09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

تماس

callus

انجام سمپاشی‌های تخصصی و اصولی در شرکت تهران سم در تهران | 09192281337

سمپاشی آفات، فرآیندی است که نیاز به تجربه و تخصص دارد و شرکت تهران سم در تهران، مشاوره‌های علمی و تخصصی لازم را در دفع آفات و سمپاشی اصولی ارائه می‌دهد.

چرا نباید خودمان اقدام به سمپاشی آفات کنیم؟

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی، برخی افراد برای صرفه جویی در هزینه‌ها، بسیاری از امور همانند نقاشی ساختمان، شستشوی فرش، تعمیر وسایل، نظافت ساختمان و ...را خودشان انجام می‌دهند، یکی از این فعالیت‌ها، سمپاشی منازل و دفع آفات باغی و خانگی است.

از آن جا که سم و ترکیبات موجود در آفت‌کش‌ها، مستقیم با سلامت انسان در ارتباط است و نیز شناسایی گونه های حشرات و نوع سم مخصوص آنها نیاز به دانش کافی دارد، دفع آفات باید توسط کارشناسان امر صورت گیرد.

این کارشناسان دارای تحصیلات در زمینه حشره شناسی و دفع آفات هستند و آزمون‌های سختی را پشت سر می‌گذرانند و بعد از تایید توسط وزارت بهداشت و درمان، مدام تحت آموزش شیوه‌های نوین با حفظ استانداردها و آخرین تکنولوژی‌های موثر قرار می‌گیرند، آنها بهترین روش را برای کنترل آفات به کار می‌گیرند و مسئولیت سنگینی در قبال سلامت انسان‌ها به عهده دارند.

توصیه‌های مهم قبل از انجام سمپاشی

با یک بررسی دقیق مشخص می‌شود هزینه سمپاشی در قبال حفظ سلامت خانواده بسیار ناچیز است و به خطر انداختن سلامتی در محیط زندگی ارزش آن را ندارد که سمپاشی غیراصولی انجام بگیرد.

همچنین لازم است نوع آفت به خوبی شناسایی شود و راه درمان آن نیز کاملا تخصصی و علمی ارائه شود، ضمن اینکه انتخاب سم مناسب نیازمند اطلاعات دقیق و صرف زمان زیاد است، از طرفی باید در هنگام سمپاشی، مراقبت‌های لازم را به وجود آورد و از سلامت خود و اطرافیان محافظت کرد، پس بهترین راه سپردن سمپاشی به نیروهای متخصص و کارآزموده است تا با هزینه‌ای مناسب، در ریشه‌کنی آفات با استفاده از تجهیزات لازم در محیط حضور یابند.

در بسیاری از موارد بعضی از سمومی که خریداری می‌شود، ماده فعال آن موثر نبوده و در مدت زمان کوتاهی اثرگذار باشد، در نتیجه آفات به طور کامل ریشه کن نمی‌شوند و حتی ممکن است آفت‌کش‌ها به مدت طولانی در محیط باقی مانده و سلامت افراد را به خطر بیندازد.

طبق آمار سال‌های گذشته، استفاده غیراصولی از سموم و عدم آگاهی از طریقه مصرف آنها باعث مرگ تعداد زیادی از افراد شده است.

اصول سمپاشی در منازل

در هنگام سمپاشی منزل استفاده از لباس مخصوص سمپاشی برای پوشش تمام بد، دستکش لاستیکی جهت جلوگیری از آلودگی دستها به سم، چکمه‌های بلند و پلاستیکی جهت جلوگیری از ریختن سم روی پاها، عینک مخصوص دارای کناره‌های بسته در جهت حفظ چشم از قطرات سم، ماسک یا پارچه تمیز و نمناک برای پوشش بینی و دهان ضروری است.

اگر در هنگام سمپاشی سم روی بدن ریخته شد باید سریع محل را با آب و صابون شستشو داد و در هنگام پاشیدن سم بر روی چشمها نیز آن را با آب فراوان شست، همچنین در روزهای بارانی باید از سمپاشی باغات و مزارع خودداری کرد و در صورت وزش باد، هنگام سمپاشی باید پشت به باد ایستاد.

بهترین ماده خوراکی بعد از سمپاشی، آب است که باید به مقدار فراوان استفاده شود.

