09192281337

 

بااستفاده این 3 روش موش ها را از محل زندگی خود دور نگه دارید.

 

 بااستفاده این 3 روش موش ها را از محل زندگی خود دور نگه دارید.

 

حتما تا بحال برای شما هم این اتفاق افتاده که با دیدن موش در خانه یا محل سکونت خود احساس نا امنی کنید. در ابتدا باید میزان الودگی و عمق نفوذ این موجودات را مورد بررسی قرار دهید. این موجوات موذی بسیار باهوش و زیرک هستند اما با استفاده از تکنیک پیشگیری میتوانید به راحتی بر آنها غلبه کنید. این موجودات میتوانند به قسمت های چوبی ، پلاستیکی و سایر نقاط محل سکونت شما آسیب وارد کنند.  در این میان باید چند مرحله اساسی و مهم را به درستی و دقیق انجام دهید. در ادامه ما به شما کمک میکنیم تا با استفاده از چند روش موثر نسل این موجودات موذی را در خانه خود منقرض نمایید

 

1.               به دنبال نشانه هایی که از خود بجای میگذارند بگردید.

 

یکی از بهترین نشانه های وجود موش در خانه فضله های آنها میباشد. در ابتدا باید به دنبال مکانهایی بگردید که این دسته از نشانه ها در آنجا وجود داشته باشد. این فضله ها همانند دانه های سیاه ریزی هستند که ممکن است نزدیک سوراخ ها یا ترک های دیوار وجود داشته باشند. اگر مشاهده کردید ک این فضله ها خشک هستند بدین معناست که این فضله ها قدیمی میباشند اما اگر خیس و نرم باشند یعنی موشها بتازگی در این مکان حضور داشته اند.

 

 

 

2.               وجود سوراخ های کوچک در دیوارها یا قسمت های چوبی منزل میتوانند محل زندگی موش ها باشند.

 

موش ها همواره برای پیدا کردن مکانی مناسب جهت زندگی در تکاپو میباشند. آنها با جویدن و سوراخ کردن  قسمت های چوبی دیوار میتوانند این مکان را برای خود فراهم سازند. اگر مشاهده کردید که قمسمتی از دیوار حتی به اندازه یک مداد سوراخ است بدانید که موش ها میتوانند از این سوراخ رد شوند. معمولا سوراخ هایی کتوسط موشها ایجاد میشوند ، صاف وهموار نیستند. همواره قسمت بیروی دیوارهای خانه خود را مورد بررسی قرار دهید چون در اکثر واقع موش ها از درب ورودی ساختمان وارد منزل شما نمیشوندJ یکی از مهمترین نشانه های وجود موش در منزل صدای جویدن وسایل یا دیوار میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

3.               زیر زمین و اتاق شیروانی میتوانند جز بهترین مکانها برای محل زندگی موشها باشند.

 

از آنجایی که تعداد زاد و ولدهای موشها زیاد است ، این جانوران موذی به دنبال مکانهای مناسب میگردند. علاوه بر سوراخهای روی دیوار که محل زندگی خودش موش ها میباشند ، ممکن است برای مراقبت از بچه های خود از پارچه های کهنه که معمولا گرد هستند ، استفاده نمایند.  پس سعی کنید با دقت به دنبال این دسته از نشانه ها باشید. اگر چنین چیزی مشاهده نمودید ، یا خودتان با روش های تله گذاری موش ها را شکار کنید یا با یکی از شرکت های معتبر تماس بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهند.

 

حال به سراغ روش های به تله انداختن موش ها برویم:

 

شما میتوانید با قرار دادن قفس و مقداری غذای مورد علاقه موش ، آن را بصورت زنده شکار کنید. سعی کنید این قفس را در مکان های مشکوک قرار دهید. در چنین روشی سعی کنید غذای موش ها را هر 1 یا 2 روز عوض کنید تا موش از سالم و تازه بودن آن مطمئن شود. J غذای مورد علاقه موش ها ، پنیر ، جو دو سر ، فندوق و... میباشد. زمانی ک موش به طمع طعمه وارد قفس شد و غذا را برداشت در قفس بصورت خودکار بسته میشود و موش به دام می افتد. حال میتوانید جان آن را بگیرید یا در منطقه ای دور دست از محل زندگیتان رهایش کنید که مورد دوم اندکی مهربانانه تر است J این روش را زنده گیری میگویند.

 

در روش دوم میتوانید از تله موش استفاده نمایید.

 

در این روش فنر تله را به عقب بکشید ، مقداری طمعه روی قسمت مورد نظر قرار دهید . سپس آنها را در قسمت های مشکوک خانه قرار دهید. میتوانید برای ضمانت بیشتر ، تعداد این تله ها را افزایش دهید در نتیجه محدوده تصرف تله ها افزایش میبابد . مدتی تله ها را مد نظر بگیرید . بعد از اینکه موش را شکار کردید تله را دور بیندازید و مکان آن را ضدعفونی نمایید. اگر مشاهده کردید که موش ها به تله نزدیک نمیشوند ، سعی کنید مقداری پر یا پنبه را روی تله بریزید ، زیرا معمولا موش ها برای ساخت لانه خود ، به چنین مصالحی نیاز دارندJ سعی کنید این تله ها را دور از دسترس اطفال قرار دهید ، از آنجایی ک قدرت ارتجاعی فنرهای این تله ها زیاد است ممکن

 

  است به کودکان آسیب وارد کند.

بااستفاده این 3 روش موش ها را از محل زندگی خود دور نگه دارید.

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

 

 

نکته حائز اهمیت بعدی ، جابجایی تله ها در بازه های زمانی مشخص میباشد.

