09192281337

 

هیدرامتیلن چیست ؟

خريد اينترنتي هيدرامتيلن:

نحوه استفاده از هیدرامتیلن ، به چه صورت میباشد ؟

نحوه عملکرد سم هیدرامتیلن به چه صورت میباشد ؟

درجه سمیت هیدرامتیلن ها به چه صورت میباشد ؟

تأثیر هیدرامتیلن ها روی انسان ها :

آیا هیدرامتیلن ها تجزیه شده و از بدن خارج میشوند ؟

تأثیر هیدرامتیلن ها روی انسان ها :

آیا هیدرامتیلن ها میتوانند باعث ایجاد سرطان شوند ؟

تأثیر هیدرامتیلن ها روی انسان ها :

در محیط زیست چه اتفاقی برای هیدرامتیلن ها می افتد ؟

آیا هیدرامتیلن ها میتوانند تأثیری روی حیات وحش داشته باشند ؟

درجه سمیت هیدرامتیلن ها برای پرندگان نیز بسته به گونه های آنها میتواند کم و یا ناچیز باشد.

هیدرامتیلن چیست ؟

 

هیدرامتیلن

هیدرامتیلن نوعی از آفت کشها میباشد که برای اولین بار در سال 1980 توسط سازمان حفاظت از محیط زیست ، در ایالات متحده ثبت گردید.

در حال حاضر ، بیش از 28 محصول ثبت شده توسط سازمان حفاظت از محیط زیست وجود دارد که حاوی هیدرامتیلن میباشند.

خريد اينترنتي هيدرامتيلن:

قيمت محصولات شيميايي در شرايط حاضر با توجه به نوسانات ارز در كشور بسيار شكننده است و از اينترو نمي توانيم قيمت فروش سم هيدرامتيلن را در سايت قرار دهيم. براي دريافت قيمت خريد سم هيدرامتيلن و سفارش خريد اينترنتي و ارسال پستي اين محصول با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

نحوه استفاده از هیدرامتیلن ، به چه صورت میباشد ؟

محصولاتی که حاوی هیدرامتیلن میباشند ، بیشتر برای از بین بردن حشراتی مانند سوسک ها ، مورچه ها ، موریانه ها ، جیرجیرک ها و بید کاغذ ها مورد استفاده قرار میگیرند.

محصولاتی که حاوی سم هیدرامتیلن میباشند ، به شکل های خاکه ، گرده و یا بصورت ترکیبی در طعمه ها و ژل ها مورد استفاده قرار میگیرند.

سم هیدرامتیلن یکی از گزینه هاي شیمایی ثبت شده برای کلرپیروفوس ها میباشند که میتوان از آنها به عنوان یک حشره کش استفاده نمود و بوسیله آنها به جنگ مورچه ها ، موریانه ها و جیرجیرک ها پرداخت.

نحوه عملکرد سم هیدرامتیلن به چه صورت میباشد ؟

این مواد شمیایی کارکرد سلول هایی که وظیفه آنها تولید و ساخت انرژی میباشد را مختل میسازد.

هیدرامتیلن جز دسته مسموم کنندگان تأخیری میباشد. بدین معنا ، زمانی که این مواد وارد بدن حشرات میشوند ، به تدریج عملکرد سلول ها را با مشکل مواجه میکنند و آنها را دچار یک مرگ تدریجی مینماید.

این نوع از درمان ها و یا به عبارتی این روش های مبارزه با آفات ، برای حشراتی چون ، موریانه ها و مورچه ها بسیار موثر خواهد بود. زیرا تأثیرگذاری هیدرامتیلن ها بصورت آهسته انجام میشود و به این حشرات فرصت کافی میدهد تا به گلونی بازگردند و سایر حشررات را نیز از بین ببرند.

درجه سمیت هیدرامتیلن ها به چه صورت میباشد ؟

درجه سمیت این مواد شمیایی برای موش های نر و ماده کم میباشد.

زمانی که دانشمندان مقداری از هیدرامتیلن ها را پوست خرگوش ها قرار دادند ، هیچ علائمی مبنی بر سمی بودن آنها مشاهده نشد.

