09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

 

خرید اینترنتی سم رتیل

رتیل

بسیاری از افراد با دیدن رتیل ، وحشت میکنند که البته دیدن این حشرات ، ترسناک است. اما شما تنها با ترسیدن راه بجایی نمیبرید و باید هرچه سریعتر اقداماتی را انجام دهید تا از شر آنها خلاص شوید. برخی از افراد مهم نیست کدام یک از آفات را در خانه مشاهده میکنند. اولین کاری که انجام میدهند ، خرید اسپری های حشره کش میباشد. نمیتوان گفت که این اسپری کش ها هیچ اثری ندارند ، اما باید بدانید که این روش ها ، موقتی بوده و نمیتوانید برای همیشه از شر آنها خلاص شوید. برای خلاصی دائمی از شر این حشرات ، باید اقدامات اصولی را انجام دهید. همواره گفته شده است که پیشگیری بهتر از درمان است. این یعنی بهترین روش برای خلاصی از شر آفات خانگی ، از بین بردن منابع غذایی و مسدود کردن راه ورود آنها به داخل منزل میباشد. علاوه بر این موارد ، قبل از مبارزه با هر نوع آفتی ، ابتدا باید اطلاعات خود در مورد آن آفت را افزایش دهید. به همین در ادامه ما ابتدا حقایقی در مورد رتیل ها را ذکر میکنیم ، بعد از آن ، چند مورد از روش های خانگی جهت از بین بردن رتیل ها را شرح میدهیم و در پایان نیز چند مورد از سموم بسیار قوی برای کشتن رتیل ها را معرفی خواهیم نمود. بنابراین ، تا پایان مقاله ، با ما همراه باشید.

برای خرید بهترین سموم آفات ، میتوانید با شماره 09192281337 تماس حاصل نمایید تا علاوه بر ثبت سفارش و خرید محصول ، از مشاوره رایگان با متخصصان تهران سم نیز برخوردار شوید.

حقایقی در مورد رتیل ها

هرچند که ممکن است ظاهر رتیل ها خطرناک باشد ، اما این حشرات عملا خطر چندانی برای انسان ها ندارند و دوز سم موجود در بدن آنها تنها روی از بین بردن حشرات کوچکتر از خودشان، اثر گذار میباشد. اکنون گزارشی مبنی بر مرگ در اثر نیش رتیل وجود نداشته است با این حال بعضی اشخاص به دلیل حساسیت داشتن، در صورت گاز گرفته شدن باید سریعا به پزشک مراجعه  کنند. مانند همه ی عنکبوت ها، رتیل ها نیز برای رشد پوست اندازی می کنند، این فرآیند در طول زندگی آن ها چندین بار اتفاق می افتد. در طی این روند رتیل دوره بسیار سخت و استرس زایی را پشت سر می گذراند و اگرچه این روند برای همه ی رتیل ها اتفاق نمی افتد، با این حال افرادی که از این موجود زیبا نگهداری می کنند باید آمادگی های لازم برای این اتفاق را داشته باشند. تیل ها در صورتی که احساس خطر کنند پاهای جلویی خود را در هوا بلند کرده و در بعضی موارد نیش های خود را بازتر می کنند، در صورت ادامه پیدا کردن تهدید بعضی گونه های خاص صدای هیس مانند بلندی از خود ایجاد می کنند. اگر این عمل هم تاثیری نداشته باشد رتیل می چرخد و پشت خود را در مقابل عامل تهدید کننده آورده و از مکانیزم پرتاب موی خود استفاده می کند.

نحوه زندگی رتیل ها ؟

وضعیت زندگی: با اینکه در متون قدیمی به اشتباه ذکر شده که این رتیل ها خاص مناطق بیابانی خشک و لم یزرع هستند اما آنها در خارستان هایی که به طور متوسط، در محل های سایه دارشان بین 55 تا 65 درصد رطوبت را حفظ کرده باشند، زندگی می کنند. آنها به طور طبیعی سوراخی عمیق در زمین های خاکی حفر می کنند تا بچه عنکبوت هایشان را از شر دشمنانشان دور نگهدارند. این رتیل ها پوست اندازی هم می کنند. در این زمان اگر به پوستی که معمولا” دست نخورده و سالم در کنارشان دیده می شود، نگاه کنید بیشتر شبیه به یک عنکبوت دیگر به نظر می رسد. این گونه در بین مردم هم خواهان و خواستار زیادی دارد تا جاییکه از آنها بعنوان حیوان خانگی نیز نگهداری می کنند. شاید این امر به دلیل جثه پر ابهت و رنگ آمیزی گیرایشان باشد.

 

شکار و تغذیه: در وحش از بندپایان، مارمولک های کوچک و حتی جوندگان کوچکی که قدرتشان بر آنها بچربد و بتوانند آنها را با زهرشان بی حرکت سازند، تغذیه می کنند. در اسارت، بچه عنکبوت ها را باید با حشرات کوچک تغذیه کرد. زمانی که به نیم سانتیمتر می رسند، می توانند از جیرجیرک های کوچک تغذیه کنند. بالغین از لارو سوسک ها و جیرجیرک های بالغ تغذیه می کنند. می توانید در صورت تمایل گاهی آنها را با بجه موش هم تغذیه کنید.

