09192281337

سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه با سم خارجی مخصوص آشپزخانه در شرکت تهران سم در تهران

این مقاله به خصوصیات و مشخصات ظاهری سوسک ریز سیاه کابینت آشپزخانه یا همان سوسک آلمانی، رژیم غذایی، نحوه تکثیر و تولید مثل، نحوه ورود به داخل خانه و بیماریهایی که به انسان منتقل می‌کند‌ اشاره دارد و کلیه روش‌های پیشگیری از ورود سوسک و مبارزه و ریشه کنی آنها را بیان می‌نماید.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

به این نوع سوسک‌ها عموما سوسک آشپزخانه، سوسک کابینت و یا سوسک آلمانی گفته می‌شود. آنها نسبت به سایر گونه‌های سوسک، کوچکترند و به همین دلیل به راحتی در داخل درزها و شکاف‌های منزل پنهان می‌شوند، معمولا اندازه این سوسک‌ها حدود ۱.۳ الی ۱.۶ سانتی متر است، اما در اندازه‌های بزرگتر هم دیده شده‌اند.

غالبا سوسک‌های ریز آشپزخانه از رنگ زرد کم رنگ تا قهوه‌ای پررنگ دیده می‌شود و در صورت سمپاشی غیراصولی و ایجاد مقاومت، به رنگ مشکی تبدیل می‌شوند، از آن جا که سوسک های آشپزخانه در برابر سموم بسیار مقاوم هستند، مهمترین اصل در سمپاشی آنها، سمپاشی تخم و کپسول سوسک ها در محیط است.

سمپاشي سوسك آشپزخانه در تهران

سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه با سموم خارجی مخصوص آشپزخانه در شرکت تهران سم در تهران با روش‌های اصولی و نیروهای متخصص به فعالیت می‌پردازد و از مقاوم‌سازی سوسک‌ها در برابر سموم جلوگیری به عمل می‌آید.

استفاده از سم قوی مخصوص سوسک ریز آلمانی براساس پایه سموم گیاهی و سموم استاندارد و خارجی و نیز استفاده از تله، طعمه یا خمیر سوسک کش، بسیار موثر و کارساز است، همچنین می‌توان با ضدعفونی و تمیز کردن سطوح و محیط و مسدود کردن درب ورودی و هواکش‌ها از ورود آفات جلوگیری به عمل آورد.

سمپاشی سوسک ریز کابینت در شرکت تهران سم در تهران

قبل از سمپاشی باید منزل و آشپزخانه را برای انجام کاری اصولی و تخصصی آماده کرد که مراحل آماده سازی شامل دور کردن منابع غذایی از دسترس سوسک‌ها، بررسی محیط‌های گرم و مرطوب مانند پشت یخچال، گاز، کابینت‌ها و نیز بررسی چهارچوب درب و پنجره‌هاست.

استفاده از ژل سوسک‌کش و طعمه

در صورتی که سوسک‌ها به طور مستقیم از ژل سوسک‌کش و طعمه تغذیه کنند بسیار موثر است ولی تخم حشرات و حتی بچه‌های آنها به هیچ وجه به این شکل از بین نمی‌روند، استفاده از حشره کش‌ها و سموم ابقایی در محیط خارج از منزل جهت جلوگیری از ورود سوسک ریز آشپزخانه موثر است، البته باید از مصرف خودسرانه این سموم خودداری شود چرا که سلامت را به خطر می‌اندازد.

سوسک کابینت آشپزخانه از کجا می آیند؟

سوسک‌های ریز آلمانی معمولا از طریق منافذ زیر درب ورودی ساختمان، پنجره‌ها، هواکش‌های آشپزخانه و دستشویی و حمام و نیز منزل آلوده به سوسک کابینت در مجاورت محیط وارد خانه می‌شوند، همچنین با خرید وسایل چوبی منزل مانند تخت و مبلمان، خرید مواد غذایی روزانه مثل شانه تخم مرغ، لباس و سایر وسایل آلوده، سوسک‌ها و تخم به راحتی وارد منزل می‌شوند.

شدت آلودگی و تکثیر سوسک آلمانی

شایع ترین گونه سوسک‌ها در محل سکونت انسان، سوسک آلمانی است و بنابراین احتمال آلودگی این نوع سوسک بیش از دیگر گونه‌هاست.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

سوسکها از چه چیزی بدشان می آید؟

سوسک‌های ریز آشپزخانه همه چیز خوار هستند و گستردگی و تنوع مواد غذایی متفاوتی در روند تغذیه‌ای آنها دیده می‌شود، این نوع حشرات از چربی، نشاسته، پروتئین و مواد قندی تغذیه می‌کنند و حتی در شرایط کمبود مواد غذایی از موادی چون چسب و صابون نیز به عنوان غذا استفاده می‌نمایند.

