09192281337

 

 برای یک بازرسی رایگان همین حالا با ما با شماره 09192281337 تماس بگیرید.

 

آیا در خواب نیش میخورید؟

 

پس احتمال این وجود دارد که دچار آلودگی ساس شدید, آنها دوست دارند از خونِ انسان ها در هنگام شب تغذیه کنند. این حشرات به دلیل اینکه به راحتی سفر میکنند رایج هستند. آنها میتوانند از طریق نایلون های پلاستیکی, اسباب و اثاثیه, بار, لباس و... به خانه یا محل کار شما نفوذ کنند.

 علائم ساس در رختخواب

پس تقصیر شما نیست که دچار آلودگی ساس شده اید.

 

این حشرات نیشتان میزنند پس شاید زمانی متوجه شوید که دچار آلودگی ساس شده اید که تعداد کوچکی از جای نیش هایی که شبیه به جوش یا جای سوزن هستند را روی بدنتان پیدا کنید.

 

یک ساسِ مونثِ حامله میتواند به سرعت تبدیل به بیش از 200 ساسِ بزرگسال شود و هزاران تخم جدید در طول 3 ماه تولید کند. اما نگران نباشید! ما با استفاده از روش های گرما زدایی و حشره کش های قدرتمند مختص ساس میتوانیم به شما کمک کنیم از شر این حشرات خلاص شوید.

 

ما هم به محل کار شما و هم به خانه شما خدمات سمپاشی ساس ارائه میدهیم.

 

 

یک رختخواب مبتلا به ساس

 

ساس در طول یک ماه میتوانند تبدیل به صد ها و هزاران ساس  شوند, پس بسیار مهم است که جلوی یک آلودگی بزرگ را زودتر گرفت. به دلیل رفت آمد و گردش زیادِ مردم, تعداد سفر های زیادی که مردم در داخل شهر انجام میدهند و توریست هایی که در طول سال برای بازدید به تهران  سفر میکنند, مشکل بزرگی در رابطه با ساس در تهران  وجود دارد. این نفوذ ساس به خانه شما را راحت تر میکند. وقتی در یک هتل میمانید و یا در یک فرودگاه هستید ممکن است به راحتی ساس را با خود به خانه حمل میکنید, آنها ممکن است به تازگی از پروازی از اسپانیا رسیده باشند. هرچه مکان هایی بیشتر آلوده میشود, شانس تصادفی رو به رو شدن با این حشرات بیشتر میشود, به این دلیل آنها آفات رایجی هستند.

 

پس این که شما دچار ساس شده اید چون خانه کثیفی دارید واقعیت ندارد- اکثر اوقات از روی بد شانسی است.

 

بازرسی منزل برای ساس در تهران

 

اگر در خانه تان نشانه ای از ساس دیده یا پیدا کرده اید, یکی از تکنیسین های ما برای انجام بازرسی به خانه شما خواهد آمد تا با استفاده از روش های شناسایی بی نظیرشان, حشرات تخت خوابی که پنهان شده اند را پیدا کنند.

 

یک ساس  در حال بالا رفتن از تخت.

 

با سالها تجربه در صنعت کنترل آفات, ما تمامی مکان های رایج برای پنهان شدن این حشرات را میدانیم. آنها بازرسی خود را از هر نقطه ای که شما نشانه ای از این حشرات دیده اید شروع کرده و از آن جا, به دیگر نقاط خانه میروند. آنها تخت خواب شما, انبار تان, مبلمان, درز و شکاف های موجود, ملافۀ تخت, چارچوب تخت, وسایل اطراف خانه, عایق کاری اتاق شیروانی, تشک و جعبه فنر تخت خواب شما را بررسی میکنند.

 

برای یک چشمِ آموزش ندیده شاید سخت باشد که بفهمد این حشرات از کجا می آیند, پس پیدا کردن لانه و یا استفاده از روش های خانگی شاید برای حل مشکل شما کارساز نباشد.