طول عمر: نامعمول نیست اگر یک رتیل ماده زانو قرمز تا 25 سال و حتی بیشتر عمر کند. معمولا” بین 12 تا 25 سال عمر می کنند اما گزارشاتی مبنی بر عمر 30 ساله آنها هم رسیده است. نرها عمرشان بسیار کوتاه تر است.

عادات و رفتار رتیل ها

شاید ندانید ، اما رتیل ها جز حشراتی هستند که شب ها فعالیت خود را آغاز میکنند. ن ها خوردن حشرات و حتی برخی مهره داران کوچک نظیر قورباغه و مارمولک های کوچک همچنین شکار سایر عنکبوت ها را ترجیح می دهند. این عنکبوت های بزرگ جثه، بسیار ترسو بوده و غالباً از انسان ها می گریزند مگر اینکه خطری جدی احساس کنند. در چنین مواقعی رتیل برای رهانیدن خود از خطر، متوسل به گزیدن انسان می شود.

محل اختفای رتیل ها

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که رتیل ها در کجا مخفی میشوند ؟

رتیل ها برای پنهان شدن در اطراف خانه، مکان های زیر را ترجیح می دهند:

اطراف و گوشه های تاریک پارکینگ و انبارها

فضاهای تنگ و باریک کف اتاق

حفره های موجود در آجرهای حیاط

چگونه از شر رتیل ها خلاص شویم ؟

اگر در خانه یا محل اطراف آن رتیل یا ترنتیولا مشاهده نمودید  ، با استفاده از روش های زیر ، میتوانید تا حد زیادی از شر این حشرات خلاص شوید. در ابتدا باید بدانید که رتیل ها چه موقع و از کجا وارد خانه میگردند ؟ در طی تابستان و پاییز، رتیل ها می توانند از طریق درب و پنجره باز یا شیشه های شکسته وارد خانه ها شوند. درب های توری چفت نشده یا آسیب دیده نیز از جمله نقاط ورود رتیل به خانه هستند. ناودان ها یا پنجره های زیرزمین ها نیز مجرای مناسبی برای ورود رتیل به خانه مهیا می کنند. قسمت های تاریک و ساکت خانه، از جمله مکان هایی هستند که برای یافتن رتیل ها باید مورد بررسی قرار بگیرند.

روش های خانگی از بین بردن رتیل ها

قدم اول ، خالی کردن خانه از وسایل بلا استفاده

زمانی که قرار است برای یک مدت طولانی از برخی وسایل منزل استفاده نکنید ، بهتر است آنها را جایی دور از محل زندگی خود قرار دهید. هر چه وسایل بلااستفاده در خانه ای بیشتر باشد، احتمال لانه گزینی رتیل ها در آنجا، بیشتر می شود. به همین دلیل برای دفع رتیل ها، خانه خود را همواره مرتب نگاه داشته و لوازم غیرضروری که انبار کرده اید را دور بریزید. مخصوصاً فضاهایی را که وسایل را در آنجا انبار می کنید، مرتب و پاکسازی کنید. کمدها، گاراژ، زیرزمین اتاق زیر شیروانی و انباری از جمله این فضاها هستند. ضمناً اگر در خانه با تهاجم سایر آفات مواجه هستید، اول آن ها را از بین ببرید. وجود این حشرات، خود عاملی برای جذب رتیل ها به خانه شما است.

قدم دوم استفاده از حشره کش ها

در قدم اول میتوانید تا حدی از ورود و لانه سازی این حشرات در خانه خود جلوگیری نمایید. اما ممکن است با این حال همچنان شاهد ورود این حشرات به داخل خانه باشید. وقتی خانه خود را مرتب و پاکسازی کردید، به دنبال مناطقی بگردید که رتیل در آنجا لانه کرده است. رتیل ها تمایل دارند که در گوشه های تاریک با حداقل میزان تار تنیدن لانه درست کنند. وقتی لانه آن ها را یافتید می توانید از روش های مختلف برای از بین بردن رتیل ها اقدام کنید. بهترین روش برای کنترل و مهار رتیل ها استفاده از سم رتیل کش قوی آجندا می باشد. این سم با از بین بردن مؤثر رتیل ها، از خطرات ناشی از این آفات پیشگیری می نماید.

قدم سوم

استفاده از تله های چسبنده

برای اینکه بتوانید بطور موثر از تله های چسبنده استفاده نمایید ، ابتدا باید محل احتمالی آنها در خانه را شناسایی نمایید. در صورتی که در اطراف یا داخل خانه خود هیچ رتیلی پیدا نکردید، اما احتمال می دهید این آفات در گوشه و کنار پنهان شده باشند، می توانید به کمک تله های چسبی که اغلب برای به دام انداختن موش ها مورد استفاده قرار می گیرد، از ورود رتیل به خانه خود پیشگیری کنید. می توانید تله های چسبی را در نواحی که مشکوک هستید، داخل و خارج خانه، قرار بدهید تا نهایتاً این عنکبوت ها در تله اسیر شوند. پارکینگ و گاراژ ،  اتاق زیر شیروانی ، زیرزمین و انبار ، گوشه های دیوارها از جمله مکان های مناسب برای قرار دادن این تله های چسبی میباشد.