 

مثلا ، ببینید آیا تله های کار گذاشته شده توانسته اند موشی را شکار کنند یا نه ؟ اگر این چنین نبود ، حتما تله ها را جابجا کنید.ممکن است جایی در خانه بسیار مشکوک بنظر برسد ، پس سعی کنید اطراف آن منطقه را با تعداد بیشتری از تله ها پوشش دهید. این نکته را بدانید که معمولا موش ها در مسیرهای تکراری عبور و مرور میکنند.پس اگربتوانید این نقاط را پیدا کنید ، احتمال گیر انداختن آنها بیشتر میشود. معمولا موش ها شش تا نه متر از خانه های خود دور میشوند ، پس در زمان مستقر کردن تله ها این موضوع را مد نظر داشته باشید.

 

همیشه پیشگیری کنید تا درگیر پروسه های درمان نشوید.

 

حال اگر موارد بالا به خوبی جوابگو نبودند باید تسلیم شد ؟ به هیچ وجه !!!

 

مشکل ما در حال حاضر دست و پنجه نرم کردن با یک جانور موذی و باهوش است. به همین دلیل باید تمام روش های موجود را بکار گیریم تا از شر آنها خلاص شویم. راهکار بعدی استفاده از سم است. شما باید مکان های مورد نظر را سمپاشی نمایید . مکان هایی نظیر ، زیر کابینت ها ، زیر زمین ، اتاق شیروانی و .... از جمله مکان هایی هستند که موش ها برای زندگی خود انتخاب مینمایند. در این روش شما باید تمام نقاط مذکور را به سم آغشته نمایید و موش ها را مسموم نمایید. حتی میتوانید طعمه او را سمی کنید و نزدیک مکان های مشکوک قرار دهید . مدتی بعد از خورد طمعه موش مسوم شده و از بین میرود. بعد از دور انداختن لاشه موش ، حتما مکان مورد نظر را تمیز و ضدعفونی نمایید. از آنجایی ک این سموم برای انسان ها خطرناک میباشد ، سعی کنید آنها را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

 

همانظور که گفته شد ، پیشگیری کنید تا درگیر فرایند های درمان نشوید. این بدین معناست که شما باید محل زندگی خود را تمیز و پاکیزه نگه دارید.مثلا بعد از خوردن غذا محل را تمیز کنید ، ظرف های نشسته را برای مدت طولانی در یک جا رها نکنید و دستوالعمل های بعداشتی را رعایت فرمایید. نمیتوان گفت که این اقدامات بطور یقین موش ها را از بین میبرد یا مانع از ورود آنها به محل زندگی شما میشود ، اما میتوانند احتمال سرازیر شدن آنها به محل زندگیتان را کاهش دهد.

 

سعی کنید در نگهداری از خوراکی های منزل کمی وسواس به خرج دهید . خوراکیها و مواد غذایی هایی ک تاریخ انتقضاء آنها گذشته است را دور بریزید. اجازه ندهید که این خوراکی های اضافی به جولانگاه موش ها تبدیل شوند. میوه ، نان و سایر خوراکی ها را حتما در ظروف در بسته نگه دارید و اجازه ندهید برای مدت طولانی روی پیشخوان یا میز ناهار خوری بمانند. زباله های خود را هر شب به بیرون از خانه منتقل کنید. هرگاه احساس کردید قسمتی از این خوراکی ها توسط موش ها هورده شده است ، سریعا آن را دور بیندازید ، زیرا برای سلامتی شما مضر میباشند.

 

روش بعدی مسدود کردن سوراخ ها ، حفره ها و ترک های روی دیوار میباشند.

 

معمولا محل زندگی موش ها کمی دور از خانه و محل زندگی انسان ها میباشد و فقط برای پیدا کردن غذا به محل زندگی شما وارد میشوند. بررسی کنید و حفره ها و سوراخ هایی که بیرون و داخل خانه دارید را با مصالح مناسب پر کنید تا از ورود آنها به داخل جلوگیری نمایید.

 

 

 

محلول ترکیبی نعنا و فلفل نیز میتواند کارساز باشد.

 

بوی فلفل و نعنا برای موش ها بسیار آزار دهنده میباشد. این دو ماده را با هم ترکیب کنید و اطراف و درون خانه اسپری نمایید. این کار کمک میکند تا موش ها از محل زندگی شما دور شوند. سعی کنید در بازه های زمانی مرتب این اقدام را انجام دهید تا این بو تازه بماند. همچنین میتوانید مقداری طعمه را به این محلول آغشته کنید و در مکان های مشکوک قرار دهید.

 

و در پایان میتوانید با استفاده از گربه ها نسل موش ها را در خانه خود منقرض نمایید. گربه ای بخرید یا از دوستان خود قرض بگیرید. موش ها بوی گربه را احساس کنند پا به فرار میگذارند. دقت  داشته باشید ک ممکن است این موش ها در جایی خارج از دسترس گربه ها مخفی شوند ، به همین دلیل توصیه میشود که ترکیبی از همه روش ها را مورد استفاده قرار دهید.

 

کلام آخر :

 

وجود موش در خانه ممکن است خواب و خورک را از افراد بگیرید. تا جایی که امکان دارد ، سعی کنید از راهکارهایی که در این مقاله گفته شد استفاده نمایید. حتما محل زندگی خود را تمیز و بهداشتی نگه دارید. موش ها نه تنها برای وسایل منزل مضر هستند بلکه میتوانند سلامتی شما را نیز به خطر بیندازند.

 

بااستفاده این 3 روش موش ها را از محل زندگی خود دور نگه دارید. 

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...