 

آنها معمولا زیرک بوده و در مکان هایی که دسترسی به آنها سخت است قایم میشوند, اما متخصصان کنترل آفات ما با داشتن سالها تجربه و بهترین ابزار موجود این حشرات کوچک را پیدا کرده و آنها را از بین میبرند, تا بتوانید شب ها به راحتی بخوابید.

 

برنامۀ مقابله با ساس در تهران

 

بعد از اینکه متخصص ما خانه شما را بررسی کرد, قادر خواهد بود بهترین راه حل برای مقابله با این مشکل را ارائه دهد. با توجه با شدت آلودگی خانه شما, آنها بهترین شیوه مقابله با را به شما پیشنهاد میدهند که به زندگی شما نیز کمترین مزاحمت را ایجاد کند. این شیوه ها میتواند شامل حشره کش و یا روش حرارتی باشد اما استفاده از هردو بهترین روش برای از بین بردن ساس است.

 

ما معمولا هردوی آن ها را به شما پیشنهاد میدهیم تا مطمئن شویم که تمامی ساس های بزرگسال و کودکی که قرار است تبدیل به بزرگسال شوند (نیمف) کشته میشوند و نمیتوانند تولید مثل کرده و مشکل موجود را ادامه دهند. آنها تمام حشراتی که به چشم دیده میشود را میکشند و مناطق اطراف را نیز تحت مقابله با قرار میدهند تا تخم های گذاشته شده توسط آنها و آنهایی که قایم شده اند را نیز بکشند.

 

ما با سرعت کار کرده و بهترین ابزار موجود را به کار میبریم تا کمترین مزاحمت ممکن را برای زندگی شما و بیشتری کارایی را به وجود آوریم.

 

پیگیری وضعیت مبارزه با ساس

 

تهران سم در صورت الحاقیه قرارداد مبارزه باساس، 2 هفته بعد برای یک بازدید دوباره به خانه شما برمیگردند تا از موثر بودنِ روش مقابله با مطمئن شوند, این حشرات میتوانند زیرک بوده و قایم شوند و به همین دلیل از بین بردنشان کمی سخت است. این به علت چرخۀ زندگی آنها است, آنها کوچک هستند و میتوانند از دید پنهان شوند, و چون آنها در طول 10 الی 14 روز به سن بلوغ میرسند میتوان یک هفته یا کمی بیشتر بعد از رسیدنشان به سن بلوغ آن ها را راحت تر پیدا کرد. وقتی بازدید دوباره تمام شد متخصص ما به شما پیشنهاد های بعدی را برای جلوگیری از وقوع آلودگی در آینده, خواهد داد.

 علائم ساس

به این دلیل ما بهترین شرکت کنترل آفت در تهران  هستیم, نابود کنندگان آفات ما کار کاملی در پیدا کردن مکان هایی که این حشرات قایم میشوند انجام میدهند, خلاص شدن از شر آنها به طور موثر و انجام دادن کار های لازم برای جلوگیری از وقوع آلودگی دوباره, تا بتوانید شب ها باز راحت بخوابید.

 

شیوه های حرارتی برای مبارزه با ساس

 

موثر ترین شیوه از بین بردن حشرات تخت خواب, شیوه های حرارتی است.

 

بالا بردن دمای یک اتاق تا 56 درجه سانتی گراد کافی است تا بتوان این حشرات, در هر مرحله از از زندگی شان و تخم هایشان را کشت. این شیوه معمولا 4 الی 8 ساعت طول میکشد, ولی معمولا بستگی به اندازه اتاقی است که نیاز به مقابله با دارد. بعد از عملی کردن شیوه حرارتی, ما به عنوان پشتیبانی از یک ضد حشرۀ استاندارد که برای مردم و حیوانات خانگی امن است استفاده میکنیم تا ساس باقی مانده را نیز بکشیم. بعد از این متخصصان ما بعد 2 هفته برای یک بازدید دیگر به خانه شما خواهند آمد تا یک مقابله با حرارتی دیگر انجام داده و دوباره اسپری ضد حشره بزنند تا مطمئن شوند که هرگونه حشره و تخم باقی مانده برای همیشه از بین رفته است.