هیدرامتیلن ها نمیتوانند در خوک های گینه ای ایجاد حساسیت های پوستی نمایند.

هیدرامتیلن ها میتوانند بصورت جزئی و موقت باعث خارش چشم در خرگوش ها شد.

دانشمندان به این نتیجه رسیدند که هیدرامتیلن ها از طریق استنشاق ، خطر چندانی برای موش ها ندارند.

موش هایی که مقداری از هیدرامتیلن ها را خورده بودند ، دچار ترشح بیش از حد بزاق ، کاهش تحرک واشتها ، کاهش وزن و خون ریزی بینی شدند.

 

تأثیر هیدرامتیلن ها روی انسان ها :

در این مورد ، هیچ داده و اطلاعاتی وجود ندارد ، به همین دلیل درجه سمیت هیدرامتیلنها برای انسان ها در بلند مدت مشخص نمیباشد.

 

آیا هیدرامتیلن ها تجزیه شده و از بدن خارج میشوند ؟

موش های نر و ماده که مقداری از هیدرامتیلن ها را خورده بودند ، بعد از یک هفته 85 الی 98% از این مواد از ظریق مدفوع و 1 الی 2 در صد از آنها از طریق لدرار از بدن آنها خارج شد.

کمتر از 10% مقداری از هیدرامتیلن هاکه به خورد موش ها داده شده بود ، بعد از یک هفته همچنان در بدن آنها وجود داشتند.

در آزمایش دیگری ، مقداری از هیدرامتیلن ها به مدت 8 روز در وعده غذایی گاوها و به مدت 21 روز در وعده غذایی بزها قرار داده شد . با این حال هیچ علائمی مبنی بر وجود هیدرامتیلن ها در شیر آنها مشاهده نشد.

 

 

آیا هیدرامتیلن ها میتوانند تأثیری در مشکلات بارداری و نقص عضو در تولد داشته باشند؟

حیوانات:

زمانی که مقداری از هیدرامتیلن به خورد موش ها و خرگوش ها داده شد ، دانشمندان هیچگونه علائم یا عوارضی روی جنین این حیوانات مشاهده ننمودند.

در آزمایش دیگری ، به مدت 2 نسل مقداری از هیدرامتیلن ها به خورد موش ها داده شد و در پایان دوره مشاهده شد که تمایلات جنسی موش نر کاهش یافته و بیضه های آن نیز کوچکتر شده است. زمانی که بالاترین دوز به آنها خورانده شد، مشاهده شد که بارداری موش های ماده کاهش یافته است.

آزمایش هاییکه روی موش ها انجام شد ، نشان داد که هیدرامتیلن میتوانند تأثیر زیادی روی بیضه ها داشته باشند.

برخورد با مقادیر زیادی از هیدرامتیلن ها میتواند باعث کاهش تولید مثل شوند و همچنین آثار منفی روی پروستات دارند.

 

تأثیر هیدرامتیلن ها روی انسان ها :

یافته ها دانشمندان نشان میدهد که ، برخورد با مقدار کمی از هیدرامتیلن ها نمیتواند تأثیری روی بارداری انسان ها داشته باشد.

 

آیاعلائم و نشانه ای در برخورد طولانی مدت با هیدرامتیلن ها وجود دارد ؟

دانشمندان مقداری از هیدرامتیلن ها را به مدت 7 هفته همراه خوراک دام ، به خورد گوساله های هالشتاین دادند. حیواناتی که در خوراکشان ، هیدرامتیلن ها وجود داشت ، به شدت دچار کاهش گلبول های قرمز شدند.

 

آیا هیدرامتیلن ها میتوانند باعث ایجاد سرطان شوند ؟

 

در حیوانات :

دانشمندان به مدت 2 سال دوز بالایی از هیدرامتیلن ها را به خورد موش ها دادند و مشاهده کردند که این حیوانات دچار تومورهای در رحم شدند.

