09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

خريد اينترنتي d-2.4

اين مقاله شامل مباحث زير مي باشد:

2.4-D چیست ؟

خريد اينترنتي 2.4-D:

چه محصولاتی شامل 2.4-D ها میباشند ؟

نحوه کارکرد 2.4-D ها به چه صورت میباشد ؟

از چه طریقی ممکن است در معرض 2.4-D ها قرار بگیریم ؟

علائم و نشانه های برخورد جزئی با 2.4-D ها چیست ؟

زمانی که 2.4-D ها وارد بدن میشوند ، چه اتفاقی می افتد ؟

آیا 2.4-D میتوانند باعث ایجاد سرطان شوند ؟

آیا تا به حال تحقیقی در مورد عوارض غیر سرطانی اما طولانی مدت برخورد با 2.4-D انجام شده است ؟

آیا کودکان نسبت به 2.4-D در مقایسه با بزرگسالان ، از حساسیت بیشتری برخوردار میباشند ؟

در طبیعت چه اتفاقی برای 2.4-D می افتد ؟

آیا 2.4-D ها میتوانند روی ماهی ها ، پرنده ها ، حیوانات و گیاهان اثر بگذارند ؟

2.4-D چیست ؟

2.4-D نوعی از آفت کش ها جهت از بین بردن گیاهان هرز میباشد که میتواند با رشد دادن یک سری سلول های سمی ، گیاهان هرز را از بین ببرد. 2.4-D ها در اشکال مختلفی یافت میشوند. سنگ نمک ، اسید و استر ها جز این موارد میباشند. درجه سمیت 2.4-D ها ، به فرم و اشکال آنها بستگی دارد. این اشکال ، حتی میتوانند تعیین کننده اتفاقاتی باشند که برای 2.4-D ها در محیط زیست رخ میدهند. بسیاری از محصولات در دسترس حاوی 2.4-D ها میباشند که گاها ممکن است برای نتیجه دادن بهتر ، با سایر آفت کش های گیاهی نیز ترکیب شوند.

2.4-D اولین بار در دهه 1940 مورد استفاده قرار گرفت. ماده Agent Orange آفت کش گیاهی است که در زمان جنگ ویتنام نیز مورد استفاده قرار داده شد حاوی 2.4-D و 2 4 5 T بودند. دیوکسین ، که محصول 2 4 5 T بود نیز توانست استفاده از Agent Orange را ممنوع کند.

خريد اينترنتي 2.4-D:

قيمت محصولات شيميايي در شرايط حاضر با توجه به نوسانات ارز در كشور بسيار شكننده است و از اينترو نمي توانيم قيمت فروش محصولات 2.4-D را در سايت قرار دهيم. براي دريافت قيمت خريد 2.4-D و سفارش خريد اينترنتي و ارسال پستي اين محصول با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

چه محصولاتی شامل 2.4-D ها میباشند ؟

محصولاتی که حاوی 2.4-D ها میباشند در فرم های خاکه ، مایع و گرده ها در دسترس قرار دارند. فرم های مایع این محصولات ممکن است غلیط باشند یا آماده استفاده. چیزی در حدود هزاران محصول که حاوی 2.4-D ها میشوند در ایالات متحده آمریکا وجود دارند.

همیشه قبل از استفاده از مواد شیمیایی یا بعضا آفت کش ها ، برچسب موجود روی جلد آنها را با دقت مطالعه نمایید تا بدین وسیله از برخورد آنها به پوست یا چشمتان جلوگیری نمایید. اگر هم در معرض این مواد شیمیایی قرار گرفتید ، میتوانید با استفاده از دستورالعمل هایی که روی جلد آنها وجود دارد ، مشکل خود را تا حدودی حل نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با سازمان های مربوطه یا افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید.

نحوه کارکرد 2.4-D ها به چه صورت میباشد ؟

2.4-D ها میتوانند علف های برگ پهن را از بین ببرند ، اما از تأثیر گذاشتن روی شته های موجود در گیاهان ناتوان میباشد. اما این 2.4-D ها چگونه میتوانند باعث از بین رفتن علف های هرز شوند ؟ این ماده شیمایی سلولهایی که وظیفه انتقال آب و مواد مغذی در گیاهان دارند را از بین میبرند. علف کش هایی که عمکردی مشابه با این دارند ، آفت کش های گیاهی آکسین نام دارند.

