09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

خريد سم پرمترين

پرمترین چیست ؟

خريد اينترنتي سم پرمترين

چه محصولاتی حاوی پرمترین ها میباشند ؟

نحوه عملکرد پرمترین ها به چه صورت میباشد ؟

پرمترین ها از چه طریقی میتوانند وارد بدن انسان ها شوند؟

علائم و نشانه های برخورد جزئی با پرمترین ها به چه صورت میباشند ؟

چه اتفاقی برای پرمترین ها ، زمانی که وارد بدن میشوند ، می افتد ؟

آیا پرمترین ها میتوانند باعث ایجاد سرطان در افراد شوند ؟

آیا تا به حال تحقیقی در مورد عوارض غیر سرطانی پرمترین ها در طولانی مدت انجام شده است ؟

آیا کودکان در مقایسه با بزرگسالان ، نسبت به پرمترین ها از حساسیت بیشتری برخوردار میباشند ؟

در طبیعت چه اتفاقی برای پرمترین ها میافتد ؟

آیا پرمترین ها تأثیری روی ماهی ها ، پرندگان و حیات وحش دارند ؟

پرمترین چیست ؟

پرمترین ها نوعی از آفت کش ها میباشند که متعلق به خانواده پیرترویدها هستند. پیرتروید ها نیز مواد شیمایی مصنوعی هستند که عملکرد آنها مانند مواد شیمایی موجود در گل های داوودی میباشد.به منظور دفع آفات ، پرمترین ها را میتوان به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد. محصولاتی که حاوی پرمترین ها میباشند را میتوان در مکان های عمومی به منظور دفع آفاتی مانند پشه و مگس ها ، مورد استفاده قرار داد. این مواد شیمایی را همچنین میتوان در باغچه ها ، محیط بیرون از خانه ، چمن ها و گیاهان زینتی مورد استفاده قرار داد. پرمترین ها را میتوان در مکان هایی که با خوراک ها سر و کار دارند ، مانند رستوران ها ، نیز مورد استفاده قرار داد . پرمترین ها برای اولین بار در سال 1979 توسط سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا، ثبت شدند و در سال 2006 نیز مجوز آنها تمدید شد.

خريد اينترنتي سم پرمترين

قيمت محصولات شيميايي در شرايط حاضر با توجه به نوسانات ارز در كشور بسيار شكننده است و از اينترو نمي توانيم قيمت فروش محصولات پرمترين را در سايت قرار دهيم. براي دريافت قيمت خريد پرمترين و سفارش خريد اينترنتي و ارسال پستي اين محصول با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

چه محصولاتی حاوی پرمترین ها میباشند ؟

محصولاتی که حاوی پرمترین ها میباشند ، در شکل های مایع ، جامد ، اسپری ، خاکه و پودر در دسترس عموم قرار دارند. پرمترین ها را میتوانند به شکل های برچسبی ، به گوش های گاوها وصل کرد و یا در غلاده سگ ها نیز قرار داد. در چنین حالتی ، به دلیل خواص شیمایی موجود در پرمترین ها ، آفات نمیتوانند نزدیک این حیوانات شوند. امروزه چیزی در حدود 1400 نوع از محصولات مختلف ، حاوی پرمترین ها میباشند. برخی از این محصولات را میتوان برای از بین بردن گال و شپس های موجود در سر افراد ، مورد استفاده قرار داد. این محصولات جز دسته داروها میباشند که قوانین آنها توسط سازمان غذا و دارو تنظیم شده اند.

نکته : قبل از استفاده از هرنوع مواد شیمیایی و یا بعضا آفت کش ها ، حتما برچسب های موجود روی جلد آنها را با دقت بخوانید تا از نحوه و میزان استفاده از آنها مطلع شوید. همچنین توصیه میشود ، قبل از شروع سمپاشی ، به نکاتی که در مورد کمک های اولیه ذکر شده اند ، توجه کنید تا در صورت بروز مشکل های احتمالی ، بتوانید در کمترین زمان ، موثرترین اقدامات را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با افراد متخصص و سازمان های مربوطه تماس حاصل نمایید.

نحوه عملکرد پرمترین ها به چه صورت میباشد ؟

اگر حشرات پرمترینها را بخورند و یا با آنها تماس برقرار کنند ، تحت تأثیر این مواد شیمایی قرار میگیرند. پرمترین ها سیستم عصبی حشرات را هدف میگیرند که بعد از مدتی دچار گرفتگی ماهیچه ها ، فلج شدن اندام و در نهایت مرگ ، میگردند. درجه سمیت پرمترین ها برای حشرات در مقایسه با سگ ها و انسان ها خیلی بیشتر میباشد. دلیل این موضوع این است که حشرات نمیتوانند همانند سگ ها و یا انسان ها این مواد شیمایی را تجزیه نمایند. درجه سمیت پرمترین ها برای گربه ها در مقایسه با انسان ها و سگ ها نیز زیاد میباشد ، زیرا این سرعت بدن این حیوانات برای تجزیه پرمترین ها کم میباشد.