در قسمت فوق ، روش های ساده و خانگی را جهت دور کردن و از بین بردن رتیل ها شرح دادیم. اما گاهی اوقات میزان آلودگی زیاد است و یا افراد نمیتوانند بطور موثر این کارها را انجام دهند. به همین دلیل ، سعی میکنند تا از روش های تضمینی و اصولی تر مانند سمپاشی منزل استفاده نمایند. ما نیز در ادامه به چند مورد از سموم مخصوص رتیل ها اشاره میکنیم.

بهترین سم رتیل کش

 اوپ واسک

خرید اینترنتی سم اوپ واسک

سم اوپ واسک با فرمولاسیون بسیار قوی و همچنین ماندگاری بالا ، یکی از بهترین سموم مبارزه با رتیل ها میباشد. سم رتیل کش و حشره کش اوپ واسک با قابلیت های منحصر به فرد خود در زمینه انتقال مواد سمی و کشنده به رتیل ها، حتی در تهاجم های شدید، کل جمعیت آنان را در زمان کوتاهی  از بین می برد و این در حالی است که سموم مشابه در 10روز و یا بیشتر چنین اثراتی را از خود نشان می دهند. سم قوی اوپ واسک برای کشتن و نابودی رتیل  یک پیشرفت غیر منتظره در تکنولوژی کنترل حشرات می باشد بطوریکه اثرگذاری بی نظیر آن بر روی مقاوم ترین گونه های رتیل ها به تجربه به اثبات رسیده است. اگر از این سم به عنوان مانعی محیطی در برابر هجوم رتیل ها و سایر حشرات به  داخل بناها و ساختمان ها استفاده کنید دارای ماندگاری به مدت 5 ماه الی 1 سال خواهد بود.

برای خرید سم اوپ اواسک ، میتوانید با شماره 09192281337 تماس حاصل نمایید تا علاوه بر ثبت سفارش و خرید محصول ، از مشاوره رایگان با متخصصان این شرکت ، برخوردار شوید.

بهترین سم رتیل کش

 اجندا

خرید اینترنتی سم آجندا

آجندا یکی دیگر از بهترین سموم مبارزه با رتیل ها میباشد که از مقاومت و ماندگاری زیادی برخوردار میباشد. ویژگی های منحصر به فرد این محصول در بیشترین سرعت و میزان اثر گذاری، باعث شده است که به عنوان بهترین سم مؤثر بر رتیل، در جهان شناخته شود. از قابلیت های ویژه این سم می توان به مکانیسم عمل آن اشاره نمود. Agenda باعث فلج شدن رتیل‌ها می شود. Agenda باعث فلج شدن رتیل‌ها می شود. با توجه به این نکته که سم آجندا به صورت تماسی عمل می کند، به محض استفاده از آن، اثر سم بر رتیل قابل مشاهده خواهد بود. از آنجا که رتیل ها لایه پوسته خارجی سختی دارند، این سم از مؤثرترین و نفوذپذیرترین ترکیبات در ساختار خود بهره برده است تا سریعتر از هر آفت کش دیگری عمل کند. در کوتاهترین زمان ممکن شما را به نتیجه دلخواه می رساند. قدرت کشندگی سم آجندا بسیار بالا است و یک سم هر اندازه که قویتر باشد، می تواند با سرعت بیشتری باعث مرگ آفت مورد نظر شود. کشندگی بالای سم آجندا به همراه ماندگاری بالایی که در محیط دارد، شما را از هر محصول دیگری بی نیاز می کند. در صورت استفاده از این سم، علاوه بر نابودی رتیل‌های موجود، خانه خود را به مدت چند سال در مقابل ورود رتیل‌ها ایمن می کنید. ماندگاری بالای سم در محیط، یکی از عوامل مهم در انتخاب سم است که از ویژگی های بارز سم مایع ضدرتیل آجندا نیز می باشد.

شما نیز اگر با مشکل وجود رتیل ها در خانه یا محل زندگی خود دست و پنجه نرم میکنید ، میتوانید برای خرید بهترین سم رتیل کش ، با شماره 09192281337 تماس حاصل نمایید.

بعد از ثبت سفارش و واریز وجه ، میتوانید رسید واریز خود را از طریق واتس اپ یا تگرام برای ما ارسال نمایید. مدت زمان مورد نیاز برای ارسال محموله ها در تهران ، کمتر ز 24 ساعت و برای شهرستان ها حداکثر 48 ساعت میباشد. تمامی مرسوله ها توسط تیپاکس ارسال میگردد. اما اگر در محل مورد نظر شما ، تیپاکس شعبه فعال ندارد ، بسته شما با اتوبوس ارسال میگردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خريد اينترنتي سم

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...