09192281337

 

نحوه سمپاشی کک

 

کک ها جز یکی از آزار دهنده ترین حشرات موجود بر روی سطح تیم کره خاکی میباشند. این موجودات خونخوار ، طول روز را در لانه خود مخفی میشوند و نصف شب ها بیرون می آیند و کار خود را آغاز میکنند. محققان امروزه بر این باورند که نیش این حشرات نمیتواند باعث انتقال بیماری شود. اما زمانی که توسط این حشرات گزیده شوید ، در قسمت گزیده شده ، احساس خارش شدیدی بوجود می آید.

 

تغذیه این حشرات صرفا از خون انسان ها نمیباشد بلکه در این انگل ها از خون سایر حیوانات تغذیه میکنند. این حشرات بال ندارند و بسیار کوچک میباشند. برای از بین بردن این حشرات نمیتوان از هر سمی استفاده نمود. زیرا این حشرات موذی و خونخوار نسبت به برخی از سموم و مواد شیمیایی بسیار مقاوم میباشند. اما جای هیچ نگرانی نیست .

 

شرکت سمپاشی تهران شرکتی پیشرو در زمینه ساخت سموم شمیایی و حتی به روز رسانی آنها میباشد. این شرکت با کادری متخصص و سابقه ای درخشان ، تا به امروز توانسته پاسخگوی بسیاری از نیازهای هموطنان عزیز در این زمینه باشد.

 

نحوه سمپاشی کک

 

در ابتدا باید بدانید که به علت مقاومت این حشرات ، در عملیات سمپاشی ، باید از مواد شیمیایی و سموم ترکیبی استفاده شود.

 

برای در امان ماندن از نیش این حشرات میتوانید از اسپری های ضد حشره اتفاده کنید که معمولا میتوانند تأثیر موقتی داشته باشند.

 

میزان تولید مثل این حشرات زیاد است. به همین دلیل در صورت مشاهده اثار  این حشرات در منزل ، باید به سرعت وارد عمل شوید و آنها را از بین ببرید.

 

ممکن است زاد و ولد این حشرات روی بدن حیوانات خانگی ، حیاط و یا حتی در نقطه ای از خانه انجام شود. عمر این حشرات حدود دو تا سه هفته میباشد که در این مدت میتوانند صدها تخم بگذارند.

 

زمانی که این حشرات خونخوار سر از تخک بیرون بیاورند وارد چرخه طبیعت میشوند و از هر ماده ارگانیک که پیدا کنند ، تغذیه میکنند.

 

مهمترین نکات در مورد کک ها را با هم بررسی نمودیم و تا اینجا فهمیدیم که برای  از بین بردن این حشرات خونخوار نیازمند کمک افراد متخصص در این زمینه میباشیم.

 

شرکت سمپاشی تهران با سابقه ای درخشان و تجهیزاتی به روز میتواند پاسخگوی نیاز همشهریان عزیز در این زمینه باشد. ان شرکت در ابتدا افراد متخصص و کارشناسان مربوطه را به محل مورد نظر اعزام میکنند تا شرایط را بررسی نمایند. پس از مشاهده و اندازه گیری میزان آلودگی ، سموم و مواد شیمایی مناسب را انتخاب و محل را سمپاشی مینمایند.

نحوه سمپاشی کک ، مهمترین نکات در مورد کک ها

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...