 

از چه طریقی ممکن است در معرض 2.4-D ها قرار بگیریم ؟

محصولاتی که حاوی 2.4-D میباشند ، در مزارع ، چمن ها ، پیاده روها ، مکان های صنعتی و ... مورد استفاده قرار گیرند. 2.4-D ها معمولا از طریق پوست ، تنفس و دهان وارد بدن میشوند. به همین دلیل توصیه میشود ، قبل از سیگار کشیدن یا خوردن ، حتما دست های خود را با استفاده از شوینده ها ، تمیز بشویید. حتی اگر دستتان به گیاهی که 2.4-D ها روی آنها اسپری شده اند ، بخورد ، ممکن است این مواد شیمیایی از طریق پوست نیز وارد بدن شما شوند. برای اینکه بتوانید خطرات ورود این مواد شیمایی به بدنتان را کاهش دهید ، قبل از استفاده از آنها ، دستورالعمل های موجود روی جعبه را با دقت بخوانید. همچنین با دور ماندن از گیاهانی که آلوده به 2.4-D میباشند ، میتوانید خطرهای برخورد با این آفت کش ها را کاهش دهید.

 

علائم و نشانه های برخورد جزئی با 2.4-D ها چیست ؟

2.4-D های خالص معمولا بعد از وارد شدن به بدن ، از درجه سمیت کمی برخوردار میباشند. با این حال ممکن است 2.4-D هایی که به حالت نمک های جامد هستند ، بعد از برخورد با چشم ، خارش های شدیدی در آن قسمت ایجاد نمایند. افرادی که 2.4-D ها را نوشیده اند ، دچار علائمی نظیر پرخاشگری ، حالت تهوع ، استفراغ و سر درد شده اند. برخی دیگر از افراد بعداز نوشیدن 2.4-D ها دچار ضعف عضلانی و نارسایی کلیوی شدند. افرادی دستشان با مقداریاز 2.4-D ها برخورد نمود ، نیز دچار خارش شدید در آن قسمت ها شدند. استنشاق2.4-D ها نیز میتواند باعث خارش مجاری تنفسی ، سرفه و همچنین گیجی شود.

حیوانات خانگی نیز ممکن است با برخورد به گیاهانی که آغشته به آفت کش ها هستند دچار برخی از مشکلات تنفسی و یا جسمانی شوند. در تحقیقات انجام شده ، نشان داده شده است که سگ ها در مقایسه با سایر حیوانات خانگی ، نسبت به این مواد شیمیایی حساس تر میباشند. سگ و گربه هایی که 2.4-D را میخورند ، ممکن است دچار حالت تهوع ، استفراغ ، سوء تغذیه ، از دست دادن تعادل و تشنج شوند.

زمانی که 2.4-D ها وارد بدن میشوند ، چه اتفاقی می افتد ؟

در انسان ها این مواد شیمیایی از طریق پوست یا ریه ها وارد بدن نمیشوند ، اما ممکن است در صورت خورده شدن ، مقدار زیادی از آنها وارد بدن شوند. کرم های ضد آفتاب ، پمادهای ضد حشره و مصرف الکل میتواند میزان جذب 2.4-D ها توسط پوست را افزایش دهد. زمانی که 2.4-D وارد بدن شوند ، به سراسر بدن انتقال پیدا میکنند اما نیمتوانند به بافت های بدن بچسبند. بدن انسان میتواند تقریبا تمام 2.4-D های موجود در بدن را بدون نیاز به تبدیل ماده ای دیگر ، از طریق ادرار ، دفع نماید. 4 روز بعد از اینکه 2.4-D ها وارد بدن میشوند ، حدود 75% آنها از طریق ادرار دفع میگردند.

