09192281337

 

 

با شامپو محلول قوی دفع حشرات بسازید + دستورالعمل

 

 

 

 

 

 

 

هنگام نظافت خانه، گاهی موجوداتی ریز و موذی را می‌بینیم که از دیدن آن‌ها حس خوبی به ما دست نمی‌دهد. شما می‌توانید با مواد موجود در خانه، یک محلول قدرتمند برای دفع حشرات بسازید.

 

ساخت محلول قدرتمند دفع حشرات موذی در  خانه

 

نظافت و پاکیزه ساختن خانه کار ساده‌ای است. شما می‌توانید هر روز خانه‌ی خود را تمیز کنید. خانه‌ی کثیف پشه، سوسک و مگس را به خود جذب خود می‌کند. ما از وجود این موجودات در خانه احساس ناخوشایندی پیدا می‌کنیم. با ساخت این محلول در خانه، که فقط مدت 2 ساعت زمان نیاز دارد، شما به راحتی از شر حشرات موذی خانگی خلاص می‌گردید.

 

ما در اینجا، شیوه‌ی تهیه‌ی محلول خانگی دفع حشرات موذی را به شما آموزش می‌دهیم تا با استفاده از آن بتوانید از شر حشرات موذی خلاص شوید.

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 با شامپو محلول قوی دفع حشرات بسازید

 

 

 

 

 

 

 

لوازم تهیه محلول قدرتمند طبیعی برای دفع حشرات

 

·                   نصف لیوان شامپو

 

·                   نصف لیوان روغن گیاهی (مانند روغن زیتون)

 

·                   نصف لیوان سرکه

 

نحوه‌ی ساخت محلول دفع حشرات  خانگی

 

شامپو و روغن گیاهی و سرکه را در یک بطری اسپری بریزید و خوب تکان دهید تا با بکدیگر مخلوط شوند. سپس آن را در محل‌هایی که غالبا حشرات موذی را در آنجا می بینید اسپری کنید.

 

نکته‌ی مهم درباره‌ی این مخلوط آن است که این ماده برای کودکان و حیوانات خانگی کاملا امن است و موجب آسیب رساندن به آن‌ها نمی‌شود. پس نگران سلامتی آن‌ها نباشید. منتظر نمانید و همین امروز این ماده را بسازید و از آن استفاده نمایید. پس از استفاده، به زودی مشاهده خواهید کرد که حشرات موذی از خانه شما ریشه‌کن گردیده‌اند.

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...