پرمترین ها از چه طریقی میتوانند وارد بدن انسان ها شوند؟

استنشاق ، خوردن ، برخورد با پوست و چشم ، از جلمه راه هایی میباشند ، که این مواد شمیایی میتوانند بوسیله آنها وارد بدن انسان شوند. اگر از پرمترین های اسپری استفاده میکنید ، ممکن است مقداری از این مواد شمیایی از طریق تنفس وارد بدن شما شوند. در مورد سگ ها نیز ، اگر برای از بین بردن کک ها پرمترین ها روی بدن آنها مورد استفاده قرار میدهید ، ممکن است مقداری از این مواد شیمایی از طریق پوست وارد بدن آنها شود. طبق بررسی های به عمل آمده ، افراد در زمان استفاده از پرمترین ها و یا حضور در مکان هایی که از این آفت کش ها جهت از بین بردن پشه ها استفاده میشود ، احتمال ورود پرمترین ها به بدن آنها زیاد میباشد. یکی از عوامل مهم که به ورود این مواد شیمیای به دداخل بدن کمک میکنند ، این است که افراد با دست های آلوده به پرمترین ها غذا میخورند و یا سیگار میکشند. برای کاهش ریسک برخورد با این آفت کش ها میتوانید برچسب های موجود روی جلد آفت کش ها را با دقت بخوانید.

علائم و نشانه های برخورد جزئی با پرمترین ها به چه صورت میباشند ؟

اثراتی که این مواد شیمیایی روی بدن میگذارند ، به درجه و میزان برخورد افراد با پرمترین ها بستگی دارد. سگ و گربه ها اگر با پرمترین ها برخورد کنند ممکن است چنگال های خود را روی زمین بکشند و یا روی زمین غلت بخورند. معمولا حیواناتی که در معرض این نوع از مواد شمیایی قرار میگیرند ، لب های خود را بیش از حد خیس نگه میدارند. گربه هایی که مقدار زیادی از پرمترین ها را خورده بودند ، مضطرب شده بودند و بصورت غیر طبیعی راه میرفتند.با این حال این دسته از مواد شیمایی میتواند باعث ایجاد تومورهای ماهیچه ای ، تشنج و یا مرگ شوند.

زمانی که مقدار کمی از پرمترین ها روی دست افراد بریزد ، ممکن است در آن قسمت احساس مور مور ، سوزش و یا خارش کنند. اگر این مواد شمیایی به چشم برخورد کنند ، آن قسمت دچار سوزش و درد میشود. اگر افراد بطور ناخواسته پرمترین ها را بخورند ، دچار درد شکم ، استفراغ میشوند. افرادی که پرمترین ها را استنشاق میکنند نیز ممکن است دچار گیجی ، سر درد ، مشکلات تنفسی ، حالت تهوع و یا استفراغ شوند.

چه اتفاقی برای پرمترین ها ، زمانی که وارد بدن میشوند ، می افتد ؟

کمتر از 1% از میزان پرمترین هایی که روی پوست قرار داده میشوند ، جذب بدن میشوند. اگر پرمترین ها خورده شوند ، سریعا مقدار زیادی از آنها جذب میگردد. پریرترویدها خیلی راحت از طریق تنفس ، وارد مجاری تنفسی میشوند و به ریه راه پیدا میکنند. با این حال هیچ نوع اطلاعاتی در مورد عملکرد پرمترین ها از طریق استنشاق ، وجود ندارد.

به محض اینکه پرمترین ها جذب بدن میشوند ، سریعا به تمام قسمت های بدن نیز انتقال میابند. بیشترین مقدار یافته شده پرمترین ها در بدن ، 3 الی 4 ساعت بعد از خورده شدن آنها نمایان شده است. اصلی ترین راهی که پرمترین ها توسط آن از بدن خارج میشوند ، ادرار است ، با این حال ممکن است مقداری از آنها نیز از طریق مدفوع دفع شود. در آزمایشی که روی موش ها انجام شد ، در همان روز اول ، نیمی از پرمترین ها از بدن این حیوانات خارج شد.

آیا پرمترین ها میتوانند باعث ایجاد سرطان در افراد شوند ؟

سازمان بین المللی تحقیقات در زمینه سرطان نیز در سال 1991 پرمترین ها را در دسته مواد غیر سرطانزا قرار داده است. این بدین معناست که این سازمان نمیتواند سرطانزا بودن و یا نبودن این مواد شیمایی را تعیین کنند. از طرف دیگر ، سازمان حفاظت از محیط زیست بر این این باور است که این مواد شمیایی اگر خورده شوند ، میتواند تا حدودی برای انسان ها سرطانزا باشد. این تصمیم بر اساس ساختار پرمترین ها و تأثیری که روی بدن میگذارند گرفته میشوند. با این حال، آزمایشاتی که روی موش های آزمایشگاهی انجام شد ، نشان داد که اگر موش ها برای مدت طولانی در معرض پرمترین ها قرار گیرند ، امکان بوجود آمدن تومور در بدن آنها زیاد میباشد.

