09192281337

سمپاشی منازل در تهران

برای سمپاشی منازل خود در تهران به شرکت تهران سم اعتماد کنید. ما دانش, خلاقیت و تجربه را در کنار هم گردآوری و مجموعه ای کارا برای مقابله با آفات منازل را راه اندازی کرده ایم. برای تماس با شرکت سمپاشی تهران سم می توانید با شماره 09039833345 تماس بگیرید.

سمپاشی تضمینی منازل در تهران

شرکت تهران سم با توجه به تجربه ی چندین ساله در زمینه ی مبارزه با حشرات موذی، کار سمپاشی منازل شما را به صورت تضمینی انجام داده و ضمانت کتبی برای از بین رفتن آفات منزلتان به شما ارائه می دهد.

سمپاشی موش در تهران

موش ها از پرشمارترین پستانداران هستند و به دلیل سرعت بالای زایمان که سالانه بین 5 تا 10 بار و در هر نوبت 6 تا 8 بچه به دنیا می آورند به صورت تساعدی افزایش می یابند. در صورتیکه در خانه، رستوران و یا محل کار خودتان موش مشاهده کردید باید سریعا دست بکار شوید تا از رشد تساعدی تعداد آنها بتوانید جلوگیری کنید. ما در راستای از بین بردن موش های منازل شما از روش های علمی و نوین استفاده می کنیم.در این زمینه با ما مشورت کنید.

سمپاشی سوسک در تهران

سوسک ها که از خانواده ی بندپایان هستند جانداران بسیار موفقی در وفق دادن خود با شرایط مختلف آب و هوایی هستند و در همه جا یافت می شوند. سوسک ها شامل انواع مختلفی از جمله سوسک ریز، سوسک آلمانی، سوسک آمریکایی و ... می باشند که دو نوع اول به وفور در ایران یافت می شوند. ریشه کن کردن سوسک آشپزخانه تان در تهران را به ما بسپارید. کافی است با شماره 09039833345 تماس بگیرید.

سمپاشی مارمولک در تهران

مارمولک ها در همه جای زمین به جز قطب های شمال و جنوب حضور دارند. اگرچه حضور مارمولک در منازل باعث کاهش تعداد سوسک ها می شود، با این وجود خود مارمولک ها نیز جاندارانی بسیار چندش آور و گاهی ترسناک هستند. ما آماده ایم تا با استفاده از سموم مجاز و موثر، این خزندگان را از محل زندگی شما دور کنیم.

سمپاشی ساس در تهران

ساس ها بیش از اینکه نوعی حشره باشند به یک کابوس شبیه اند. جاندارانی که به سرعت تکثیر می شوند، درون تخت خواب یا بالش شما لانه گذاری می کنند و شب ها که خوابید به سراغتان می آیند. این حشرات در هتل ها، خانه ها، بیمارستان ها، سربازخانه ها و ... یافت می شوند. نکته ی مثبت راجع با این حشرات این است که اگرچه از خونتان تغذیه می کنند، ولی ناقل بیماری ها نیستند. ساس ها حشراتی بسیار مقاوم هستند و از بین بردن آنها با استفاده از روش های خانگی بسیار سخت است. از این رو برای مقابله با این حشرات موذی در تهران می توانید با ما تماس بگیرید.

سمپاشی کک در تهران

کک ها حشراتی بدون بال و خون آشام اند که کمتر از 4 میلیمتر طولشان است و به دلیل فیزیک بدنشان حرکت جهشی دارند. گزش کک ها بسیار آزاردهنده است و باعث تورم در پوست وخارش آن می شود. برای مبارزه و سمپاشی کک منازل در هر نقطه تهران که هستید با ما تماس بگیرید.

سمپاشی موریانه در تهران

موریانه ها به صورت گروهی زندگی می کنند و حشراتی بسیار سرسخت هستند. به اعتقاد عموم متخصصین مبارزه با موریانه به روش های خانگی فقط وقت تلف کردن بوده و باعث افزایش آسیب ناشی از حضور این حشرات می شود. ما سمپاشی خانه در تهران را برای شما به صورت تضمینی و در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم. کافیست با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...