نکات ایمنی مهم پس از سمپاشی

توصیه می‌شود افراد پس از سمپاشی دست و صورت خود را با آب و صابون فراوان شسته و فورا حمام کنند، همچنین سم را در ظرف اصلی خود و دور از دسترس کودکان قرار دهند، لباسهای آلوده به سم نیز باید با شوینده مناسبی شسته و چند ساعت در نور آفتاب قرار گیرد، از طرفی لازم است قبل و بعد از سمپاشی، افراد خانواده منزل را به مدت چند ساعت ترک نمایند.

اقدامات مهم در زمان سمپاشی

همه افراد خانواده باید از محل دور شده و به مدت ۵ الی ۶ ساعت وارد منزل نشوند، همچنین لازم است هنگام سمپاشی تمام درب و پنجره‌ها بسته باشند و روی وسایل و مواد غذایی و اکواریوم پوشانده شود و بعد از سمپاشی تمام ظروف شسته شوند، ضمن اینکه در صورت آلوده شدن آب و مواد غذایی فورا آنها را دور ریخته شود و حیوانات نیز از محل سمپاشی دور شوند، بعد از سمپاشی باید فورا منزل را ترک کرده و در را بست و چند ساعت بعد از سمپاشی، درب و پنجره‌ها را به مدت ۲ ساعت باز کرده تا هوای منزل تهویه شود.

مسموم کیست و علائم مسمومیت چیست؟

به هر انسان یا حیوانی که سم از طریق بینی، دهان یا پوست وارد بدنش شده و باعث ناراحتی و بیماری یا مرگ او شود مسموم می‌گویند، در این باره علائم مسمومیت بسته به نوع و ترکیب سم، مقدار و مدتی که از مصرف سم گذشته، فرق می‌کند.

علائم کلی مسمومیت شامل سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ، دل درد و دل پیچه، عرق، رنگ پریدگی و خواب آلودگی، کاهش و شدت ضربان قلب می باشد. البته این علائم ممکن است و در بیماریهای دیگر وجود داشته باشد، بنابراین در صورتی مسمومیت محسوب می‌شود که شخص مسموم یا اطرافیانش بگویند که با سم تماس داشته و یا قوطی سم و آثار آن در اطراف او وجود داشته باشد.

مهم‌ترین اقدامات و کمک‌های اولیه برای شخص مسموم

اطلاع از نوع سمی که فرد با آن مسموم شده و یا کسب اطلاعات روی برچسب قوطی سم اهمیت زیادی دارد، اگر سم به تازگی خورده شده باشد باید فرد را وادار به استفراغ کرد و در این باره استفاده از آب نمک یا تحریک ته حلق با انگشت می‌تواند اثرگذار باشد، همچنین اگر نوع سم مشخص نبود باید مقداری از مواد استفراغ شده را در یک شیشه تمیز ریخته و همراه مسموم به بیمارستان برد.

اگر فرد نفت خورده باشد نباید او را وادار به استفراغ کرد زیرا نفت وارد ریه می‌شود، باید توجه داشت وادار کردن مسموم به نفس کشیدن به طوری که راههای تنفسی وی یعنی دهان و گلو و بینی او تمیز شده باشد ضروری است، از طرفی خارج کردن فرد مسموم از محل سمپاشی و قرار دادن در هوای آزاد و شستشوی قسمتهای آلوده بدن با آب و صابون و خشک کردن و پوشاندن آن و بیرون آوردن لباسهای آلوده به سم و شستشوی چشم به مدت 15 دقیقه و انتقال سریع به بیمارستان توصیه می‌شود.

مشاوره و سفارش سمپاشی تحت نظر وزارت بهداشت در شرکت تهران سم در تهران و با حضور متخصصیان انجام می‌شود.

خدمات سمپاشی شرکت تهران سم

شرکت تهران سم افتخار دارد، در تمامی اعزام نفرات به محل برای اجرای عملیات مبارزه با آفات و حشرات خانگی و صنعتی و باغی، تنها از کارشناسان با تجربه استفاده می‌نماید، همچنین در سایت شرکت زمینه آشنایی با مجموعه و مشکلات انواع آفات خانگی ، صنعتی و نباتی آمده است، امید است با همکاری همدیگر محیطی سالم و عاری از آلودگی و بیماری داشته باشیم.

 

مطالب مهم

خريد اينترنتي سم

در حال بارگذاری ...