09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

 

آیا پودر بچه، ساس ها را می کشد؟

 

یک جستجوی آنلاین سریع، گزینه های نا محدودی در باره این نشان خواهد داد که چگونه یک مشکل ساسی را با استفاده از راه حل های خانگی از بین ببریم. محدوده ی ایده ها از پاک کردن اثاثیه با ورق های خشک کن تا ترکیب روغن های ضروری با الکل بهداشتی ، متغیر است. مردم حتی به دنبال گزینه هایی مانند این هستند که آیا پودر بچه ساس ها را می کشد؟

پودر بچه دشمن ساس

درمان های سریع و به ظاهر ارزان ، فراوان هستند، اما این دلیل نمی شود که موثر باشند یا این که روش های امنی باشند. تنها راه حل اثبات شده برای درمان ساسی ، کنترل آفات تخصصی است، ولو این که مراحلی وجود دارند که می توانید برای امن نگه داشتن فضای خود اتخاذ کنید.

 

پودر بچه ی دو منظوره؟

 

هنگام تفکر در باره ی پودر بچه ، ساس ها ممکن است اولین وابستگی نباشند که شما  ایجاد می کنید، اما برخی ادعا ها وجود دارند که پودر بچه ، ساس ها را با استفاده از دو روش می کشد.اولی با پاشیدن پودر بچه روی یک تشک، اثاثیه ی دیگر یا کف زمین انجام میشود. به محض تماس،پوشش ها روی ساس ها به طور تصور شده خشک می شوند، و در نهایت منجر به مرگ آنها توسط کم آبی میشود.

 

دومین روش محبوب، استفاده از پودر بچه در یک تله، مانند  فنجان یا کاسه است تا داخل را به قدری لغزنده کنیم که ساس ها نتوانند فرار کنند.آنها قادر خواهند بود بالا روند، اما ساختار طلق، تقریبا بیرون رفتن از آن را غیر ممکن می سازد.

مبارزه با ساس

 

نتایج ترکیب پودر بچه و ساس ها

 

در حالی که پشتوانه ی پاشیدن پودر بچه برای کشتن ساس ها شبیه دلیل استفاده از جداره ی سیلیسی خاک است، و در واقع هیچ مدرکی وجود ندارد که طلق موثر است یا هیچ کدام از این مواد قابل مقایسه نیستند. اگر خاک مختل نشده بماند، خاک سیلیسی می تواند به طور مکانیکی موثر باشد و نه شیمیایی، زیرا ویژگی های آن به  اندازه ی کافی ساینده اند که پوسته ی سخت ساس را سوراخ کنند. پودر بچه، که معمولا برای کودکان و نوزادان تهیه می شود، یک ماده ی کاملا متفاوت است که بافت تیز ندارد که برای کنترل موثر ساس ها مورد نیاز است. علاوه بر این، در شرایط اثر بخش نبودن،این آفات معروف به پس زدن پودر بچه روی تشک یا فرش تنها با راه رفتن پیرامون هر نوع رد  پا هایی هستند.

 

هنگامی که پودر بچه در تله های ساس ها به کار می رود، این احتمال دارد که پودر بچه به کشتن آنها با محصور کردن آنها درون تله کمک کند. غیر سمی است، اما فرار کردن از سطح تله  برای ساس ها سخت تر است. گرچه این ممکن است که به گیر انداختن و کشتن چند ساس کمک کند، این یک راه حل طولانی مدت  در برابر یک هجوم نیست.

 

هر نوع تلاشی برای کشتن ساس ها با استفاده از پودر بچه ممکن است کاری بیش از آزردن آفات یا پوشاندن بوی کپک آنها نکند. نه تنها شما از نتایج نا امید خواهید شد،بلکه میتوانید مشکل را بدتر کنید.

 

برای یک درمان ساسی تضمین شده که به سرعت و به طور موثر آفات را حذف می کند، با یک متخصص سمپاشی تهران سم تماس بگیرید.

 

https://www.terminix.com/blog/diy/baby-powder-and-bed-bugs/

 

خريد اينترنتي سم

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...