 

آیا تا به حال تحقیقی در مورد عوارض غیر سرطانی پرمترین ها در طولانی مدت انجام شده است ؟

محققان به مدت دو سال مقدار مناسبی از پرمترین ها را به خورد موش ها دادند و مشاهده کردند که وزن کبد آنها افزایش یافته است. میزان تومورهای بوجود آمده در سگ هایی که مقدار کافی از پرمترین ها را خورده بودند ، در مقایسه با آنهایی که نخورده بودند به شدت افزایش یافته بود.خرگوش هایی که به مدت 21 روز مقداری از پرمترین ها روی دستشان قرار داده شد ، فقط دچار خارش در آن قسمت ها شدند و هیچگونه علائم سمی دیگری مشاهده نشد. تا به امروز گزارشی مبنی بر اینکه آیا پرمترین ها میتوانند در بلند مدت روی سیستم هورمون های انسانی تأثیرگذار باشند یا خیر ، وجود ندارد.

گروهی از زنان برای مبارزه با گال های پوستی ، مقداری از پرمیترین های 4% را در زمان بارداری روی پوست خود ، مورد استفاده قرار دادند. گروه دیگری از زنان نیز همین اقدامات را انجام دادند اما پرمیترین هایمورد استفاده 1% بود. برخورد پرمیترین ها در هر اندازه ای که بود ، هیچ تأثیری روی بارداری آنها نداشت.

به گروهی از موش های باردار نیز مقداری از پرمیترین ها خورانده شد ، اما برخی از بچه های آنها بعد از دنیا آمدن دچار کاهش وزن شده بودند. همچنین خرگوش هایی که میزان مناسبی از پرمترین ها را خورده بودند ، تعداد جنین آوری آنها کاهش یافت.

آیا کودکان در مقایسه با بزرگسالان ، نسبت به پرمترین ها از حساسیت بیشتری برخوردار میباشند ؟

ازآنجایی که حساسیت کودکان به مواد شمیایی و یا آفت کش ها در مقایسه با بزرگسالان بیشتر میباشد ، اما تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر حساس تر بودن آنها نسبت به پرمترین ها در مقاسه با بزرگسالان وجود ندارد.

در طبیعت چه اتفاقی برای پرمترین ها میافتد ؟

اگر پرمترین ها وارد خاک شوند ، توسط میکروارگانیسم های موجود در خاک تجزیه میشوند. نور خورشید نیز میتواند پرمترین هایی که روی سطوح خاک و یا آب قرار دارند را تجزیه نماید و به ذرات دییگری تبدیل نماید. پرمترین ها حلال های خوبی در آب نمیباشند. زمانی که پرمترین ها روی آب های سطحی مانند دریاچه ها قرار گیرند ، میتوانند به رسوب های موجود در آن محل بچسبند و تا 1 سال در آنجا باقی بمانند. از آنجایی که پرمترین ها ها نمیتوانند به خوبی در آب حل شوند ، پس نمیتوانند تأثیر چندانی روی آب های زیر زمینی داشته باشند. زمانی که پرمترین ها روی سطوح مورد استفاده قرار میگیرند ، به این راحتی ها به بخار تبدیل نمیشوند. طی آزمایشی مقداری از پرمترین ها کنار پنجره در زیر نور آفتاب مورد استفاده قرار داده شد. بعد از گذشت 20 روز ، 60% از پرمترین ها همچنان روی آن سطوح باقی مانده بود.

اگر پرمترین ها روی سطوح گیاهان مورد استفاده قرار گیرند ، ممکن است بین 1 تا 3 هفته در آن محل باقی بمانند. دانشمندان مقداری از پرمترین ها را روی خاک مورد استفاده قرار دادند و بعد از آن گیاهانی نظیر نیشکر ، گندم و کاهو را در همان خاک ها کاشتند. بعد از گذشت 30 الی 120 از کاشتن گیاهان ، دانشمندان مقداری از پرمترین ها را در قسمت های خوردنی گیاهان مشاهده نمودند. این علائم روی خوراکی هایی مانند موز ، هندوانه و کدو سبز مشاهده شد. با این حال تنها 1% از 1700 خوراکی های مورد آزمایش ، حاوی مقادیری از پرمترین ها بودند.

آیا پرمترین ها تأثیری روی ماهی ها ، پرندگان و حیات وحش دارند ؟

پرمترین ها به شدت برای ماهی ها و سایر حیواناتی که در آب های شور و یا شیرین زندگی میکنند ، خطرناک میباشند. درجه سمیت پرمترین ها برای پرندگان کم است اما از آنجایی که این آفت کش ها ممکن است حاوی ترکیبات دیگری نیز باشند ، در صورت استنشاق آنها ، میتوانند سلامتی پرندگان را به خطر بیندازند. درجه سمیت پرمترین ها برای زنبورها و سایر حشرات مفید ، نیز بسیار زیاد میباشد .

منبع: npic

 

 

خريد اينترنتي سم

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...