بیماری‌هایی که از سوسک آلمانی منتقل می‌شود

سوسک ریز آلمانی اغلب در نزدیکی مواد غذایی مثل محل پخت مواد خوراکی و آماده‌سازی غذا، کابینت‌ها و انبارهای ذخیره مواد غذایی زندگی می‌کند و این به معنی آلودگی محیط است، زیرا سوسک‌ها می‌توانند پاتوژن‌ها که شامل باکتری‌ها، ویروس‌ها و میکروارگانیسم‌ها بر روی سطوح هستند را به عنوان عامل بیماری به انسان منتقل کنند.

شکل ظاهری سوسک آشپزخانه

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

این سوسکها به رنگ زرد مایل به قهوه‌ای تا سیاه رنگ دیده می‌شوند و دو خط موازی تیره از قسمت سر تا پایین بال آنها کشیده شده است، تعدادی از این حشرات دارای بال هستند و می توانند پرواز کنند، این سوسک ریز خانگی، رایج ترین و معروف ترین نوع سوسک در جهان به شمار می‌رود و بیشتر در محل سکونت انسان‌ها زیست می‌کنند، این حشرات در محل‌هایی مانند رستوران‌ها، مکان‌های تولید غذا، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، کافه‌ها، مغازه‌ها و محیط اطراف یافت می‌شوند و چون تحمل سرما را ندارند، به جاهای گرم‌تر پناه می‌برند، این سوسک‌ها شبیه سوسکهای آسیایی هستند و در روز کمتر دیده می‌شوند و بیشتر در شب فعال‌اند؛ ویژگی دیگر این حشرات انتشار بوی نامطبوع هنگام ترس و هیجان است، سوسکها به جز آلودگی و بیماری هیچ فایده دیگری برای انسان ندارند.

روش‌های نابودی و ریشه کنی سوسک کابینت

با توجه به اینکه این آفات همه چیزخوار هستند و از نشاسته و چربی و گوشت تا در صورت کمبود غذا از صابون، چسب، چوب، خمیردندان و حتی از پاها و بال‌های یکدیگر تغذیه می‌کنند، می‌توانند موجب آلودگی مواد غذایی در محیط زندگی انسان شوند و سلامت افراد به ویژه کودکان را به خطر اندازند به همین دلیل برای پیشگیری از تخم‌ریزی این سوسکها باید به طور مداوم تمام محیط آشپزخانه را تمیز و ضدعفونی کرد، از جمله جاهای گرم و مرطوب مثل پشت یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر و ... باید به دقت بررسی شود، همچنین شستن ظرفها بلافاصله پس از مصرف، دور از دسترس نگاه داشتن مواد غذایی، جارو کردن خرده غذا در کف و روی کابینت‌ها، تمیز کردن لکه‌های غذا و روغن از روی گاز و کف آشپزخانه از از انتشار و تکثیر گسترده سوسک‌های ریز آشپزخانه جلوگیری می‌نماید.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

کنترل آفات و سمپاشی سوسک ریز آلمانی

 

سوسک های آلمانی در برابر آفت کش ها و سموم و انواع راه های مبارزه به شدت مقاوم و سرسخت هستند و در پنهان شدن در درز و شکاف ساختمان مخصوصا در آشپزخانه مهارت زیادی دارند، از زمان تخم‌گذاری، بین تولد و بالغ شدن مدت زمان کوتاهی وجود دارد،آنها قادرند در ریزترین منافذ پنهان شوند، سوسکهای ماده در طول مدت بارداری، کپسول تخم را با خود حمل می‌کنند، اگر چرخه زندگی سوسک ریز را از بین ببرید تقریبا ۹۵ درصد آنها نابود و ریشه کن خواهند شد‌.

اقدامات شرکت تهران سم در تهران در سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه با سموم خارجی مخصوص کابینت و آشپزخانه یا سوسک آلمانی

در روند کلیه عملیات‌های سمپاشی منازل شرکت تهران سم در تهران، کارشناسان و مهندسان حین انجام سمپاشی در محل حضور دارند و پس از بازرسی، روش هایی مناسب جهت اصول بهسازی محیط جهت مسدود کردن راه‌های ورودی و خروجی سوسک های ریز آشپزخانه را به شهروندان پیشنهاد می‌دهند، پس از آموزش و مشاوره در زمینه بهسازی محیط، روش‌هایی جهت پیشگیری از ورود مجدد سوسک‌ها به منزل آموزش داده می‌شود، در این باره تمیز کردن محیط اطراف و ضدعفونی کردن محیط و مسدود کردن درب ورودی و هواکش‌ها به منظور پیشگیری از ورود آفات بسیار مؤثر است.

