09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

 

خرید اینترنتی سم بید کاغذ یا ماهی نقره ای

سیلور فیش

ماهی نقره ای یا دم مویی ، یکی از جمله حشراتی میباشد که میتواند مانند سایر آفات به خانه افراد حجوم پیدا کند. هرچند که این حشرات ، چندان خطرناک نیستند ، اما با این حال میتوانند به اموال شما آسیب وارد کنند و منجر به آلرژی افراد گردند. محل زندگی شما نیز اگر توسط این حشرات  آلوده شده است ، میتوانید قبل از استخدام سمپاشان حرفه ای ، با چند روش طبیعی و شیمیایی ، تا حد زیادی از شر این حشرات خلاص شوید. قبل از مبارزه با هر آفاتی ابتدا بهتر است معلومات خود در مورد آن آفت یا آفت ها را افزایش دهید. به همین دلیل در این مقاله ما نیز ابتدا سعی میکنیم تا ابتدا اطلاعات و حقایقی در مورد بید کاغذ یا ماهی نقره ای را در اختیار شما قرار دهیم ، در ادامه چند مورد از روش های طبیعی جهت مبارزه با این حشرات را شرح دهیم و در پایان نیز چند مورد از سموم مخصوص دفع این نوع از آفات را معرفی نماییم.

حقایقی در مورد سیلور فیش یا ماهی نقره ای

این حشرات بدون بال هستند و معمولا در سراسر جهان یافت میشوند. آنها معمولا در باغ هایی در مکان های با رطوبت بالا مانند زیر انبوه برگ ها یا چوب ها در ناودان ها تجمع می کنند. آنها می توانند از طریق فواصل، شکاف ها و سوراخ های قسمت بیرونی ساختمان به داخل راه پیدا کنند و به ساختمان و دارایی های افراد آسیب برسانند.

محل زندگی و غذای مورد علاقه ماهی نقره ای یا بید کاغذ

اندازه این حشرات 12 تا 1 میلی متر میباشد و تقریبا شبیه به ماهی میباشند که برخلاف ماهی ها ، دارای شش پا و دو شاخک نیز میباشند. اغلب افراد آنها را در مکان های مرطوب مانند سرویس بهداشتی، زیر زمین، لادری یا زیر شیروانی می یابند اما آنها می توانند در هر قسمت خانه وجود داشته باشند. آنها شب زی هستند و بیشتر در شب فعالیت می کنند. آنها از قند و نشاسته در طیف وسیعی از لوازم خانه مانند کتاب، عکس، مدارک و کاغذ دیواری تغذیه می کند. صابون، مو، شوره و گرد و غبار و همچنین چسب، لباس، ابریشم، پنبه و پارچه می توانند از منابع غذایی ماهی های نقره ای باشند. همچنین این حشرات می توانند از محصولات خشک گوشت گاو و حتی سایر ماهی های نقره ای استفاده کنند. سایر محصولات غذایی که می توانند از آنها تغذیه کنند، عبارتند از:

قند

قهوه

مواد غذایی سرشار از کربوهیدرات مانند آرد و جو دو سر

نکته ای که باید مد نظر قرار دهید ، این است که سرعت تولید مثل بالایی دارند و به همین دلیل، خیلی فوری باید اقدامات لازم ، جهت از بین بردن آنها را انجام دهید. آنها حشراتی خجالتی بوده و از دید انسان پنهان می شوند. آنها قادر به پرواز یا نیش زدن نیستند اما خیلی سریع می دوند.

حال به سراغ چند مورد از روش های دفع یا از بین بردن این حشرات میرویم.

پست اکسپرت

از بین بردن ماهی نقره ای با استفاده از روش های شیمیایی

اولین روش شیمیایی ، طعمه های شیمایی میباشند. زمانی که صحبت از طعمه می شود، حشره دم مویی یک گیرنده است اما معمولا طعمه های تجاری در مقابل آنها بی اثر هستند. علاوه بر این، این حشرات برای مدتی طولانی بدون خوردن و آشامیدن زنده می مانند و این یعنی به دلیل گرسنگی به خوردن طعمه تشویق نمی شوند. افراد باید فقط از حشره کش ها برای آلودگی های بزرگ استفاده کنند و تا زمانی که آنها زیستگاه های مناسبی داشته باشند، از بین نخواهند رفت. حتی در صورت حذف این زیستگاه ها توسط افراد، اثربخشی حشره کش ها چندین هفته زمان می برد.

