

موش ها جز یکی از جانوران موذی میباشد که میتواند آرامش را از اهالی منزل سلب نمایند. شما نیز ممکن است دچار این مشکلات شده باشید. از مهمترین عواملی که میتواند مانع از پیشروی آلودگی موش ها شود موضوع پیشگیری میباشد. همواره سعی کنید بهداشت و نظافت منزل را رعایت کنید . از مهمترین عواملی که میتواند راه را برای حمله موش ها فراهم سازد ، آلودگی محل زندگی میباشد.

 

دومین قدم اساسی برای مبارزه با موش ها و سایر حشرات یا جانوران موذی عملیات سمپاشی میباشد. شاید این اتفاق نیز برای شما رخ داده باشد که بعد از مشاهده موش یا سایر جانوران موذی عملیات سمپاشی را شخصا انجام داده باشید اما نتیجه دلخواه نگرفته باشید. یکی از مهمترین دلیل آن میتواند ناآگاهی باشد. به هیچ عنوان سعی نکنید بصورت خودسرانه یا از روی نا آگاهی محل زندگی خود را سمپاشی نمایید. با این کار نه تنها نمیتوانید بصورت موثر از شر این جانوران موذی خلاص شوید ، بلکه ممکن است سلامتی خود و اهالی منزل را به خطر بیندازید .

 

پس راه حل چیست ؟

 

ابتدا میزان آلودگی ونوع جانوران موذی  موجود در خانه را شناسایی کنید. و از حشرع کش ها و یا سمومی که عرف هستند استفاده کنید. اگر مجددا مشاهده کردید که نتیجه دلخواه حاصل نشد ، میتوانید با یکی از شرکت های متخصص در ای زمینه تماس حاصل فرمایید. شرکت سمپاشی تهران شرکتی پیشرو در زمینه سمپاشی و ساخت سموم شیمایی با سالها تجربه درخشان و همراه با کادری مجرب و تجهیزاتی به روز ، آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز میباشد.

 

چه زمانی برای سمپاشی موش ها مناسب است ؟

 

همانطور که گفته شد ، میتوانید این عملیات را در دو مرحله انجام دهید. یک به عنوان پیشگیری ، ومورد دوم در اوایل فصل بهار.

 

برای مثال ممکن است سال گذشته در گوشه ای از حیاط خود متوجه حضور موش ها شده باشید ، امسال نیز همان محل مستعد حضور موش ها میباشد. به همین دلیل اولین قدم سمپاشی و طعمه گذاری همان قسمت میباشد. معمولا موش ها مکان های ثابتی را برای زاد و ولد انتخاب میکنند به همین دلیل سعی کنید مکان های تکرای و مستعد را شناسایی نمایید.

 

شرکت سمپاشی تهران آماده انجام عملیات سمپاشی در مناطقی همچون بیمارستانها ، درمانگاه ها ، منازل و مجتمع ها میباشد. در مورد منازل نیز میتوان عملیات سمپاشی را در حیاط ، حمام و انباری مورد استفاده قرار داد. چاه فاضلاب نیز یکی از جولانگاه ها و بهترین مکان برای زندگی موش ها میباشد. به همین دلیل برای عملیات های سمپاشی به این نقاط باید توجه ویژه ای داشته باشید.

 

توجه  داشته باشید که اگر تنوع جانوران موذی در محل زندگی شما زیاد است ، باید از سموم مختلف استفاده نمایید. برای مثال : نمیتوانید با سمومی که برای از بین بردن موش ها مورد استفاده قرار میدهید ، ازمارمولک ها و یا سایر جانوران خلاص شوید.

نحوه سمپاشی اصولی و تله گذاری ، سمپاشی موش ها

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...