 

برای ثبت سفارشِ بازرسی رایگان, با ما تماس گرفته یا فرم موجود در سایت را پر کنید.

 

قبل از بازرسی ساس چه کار هایی باید انجام دهید؟

 

1.                تمامی لباس ها و رخت خواب موجود در اتاق تحت در مان را جا به جا کنید. مطمئن شوید که آنها را در دمای 60 درجه سانتی گرادِ ماشین لباس شویی شتشو داده و سپس به مدت30 دقیقه خشک شان کنید. شما همچین میتوانید وسایل تان را داخل ظروف پلاستیکی گذاشته و داخل فریزر بگذارید که روش بسیار خوبی برای از بین بردن آنها است.

 

2.                همه وسایل موجود در اتاق, مخصوصا آن هایی که نزدیک به, یا زیرِ تخت خواب تان هستند, و هر چیزی که ساس میتوانند داخل اش پنهان شوند را از آنجا بردارید.

 

3.                فکر خوبی است که اتاق های آلوده شده را جارو برقی بکشید. از سرِ جاروی بُرِسی استفاده نکنید چون حشرات میتوانند میتوانند به آن بچسبند و به داخل جارو برقی کشیده نشوند. بهتر است هر دو طرف تشک, ملافه تشک, اطراف تخت و همه چیزهایی که میتوانید پیدا کنید را جارو برقی بکشید.

 

4.                فکر خوبی است که تمام حیوانات خانگی از خانه تان را جای دیگری ببرید.

 

5.                برای راحت تر کردن کار متخصصان ما بهتر است که مبلمان خود را طوری قرار دهید که آنها بتوانند اطراف لبه دیوار ها و تخته ها را مقابله با کنند.

 

بعد از مقابله با ساس چه کاری باید انجام دهید؟

 

1.                بهتر است برای چند ساعت بعد از انجام مقابله با در جای دیگری بمانید تا اسپری ضد حشره اثر خود را بگذارد.

 

2.                وقتی برگشتید پنجره هایتان را باز کنید تا هوای خانه تان عوض شود.

 

3.                مکان های تحت مقابله با را به حال خود بگذارید و جارو برقی یا جارو نکشید.

 

4.                در اتاقی که تحت مقابله با قرار گرفته بخوابید چون ساس فقط زمانی بیرون می آیند که انسانی برای تغذیه موجود باشد, و با بیرون آمدنشان با سطح های مقابله با شده تماس پیدا میکنند و با مرگ رو به رو میشوند.

 

5.                در هنگامی که روش مقابله با عملی شد, روند خود را طی کرده و تمام ساس را از جمله بزرگسال, کودک (نیمف) و تخم های موجود را از بین میبرد, صبور باشید.

 

برای ثبت سفارشِ یک بازرسی رایگان, با ما تماس گرفته یا فرم موجود در سایت را پر کنید.

 

ساس ها چه شکلی هستند؟

 ساس چه شکلی است

ساس بزرگسال معمولا قهوه ای هستند اما در مقطع های مشخصی از زندگی شان میتوانند کمی مایل به قرمز نیز بشوند. آنها بدن های صاف و بیضی شکلی داشته و تقریبا 3 الی 6 میلی متر قد دارند. بدن های صاف آنها این اجازه را میدهد که بتوانند به کوچک ترین درز و شکاف های موجود جای شوند. آنها پا های قدرتمندی دارند که بالا رفتن از سطح های عمودی را برای آنها ممکن میسازد. میتوان آنها را با چشم لخت دید اما استفاده کردن از یک ذره بین پیشنهاد میشود.

 

تخمِ این حشرات معمولا در نزدیکی مکان هایی که انسان ها یا حیوانات میخوابند پیدا میشود و تقریبا 2 الی 3 میلیمتر اندازه آنها است. دیدن این حشرات در هنگام کودکی (نیمف) بسیار سخت است چون شدیدا کوچک هستند.

 

نشانه های وجود آلودگی ساس در تخت خواب

 

ساس مانند نینجا ها در پنهان شدن بسیار با استعداد هستند, اما با این حال آنها از خود رد پاهایی جای میگذراند.