موش هایی که در طول عمر خود نیز ، مقداری از هیدرامتیلن ها را خورده بودند دچار سرطان ریه شده بودند.

دانشمندان ممکن است برهی از مواد شمیایی را مورد آزمایش قرار دهند تا ببینند که آیا این مواد میتوانند تغییری در ژن ها ایجاد کنند یا خیر. همین یک موضوع میتواند گواهی بر سرطانزا بودن مواد شمیایی باشد. با این حال تست هایی که روی هیدرامتیلن ها انجام شد، نتوانست تأثیری روی ژن ها داشته باشد.

 

تأثیر هیدرامتیلن ها روی انسان ها :

سازمان حفاظت از محیط زیست هیدرامتیلن ها را در گروه (C) مواد سرطانزای انسانی قرار داده است. این دسته بندی بدین معناست که، هیدرامتیلن ها میتوانند در یک نژاد و یا یک جنسیت از حیوانات ، باعث ایجاد سرطان گردند. با این حال ، هیچگونه داده و اطلاعاتی در مورد سرطانزا بودن هیدرامتیلن ها ، در انسان ها وجود ندارد.

در محیط زیست چه اتفاقی برای هیدرامتیلن ها می افتد ؟

در آب :

هیدرامتیلن

در صورت وجود نور خورشید ، عمر نیمه جان هیدرامتیلن ها در آب 1 ساعت است و این عمر در خاک نیز ممکن است تا 5 روز طول بکشد.

از آنجایی که هیدرامتیلن ها به خوبی در آب حل نمیشوند ، و خیلی محکم به ذرات خاک میچسبند ، نمیتوانند وارد آب های زیر زمینی شوند.

در هوا :

ممکن است هیدرامتیلن های موجود روی سطح آب ، به بخار تبدیل شوند ، اما هیدرامتیلن های موجود روی خاک معمولا ثابت و بی حرکت میباشند.

 

در خاک :

از آنجایی که هیدرامتیلن ها خیلی محکم به ذرات موجود درخاک میچسبند و قابلیت تحرک ندارند ، موجودیت آنها در طبیعت به شدت کاهش میابد.

عمر نیمه جان هیدرامتیلن ها در خاک ، میتواند بین 7 تا 391 روز به طول بینجامد.

 

محصولی که حاوی 0.88% از هیدرامتیلن ها بود ، در فلوریدا و در شرایط تابستانی قرار داده شد. بر اساس نتایج این تحقیقات ، دما نمیتواند تأثیری روی تجزیه هیدرامتیلن ها داشته باشد. با این حال ، زمانی که این مواد در زیر نورآفتاب قرار داده شدند ، فاسد شد و دیگر تأثیری روی مورچه ها نداشت.

 

گیاهان :

هیدرامتیلن های موجود در خاک ، معمولا از طریق ریشه و ساقه وارد گیاه نمیشوند ، و تنها اگر این گیاهان دچار برخورد مستقیم با هیدرامتیلن ها شوند ، ممکن است تحت تأثیر این مواد شمیایی قرار بگیرند.

 

 

آیا هیدرامتیلن ها میتوانند تأثیری روی حیات وحش داشته باشند ؟

درجه سمیت هیدرامتیلن زمانی که زنبورهای عسل با گرده های هیدرامتیلن برخورد میکنند کم میباشد و برای آنها سمی و خطرناک نمیباشد.

درجه سمیت هیدرامتیلن ها برای پرندگان نیز بسته به گونه های آنها میتواند کم و یا ناچیز باشد.

درجه سمیت هیدرامتیلن برای ماهی های آب شیرین میتواند متوسط و یا خیلی زیاد باشد. درجه سمیت هیدرامتیلن ها همچنین برای جانوران آبزی و میگو ممکن است متوسط و یا خیلی زیاد باشد. با این حال ، زندگی آبزیان نمیتواند تاحد زیادی درگیر هیدرامتیلن ها شود ، زیرا این مواد قلبلیت حل شوندگی درآب را ندارند.

http://npic.orst.edu/factsheets/hydragen.pdf

 

 

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...