 

آیا 2.4-D میتوانند باعث ایجاد سرطان شوند ؟

تا به امروز ، دانشمندان هیچگونه رابطه ای میان 2.4-D و سرطان پیدا نکرده اند. از آنجایی که هموراه 2.4-D ها با سایر آفت کش ها ترکیب میشوند ، نمیتوان گفت که آیا 2.4-D ها باعث سرطان میشوند یا آن موادی که به 2.4-D اضافه شده اند. برخی از تحقیقات ، نشان دادن که ممکن است رابطه ای میان انفوم غیر هوچکین با 2.4-D به تنهایی باشد اما سایر تحققیات و مطالعات انجام شده ، چنین چیزی را نشان نداده است.

در سال 2004 سازمان حفاظت از محیط زیست 2.4-D را در دسته مواد غیر سرطانزا قرار داد زیرا هیچ داده ای مبنی بر سرطانزا بودن آنها ارائه نشده بود.

آیا تا به حال تحقیقی در مورد عوارض غیر سرطانی اما طولانی مدت برخورد با 2.4-D انجام شده است ؟

به برخی از حیوانات به مدت چند هفته ، دوز بالایی از 2.4-D خورانده شد. بعد از گذر مدتی مشاهده شد که گونه های جوان آنها اسکلت بندی مناسبی ندارند. این موضوع زمانی به وقوع میپیوندد که مادر برای یک مدت طولانی در معرض دوز بالایی از 2.4-D قرار بگیرد. با این حال 2.4-D ها هیچ تأثیری روی مادران و بچه ها ( در انسان ها ) ندارند.

آیا کودکان نسبت به 2.4-D در مقایسه با بزرگسالان ، از حساسیت بیشتری برخوردار میباشند ؟

همانطور که همه میدانیم ، همواره حساسیت کودکان نسبت به مواد شیمیایی در مقایسه با بزرگسالان بیشتر میباشد.کودکان معمولا به دلیل بازیگوشی های بچگانه ممکن است با مواد شیمیایی ، تماس برقرار کنند و مسموم شوند. با این حال در مورد 2.4-D هیچگونه گزارشی مبنی بر حساسیت کودکان ، وجود ندارد.

 

در طبیعت چه اتفاقی برای 2.4-D می افتد ؟

اتفاقی که برای 2.4-D ها در طبیعت می افتد به فرم های آنها بستگی دارد. ( مایع ، جامد یا گرده ) اغلب اوقات 2.4-D ها در خاک تجزیه میشوند و نصف مقدار وارد شده در خاک بعد از 1 تا 14 روز کلا از بین میرود. این زمان تجزیه آفت کش ها را " نیمه جان " شدن آنها مینامند. نوعی از 2.4-D ها بنام بوتوکسی اتیلستر وجود دارد که دارای " نیمه جانی " بیشتری در رسوبات آبی میباشد. ( 186 روز )

 

2.4-D های موجود در خاک و آب ، توسط باکتری ها تجزیه میشوند. خودد آب نیز به تنهایی میتواند 2.4-D های موجود را تجزیه نماید. معمولا مقداری کمی از 2.4-D ها را در آب های راکد و جریان آب های کند ، در شهرها و حومه نیز وجود دارند.

آیا 2.4-D ها میتوانند روی ماهی ها ، پرنده ها ، حیوانات و گیاهان اثر بگذارند ؟

اینکه اثر گذاری 2.4-D ها روی حیوانات و گیاهان چگونه میباشد ، به اشکال مختلف 2.4-D ها بستگی دارد . ( مایع ، پودر و ..) برخی از اشکال استری 2.4-D ها میتواند به شدت برای ماهی ها و سایر آبزیان سمی و خطرناک باشد. جانوران آبزی ممکن است با تغییر دمای آب ، حساسیت بیشتری نسبت به 2.4-D ها از خود نشان دهند. 2.4-D نیز ممکن است برای برخی از پرنده ها سمی باشد و برای برخی دیگر نه.حتی 2.4-D هایی که روی تخم ها اسپری شدند ، هیچ تأثیری روی جوجه شدن آنها نداشت و جوجه ها بعد از تولید نیز صحیح و سالم بودند. 2.4-D ها برای زنبورهای عسل نیز خطرناک نمیباشد. همچنین انتظار نمیرود که 2.4-D ها برای سایر حشرات مفید ، خطری داشته باشد.

http://npic.orst.edu/factsheets/24Dgen.html

 

 

خريد اينترنتي سم

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...