 

مواردی که میتواند نشان دهنده وجود آلودگی باشد عبارتند از:

 

·                   پوست های ریخته شده, پوسته و اسکلت خارجی

 

·                   لکه های کوچک خون بر روی ملافه ها یا اطراف تخت تان.

 

·                   لکه های قهوه ای روی ملافه, رخت خواب یا تشک تان.

 

·                   پیدا کردن حشرات کوچکِ قهوه ای رنگ در اطراف تخت خواب تان.

 

·                   جای نیش هایی به کوچکی 1 میلی متر روی دست, گردن, کمر, شانه, پا و مچ پایتان.

 

جای نیش ساس شبیه چه است؟

 

 جای نیش ساس

نیش ساس شبیه به جای نیش کک یا پشه است, جای نیش آنها شبیه به جوش های قرمز است و ممکن است باعث احساس سوزش یا خارش شود. شما شاید جای نیش ها را به صورت ردیفی پیدا کنید, این به این معنی است که این حشرات هر آنچه میتوانستند از خون شما تغذیه کردند.

 

چگونه نیش ساس درمان میشود؟

 

شما میتوانید با استفاده از آب و صابون, کرم ضد خارش یا جوش شیرین و آب, جای نیش این حشرات را مقابله با کنید. این روش باید آنها را تمیز کرده و خارش را کم کند. اما اگر عوارض ادامه پیدا کنند شاید نسبت به آنها آلرژیک باشید و بهتر است با دکتر خود مشورت کنید.

 

آنها را کجا پیدا کنیم؟

 

ساس در نقاط زیادی میتوانند قایم شوند اما معمولا در نزیکی شخص یا حیوانی که از آن تغذیه میکنند پیدا میشوند. با این حال, آنها میتوانند به مدت یک سال بدون اینکه غذا به آنها برسد زنده بمانند. وقتی اتاق خوابتان را میگردید, آنها را میتوان در داخل چارچوب تخت, جعبه فنری تخت, هردو طرف تشک, کشو ها یا هر نقطۀ تاریکی در اتاق مثل درز و شکاف های موجود در تخته های نصب شده روی دیوار پیدا کرد.

 

ساس در خیلی از مکان های میتوانند پیدا شوند و وقتی برای مدتی یکجا ثابت هستید از خونِ شما تغذیه میکنند. پس هنگام تماشای تلویزیون, داخل تاکسی یا در هتل و یا سینمای مورد علاقه تان میتوانید توسط این حشرات نیش زده شوید.

 

ما فکر میکنیم که یک شرکت سمپاشی ساسبسیار حرفه ای هستیم و متخصصان ما از بهترین ها در مقابله با ساس در تهران  هستند.

 

پس از مقابله با چقدر طول میکشد این حشرات بمیرند؟

 

اگر از شیوه حرارتی استفاده کرده باشید پس حشراتِ بالغ و تخم های موجود در خانه تان در چند ساعت بعدی باید توسط دمای بالا کشته شوند. با اینحال, بعضی از تخم ها شاید از قلم بیفتند و چون 10 الی 14 روز میکشد تا تخم ها بشکنند, ما یک بازدید دوباره به خانه شما ارائه میدهیم تا مطمئن شویم که از قلم افتاده ای نمانده باشد.

 

تا شما خوشحال نباشید ما نیز خوشحال نیستیم

 

·                   ضمانت 30 روزه بازگشت پول

 

·                   اگر در بین مقابله با ها حشرات برگردند, بدون هزینه ی اضافی ما نیز باز خواهیم گشت

 

·                   اگر نتوانیم مشکلتان را حل کنیم پول شما را باز خواهیم گرداند

 

مهم نیست در جنوب, شمال, شرق, غرب یا مرکز تهران  هستید, ما آماده ایم تا شما را از شر این حشرات نجات دهیم.

 

برای یک بازرسی رایگان همین حالا با ما با شماره 09192281337 تماس بگیرید.

 

لینک مرتبط : www.pestcontrolinlondon.co.uk/bed-bug-control-london/

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...