09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

 

چگونه از شر موش‌های دیوار خلاص شویم

 

طبیعتاً شما تنها کسی نیستید که خانه‌ی آسوده‌ی خود را ترجیح می‌دهید. موش‌ها در واقع خانه‌های مردم را یک زیستگاه شایسته برای گریز از سرمای زمستان و گرمای تابستان و رهایی از این عناصر می‌یابند؛ و جایگاه پنهان مورد علاقه‌ی موش‌ها درون دیوارها است.

مبارزه با موش

 

مشاوره تخصصی مبارزه با موش

 

دلایل بسیاری وجود دارند که مالکان خانه می‌خواهند موش‌ها را بیرون از خانه نگه‌دارند ولی توانایی موش‌ها برای ویرانی خانه، یکی از دلایل برجسته است. موش و دیگر حشرات کوچک می‌توانند موجب خسارات ساختاری، جویدن سیم‌های برق و پخش بیماری‌های واگیردار شوند. چگونه موش دزدکی وارد خانه می‌شود؟ و چگونه می‌توانیم از دردسر موش‌های دیوار رها شویم؟ هر چیزی که شما نیاز دارید همین‌جاست.

 

موش‌ها چگونه وارد دیوارها می‌شوند؟

 

موش‌ها به خاطر اندازه‌ی کوچک شان می‌توانند از راه فشار آوردن به مانع، راهشان را به اندازه یک سکه باز کنند؛ و به خاطر توانایی‌شان در بالا رفتن می‌توانند به گونه‌ای به سوراخ‌های دیوارهای بالاتر از تراز زمین نیز دست پیدا کنند و یکباره داخل ساختمان یا خانه‌تان می‌شوند. آن‌ها از شگردهای مشابه برای رفتن به داخل دیوارها استفاده می‌کنند.

 

نقاط متداول برای ورود موش‌ها:

 

* لوله‌های تأسیسات یا ورودی سیم‌ها

 

* ناگواری لایه‌های پوششی پوسته‌های بیرونی ساختمان

 

* پیدایش ترک‌های کوچک در خانه

 

* چکیدن تهویه‌ها (سوراخ‌های ساختاری در خشت دیوارها که برای گذر کردن معبر آب طراحی و ساخته شده‌اند)

 

*شکاف‌هایی در عناصر ساختمان

 

* چهارچوب در و پنجره‌هایی که به خوبی مهر و موم نشده‌اند

 

* دریچه‌های بام و لوله‌های دودکش بخاری

 

علائم هجوم موش‌ها به خانه

 

افزون بر آلودگی به بیماری موش خانگی، بسیاری علائم آلودگی وجود دارند. مراقب هر یک از موارد زیر باشید چرا که شما می‌توانید یک هجوم کوچک را از تبدیل شدن به یک هجوم بزرگ‌تر از موش‌ها محافظت کنید.

 

در رابطه با موش‌هایی که پشت دیوارهای شما پنهان شده‌اند، آشکارترین نشانه‌ی هجوم، آواهایی اند که موش‌ها ایجاد می‌کنند. این موارد شامل جویدن یا جیغ کشیدن در شب است. به طور کلی، شاید شما صداهای فرار کردن یا خراشیدن بشنوید.

 

علائم متداول دیگر شامل این موارد است:

 

*مدفوع موش یا مو یا ادرار موش

 

* لانه‌های ساخته شده از کاغذ، شاخ و برگ‌ها (این‌ها همچنین می‌توانند نشانه‌ی هجوم پرندگان باشند)

 

* عایق مختل شده (اگر حشرات عایق شما را لانه یا ویرانی کرده‌اند، شاید نیاز به جایگزینی آن داشته باشید)

 

*مجاری جویده یا ساییده شده

 

 

 

چگونگی رها شدن از شر موش‌های دیوار

 

درحالی‌که گزینه‌های زدایش خودبسنده‌ای وجود دارند، امن‌ترین و درست‌ترین گزینه‌ی راندن، ارتباط با یک کارشناس مهار جوندگان مانند ترمینکس است

 

تهران سم مراحل زیر را برای رهایی از شر موش ها پیشنهاد می کند:

 

* برای آشکار ساختن چگونگی ورود موش‌ها، همه ی مناطق قابل دسترس خانه  ی خود، از پشت‌بام تا فضای پشت را، بازرسی کنید.

 

* برای یاری به بیرون آمدن مزاحمان بیگانه، یک برنامه‌ی کاری سفارشی برای خانه‌های خود ترتیب دهید.

 

* سپس نقاط ورودی آسیب پذیر را مهر و موم کرده تا مهاجمان بیگانه را به خوبی بیرون نگه دارید

 

 

 

چگونه موش‌ها را دور از خانه نگه داریم

 

هنگامی که اطمینان یافتید خانه‌ی شما تُهی از موش است، گام بعدی اقدامات پیش گیرانه برای اطمینان از وارد نشدن موش‌ها به خانه‌ی شماست. به برخورد خود ادامه دهید تا ناچار نباشید بعداً ایستادگی کنید. در اینجا چند نکته برای دور نگه داشتن موش‌ها از خانه‌ی شما آمده است.

 

همان‌طور که در بالا گفته شد، موش‌ها به طور معمول از راه سوراخ‌ها یا دهانه‌های ساختاری در بخش بیرونی خانه شما وارد اتاق زیر شیروانی شما می‌شوند. یک پیشگیری که می‌توانید از ورود حیوانات به اتاق زیر شیروانی خود در نظر داشته باشید، یافتن هرگونه دهانه یا مناطق ضعیف و رفع و بازسازی آنهاست.

 

در هنگام قدم زدن در پیرامون خانه‌ی خود، پشت بام و درزهای میان بام و نمای ساختمان / خشت  ها را از لحاظ داشتن سوراخ‌ها بازرسی کنید. حتی سوراخ‌های کوچک می‌توانند توسط موش‌های سمج به کار گرفته شوند.

 

یک متخصص می‌تواند بخش‌هایی از خانه‌ی شما را که شما نمی‌توانید از روی زمین ببینید، بازرسی کند.

 

رزین‌ها و پرکننده‌های پلاستیکی (مانند بتونه) کارآمد نیستند، زیرا به سادگی می‌توانند توسط موش‌ها جویده شوند. در دراز مدت، بهترین راه برای از میان بردن موش‌ها پیوست ترک‌ها و سوراخ‌ها با سیم توری یا بستن سریع با سیمان است.

 

همچنین، گل‌ها، درختچه‌ها و پرچین‌ها را دست کم 18 اینچ دور از زیر بنای خانه ی خود بسازید. این می‌تواند موش‌ها را منع کند و به شما یاری کند تا نقاط ورودی را پیدا کنید.

 

سرانجام، جذابیت هایی را که مانند آهنربا برای موش‌ها عمل می‌کنند، حذف کنید. ضایعات مواد خوراکی را بیرون از خانه  ی خود پاک کرده و سطل آشغال خود را بسته و سفت نگه دارید.

 

موش‌ها می‌توانند بامزه باشند ولی نه هنگامی که در خانه‌ی شما ویرانگری می‌کنند. برای محفوظ نگه داشتن خانه‌تان از موش با می توانید با تهران سم تماس بگیرید.

 

 

 

خريد اينترنتي سم

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...