09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

 

مقابله با مورچهچند روش موثر برای از بین بردن حشرات موذی :

کلیدی ترین نکته برای مقابله با حشرات موضوع نظافت و تمیزی محل سکونت میباشد. همه ما میدانیم که اغلب حشرات عاشق کثیفی و آلودگی میباشند. از آنجایی که نظافت منزل کار دشواری نیست ، سعی کنید با رعایت نکات بهداشتی محل زندگی خود را از لوس وجود حشرات مصون بدارید. تا اینجا از پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی گفتیم اما وای به روزی که این حشرات مزاحم وارد محل سکونت ما شوند و زندگی ما را مختل سازند. ممکن است با وجود رعایت نکات بهداشتی همچنان این حشرات مزاحم وارد زندگی ما شوند. اولین روش این است که درب خانه را باز کنید تا همراه با تعویض هوا ، این حشرات محل شما را ترک کنند. روش های دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.

ابتدا اجازه دهید تا چند نمونه ازاین حشرات را معرفی کنیم و روش های از بین بردن آنها را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

مورد اول مورچه ها میباشند.

 

از آنجایی که تعداد این حشرات نامعلوم است ، سد کردن مسیر ورود آنها به محل زندگی همچنان نمیتواند بصورت جدی موثر باشد.یکی از بیفایده ترین روش های از بین بردن مورچه ها کشتن آنها میباشد سعی کنید اطراف خانه را سم پاشی کنید .

مطالب مرتبط:

چگونه از شر مورچه ها در داخل خانه خلاص شویم؟ 

از آنجایی که ممکن است این سم ها برای افراد خانه نیز مضر باشد ، سعی کنید چند ساعتی آنها را از محل سمپاشی دور نگه دارید. مقداری سم ضد مورچه خریداری نمایید و با توجه به راهنمایی های شرکت ، آنها را مورد استفاده قرار دهید. مقداری شکر ، آب و بوراکس را با هم ترکیب کنید تا مورچه ها دور آن جمع شوند. این مورچه ها مقداری از این طعمه را برای ملکه خود میبرند . زمانی که ملکه از این ماده بخورد ، میمیرد.با این کار میتوانید جمعیت آنها را به شدت کاهش دهید.

مورد دوم : مگس میوه

همانطور که از نامش پیداست این حشرات عاشق میوه ها هستند. عمر این حشرات بسیار کم است و برای سلامتی افراد خطر چندانی ندارند. میتوانید تکه ای از میوه را در یک جا قرار دهید تا ببینید که این حشرات چگونه به سرعت روی مواد تخمیر زده شده آلی زاد و ولد میکنند. مقابله با این دسته از حشرات چندان دشوار نیست. سعی کنید ظروف میوه خود را بطور مرتب تمیز کنید. سطل زباله را با آب گرم بیشویید تا اثر میوه ها کاملا از بین برود.

مورد سوم کک ها :

کک ها معمولا تمایل شدیدی به رنگ سفید دارند.

از آنجایی که جثه این حشرات بسیار کوچک میباشد ، میتوانید یک پارچه سفید روی زمین پهن کنید تا کک ها روی آن قرار بگیرند. بعد از اینکه از جمع شدن آنها روی پارچه مطمئن شدید ، پارچه را در جای دوری برده و از شر آنها خلاص شوید.حتی ممکن است زمانی دست شما احساس خارش کند اما چیزی روی دست خود مشاهده نکنید . این هم یکی از نشانه های وجود کک ها در اطراف شما میباشد.

ساس ها ( رخت خوابی )

ساس و مقابله با آن

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده که وقتی از خواب بیدار میشوید روی بدن شما دانه های قرمزی بوجود آمده و خارش آن بسیار آزار دهنده میباشد. شاید حشرات میوه آزار دهنده باشند اما ساس ها واقعا از آنها بدتر هستند. ممکن است این ساس ها جایی در اطراف رختخواب شما زندگی کنند پس باید سریعا دست بکار شوید و آنها را از بین ببرید.

مطالب مرتبط:

روش های مبارزه با ساس

آیا پودر بچه، ساس ها را می کشد؟

 مقابله با ساس در هتل

با ساس ها در کتاب ها، کیف ها و سایر لوازم شخصی آنها چه کنیم؟

چگونه می توان ازحمله ساس ها جلوگیری کرد؟

روش درمان نیش ساس | درمان نیش ساس| چگونه نیش ساس را درمان کنیم

در مرحله اول رخت خواب را جایی ب دور از منزل برده و خوب بتکانید یا با استفاده از جارو برقی آن را تمیز کنید. مرحله دوم اگر میبینید که آلودگی ساس ها زیاد است یا یکی از همسایگان شما حیوان خانگی دارد ، برای حل هر چه سریعتر این مشکل باید با متخصصان این زمینه تماس بگیرید.

سوسک ها :

مبارزه با سوسک

درست حدس زدید !! این حشرات فناناپذیر هستند زیرا میزان تولید مثل آنها بسیار زیاد میباشد. اما با این نگرش نمیتوان به جنگ آنها رفت. سعی کنید در ابتدا نظافت منزل خود را رعایت کنید ، خورده های غذا را مرتب جارو کنید ، درزها و ترک های دیوارها را بپوشانید و همه جا از جمله درب و دیوارها را با آب وصابون بشویید.

مطالب مرتبط:

دفع سوسك به روش طبيعي گياه برگ بو

فراري دادن سوسك با پياز

سمپاشی سوسک فاضلابی منازل با سموم خارجی در تهران

سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه با سم خارجی در شرکت تهران سم

سؤالات متداول درباره‌ی سوسک کش طبیعی

چرا در خانه من سوسک وجود دارد؟

 انواع سوسک ها

 چگونه یک سوسک کش خانگی بسازیم؟

 انواع سوسک ها و ویژگی های آنها

 بسته بندی خوراکی های منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد . سطل زباله خود را با آمونیاک بشویید تا سوسک هایی که درون لوله های فاضلاب وجود دارند به این سمت کشیده نشوند. از آنجایی که این لوله ها تاریک هستند و سوسک ها نیز علاقه شدیدی به تاریکی دارند ، توصیه میشود درهای فاضلاب را محکم ببندید تا از ورود سوسک ها به داخل منزل جلوگیری کنید.

عنکبوت ها :

این حشرات در مقایسه با ساس ها ، سوسک ها و کک ها جانورانی بی آزار به حساب می آیند. این حشرات با اتفاده از تارهای خود سعی میکنند حشرات را شکار و از آنها تغذیه کنند. اما گاهی ممکن است تعداد آنها زیاد باشد . در چنین حالتی باید دست به کار شوید و آنها را از بین ببرید. یکی از مهمترین روش ها در نابود کردن عنکبوت ها تخریب تارهای آنها میباشد. میتوانید با استفاده از جارو برقی این کار را انجام دهید.

 

کلام آخر و جمله معروف پیشگیری بهتر از درمان است

سعی کنید همواره نظافت منزل و محل زندگی خود را رعایت کنید. گوشه های دیوار ، زیر پنجره ها و اطراف درب ورودی ساختمان را بررسی کنید. سعی کنید در بازه های زمانی مشخصی ، این قسمت ها را سمپاشی نمایید. با این کار دیگر نیازی به عملیات های پیچیده شکار این حشرات نیازی نیست. پس نتیجه میگیریم که دور نگهداشتن این حشرات از محل زندگیمان بهترین روش است.

 

خريد اينترنتي سم

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...