همچنین پس از مرحله مشاوره و آموزش توسط کارشناسان شرکت سمپاشی تهران سم در تهران، آن‌ها محیط آشپزخانه و منزل را جهت سمپاشی آماده می‌نمایند، از جمله مراحل آماده سازی در این بخش، دور کردن منابع غذایی از دسترس سوسک‌های ریز آشپزخانه، بازدید از محیط‌های گرم و مرطوب و بازدید از چهارچوب درب و پنجره‌ها، آماده نمودن محیط منزل برای سمپاشی است.

باید توجه داشت استفاده از حشره‌کش‌ها و سموم ابقایی به عنوان سم سوسک ریز آشپزخانه در محیط خارج از منزل برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل منزل مؤثر است اما اکیداً توصیه می‌شود شهروندان شخصاً از مصرف این سموم خودداری نمایند چرا که سلامت افراد در خانواده و محیط را به خطر می‌اندازد.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

طبقه بندی این  سوسک‌ها از دستۀ Animalia ، از راستۀ Arthropoda، کلاس Insecta، راستۀ Blattodea، خانوادۀ Blattellidae ، جنس Blattella و گونۀ B. germanica و با نام گذاری لینه Blattella germanica انجام می‌شود، یکی از انواع گونه‌های سوسک‌ها با نام علمی German cockroach و Steam fly است که گونۀ کوچکی از سوسک ها به شمار می آیند.

شرکت تهران سم در تهران، از طریق آموزش و در اختیار قرار دادن فایل‌های صوتی نحوه سمپاشی صحیح سوسک ریز را به شهروندان می‌آموزد.

اطلاعیه جدید شرکت سمپاشی تهران سم در تهران

شرکت تهران سم در تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی تمهیدات لازم جهت حفظ بهداشت فردی اکیپ اعزامی به محل جهت سمپاشی اعم از ماسک، دستکش، لباس مخصوص و چکمه را رعایت می‌کند و از طرفی تجهیزات سمپاشی مانند دستگاه سمپاش قبل و بعد سمپاشی با مواد ضدعفونی ضد ویروس کرونا، در جهت حفظ سلامت مشتریان ضدعفونی می‌شود.

مشاوره و سفارش سمپاشی تحت نظر وزارت بهداشت در شرکت سمپاشی تهران سم در تهران

شدت آلودگی و تکثیر سوسک آلمانی :

به دلیل اینکه حشره سوسک آلمانی از شایع ترین گونه سوسری‌ها در محل سکونت انسان به شمار می‌روند، احتمال وجود آلودگی ناشی از این گونه حشره سوسک آلمانی نسبت به سایر گونه سوسک‌ها بیشتر است.

پیشنهاد ما این است اگر شهروندان می‌خواهند ریشه کنی کامل سوسک ریز آشپزخانه را تجربه کنند موجوداتی که به گفته دانشمندان از زمان دایناسورها می زیستند و غارنشین‌ها برای نابودی این حشره آنها را آتیش می‌زدند، رهایی یابند کافیست با بهره‌گیری از مشاوره متخصصان شرکت سمپاشی نگین دشت، قبل از گسترش و طغیان این گونه از سوسک ها در منزل و محل کار به رفع آلودگی محیط اقدام فرمایند.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

چند توصیه از طرف شرکت تهران سم در تهران در جهت روند سمپاشی

متاسفانه سوسک ریز به شدت در کل ساختمان تکثیر و انتشار پیدا می‌کند و در صورت سمپاشی توسط کارشناسان ما به دلیل اموزش‌های راهبردی جهت جلوگیری از ورود سوسک‌های ریز به منزل تا مدت‌های طولانی منزل آلوده به سوسک آلمانی نمی‌شود، اگر در روند سمپاشی بتوان با همسایگان هماهنگ شد تا کل ساختمان عملیات انجام شود نتیجه بهتری گرفته می‌شود.

یکی از راهکارهای مهم مسدود کردن راه های انتقال آلودگی سوسک از سمت همسایگان به داخل واحد است تا برای همیشه از شر این حشرات خلاص شوند،این گونه حشرات در محیط آشپزخانه به شدت تکثیر پیدا می‌کنند شستن و سمپاشی غیر اصولی نه تنها باعث از بین رفتن این حشرات نمی‌شود بلکه باعث ایجاد گونه های مقاوم‌تر در برابر سم می‌شود.

بهترین توصیه ما استفاده از خدمات سمپاشی شرکت تهران سم در تهران و بهره‌گیری از تجربیات کارشناسان و متخصصان است.

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...