09192281337

 

چگونه میتوان به بهترین شکل عملیات سمپاشی موریانه را انجام داد ؟

 

شرکت سمپاشی ارگانیک تهران دارای 3 شعبه در شیراز ، بوشهر و تهران با داشتن کادری مجرب و تجهیزاتی به روز ، تا به امروز توانسته یکی از بهترین شرکت ها زمینه سمپاشی باشد. این شرکت با داشتن آزمایشگاهی مجهز همواره در حال نوآوری هایی در زمینه سم و سمپاشی میباشد. همانگونه که ممکن است برخی از حشرات نسبت به برخی از سموم مقاوم شوند و تأثیر این سموم روی آنها کاهش یابد ، این شرکت نیز با تحقیقات انجام شده توانسته دانش و اطلاعات خود در این زمینه را به روز کند.

 

موریانه ها یکی از حشراتی هستند که میتوانند خود را با محیط وفق دهند و همچنین تغییراتی را در خود و اندام خود بوجود آورند. برای مثال در مورد موریانه های زیرزمینی ، محققان متوجه شدند که آرواره های این حشرات بسیار قوی و مقاوم شده است. از آنجایی که محل زندگی این حشرات زیر زمین و یا حتی زیر بتن ها میباشد ، باید برای بقای خود چنین تغییراتی در خود را بوجود آورند.

 

از آنجایی که منبع غذایی این موریانه ها نا محدود نیست ، پس از مدتی باید برای یافتن منابغ غذایی جدید ، به مکان های جدیدی کوچک کنند. حال ممکن است شما نیز جدیدا یک خانه نوساز خریده باشید و با این خیال که مصالح تازه هستند ، میتوانند مانع از ورود مویانه ها به داخل منزل شوند. به همین دلیل اغلب اوقات با دیدن این حشرات در خانه غافلگیر میشوند.

 

موریانه ها علاقه شدیدی به اجناس چوبی و کاغذی دارند. بطوری که در یک مدت کوتاه میتوانند خسارت های شدیدی را به وسایل منزل وارد کنند.

 

اما برای مهار و از بین بردن این حشرات مخرب چه اقداماتی لازم الاجرا میباشد ؟

 

در اولین مرحله باید میزان آلودگی را تشخیص دهید. این حشرات در اکثر مواقع زیر و پشت کمدها ، وسایل چوبی و یا حتی در سوراخ دیوارها زندگی میکنند. توصیه میشود اگر تخصص کافی در این زمینه را ندارید حتما با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. ممکن است با روش های خانگی و طبیعی ،  بتوانید برای مدت کوتاهی از شر این حشرات خلاص شوید اما ممکن است تخم های آنها همچنان دست نخورده باقی بمانند و مجددا درگیر این مشکل شوید. پس بهترین راه این است که با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. شرکت سمپاشی تهران میتواند بصورت تضمینی و با بهترین کیفیت ها برای همیشه شما را از شر این حشرات خلاص کند.

 

طبق براوردی که انجام شده است ، موریانه ها هر ساله چیزی در حدود دو هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد میکنند.

 

این حشرات نابودگر معمولا در زیر زمین ها ، سرداب و زیر الوارها و کارتن ها میباشد. این حشرات بصورت کلونی زندگی میکنند و تعداد آنها همواره در حال افزایش میباشد. روش های زیادی برای مقابله با این حشرات وجود دارد ، به همین دلیل قبل از دچار شدن به چنین مشکلاتی بهتر است اقدامات پیشگیرانه انجام دهید .

 

برای مثال ، درزها و شکاف های دیوارها را با بتونه و سیمان بپوشانید ، از قرص های نفتالین استفاده کنید. گیاهانی که بوی تند و تیزی دارند نیز میتوانند اثر گذار باشند. اما اگر مشاهده کردید که آلودگی شدت یافته و با این روش های طبیعی نمیتوانید آنها را از بین ببرید ،باید از افراد و شرکت های متخصص کمک بگیرید.

چگونه میتوان به بهترین شکل عملیات سمپاشی موریانه را انجام داد ؟

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...