تخصصان خاطرنشان کردند که اسپری های حاوی مواد زیر در برابر حشره دم مویی موثر هستند:

 

گل حشره‌ کش (Synergized pyrethrin)

بیفنترین (Bifenthrin)

سیفلوترین (Cyfluthrin)

تترامترین (Tetramethrin)

فنوترین (Phenothrin)

برای خرید این سموم ، میتوانید با شماره 09192281337 تماس حاصل نمایید ، تا علاوه بر ثبت سفلرش و خرید محصول ، از مشاوره رایگان با متخصصان این شرکت نیز برخوردار شوید.

خرید اینترنتی سم Pest Expert

بهترین سم برای بید کاغذ

روش های طبیعی مبارزه با بید کاغذ

اغلب افراد تمایلی ندارند که توسط مواد شیمیایی محل زندگی خود را آلوده نمایند. به همین دلیل ، تصمیم میگیرند تا بجای استفاده از سموم شیمیایی ، از روش های طبیعی و کم خطر ، استفاده نمایند. افراد می توانند با استفاده از دستگاه رطوبت گیر میزان رطوبت را به سطحی کاهش دهند که نواحی را برای ماهی های نقره ای غیرقابل سکونت کند. در صورتی که مکان های تاریکی برای زندگی ماهی های نقره ای وجود داشته باشد، پاکسازی این فضاها، نواحی پناه گرفتن آنها را کاهش می دهد. شواهد حکایتی نشان می دهند که مواد طبیعی زیر ماهی های نقره ای را دفع می کنند:

تراشه های سرو

روغن سرو و آب

دارچین

میخک

برخی از این گیاهان دارای بوی تند و تیزی میباشند و به همین دلیل ، میتوانند تا حد زیادی ، این حشرات را از محل ، فراری دهند.

دفع بید کاغذ با استفاده از خاک دیاتومه

یکی از جمله روش های طبیعی دیگر ، استفاده از خاک یا زمین دیاتومه میباشد. زمین دیاتومه (DE) پودری است که از جلبک های فسیل شده ساخته شده است. در صورت تماس ماهی های نقره ای با آن، آب بدن این حشرات کاهش یافته و باعث از بین رفتن آنها می شود. پاشیدن زمین دیاتومه (DE) در نواحی آسیب دیده برای کنترل آلودگی های کوچک مفید بوده و برای انسان و حیوانات خانگی بی ضرر است. تله هایی که از نوار چسب یا بوریک اسید استفاده می کنند برای آلودگی های کوچک مفید هستند. با این حال بوریک اسید برای انسان و حیوانات خانگی مضر است.

پیشگیری از حجوم بید کاغذ یا ماهی نقره ای

شاید از خود بپرسید ، که آیا میشود از حجوم این حشرات به محل زندگی خود ، جلوگیری نماییم ؟ جواب بله است. رو ش های بسیار ساده ای وجود دارد که به کمک آنها میتوانید از ورود این حشرات به داخل خانه خود جلوگیری نمایید. برای مثال ، خیلی راحت میتوانید محیط موجود برای زندگی این شرات را ناامن کنید. از بین بردن انبوه برگ های مرطوب و دور نگه داشتن چوب از زمین و اطراف خانه، ماهی های نقره ای را به یافتن سرپناهی در جای دیگر ترغیب می کند. بسته شدن هرگونه فاصله، شکاف و سوراخ در زیرزمین ها، زیر شیروانی ها، فونداسیون یا دیوار های خارجی از یافتن راه های ورود به خانه توسط حشره بید کاغذ جلوگیری می کند. از بین بردن هر ناحیه مرطوب در خانه نیز می تواند بید کاغذ را از استقرار در داخل منصرف کند. تمیز و خشک نگه داشتن زیر زمین ها، زیر شیروانی ها، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها از زندگی آنها در این فضاها جلوگیری می کند. همچنین افراد می توانند با تمیز کردن کمدها و قفسه ها، منابع غذایی ماهی های نقره ای مانند گرد و غبار را از بین ببرند.

بسیاری از سموم ، میتوانند طیف گستره ای از حشرات را از بین ببرند ، اما اگر قرار باشد ، کاری اصوصلی انجام دهید ، بهتر است از سموم مخصوص همان آفت استفاده نمایید تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید. برای خرید سموم مخصوص هر آفتی ، میتوانید با شماره 09192281337 تماس حاصل نمایید تا علاوه بر خرید محصول ، از راهنمایی و مشاوره رایگان با متخصصان این شرکت برخوردار شوید.

پست اکسپرت

 

قیمت سم سیلور فیش یا بید کاغذ

از آنجایی که بسیاری از سموم موجود در بازار ، وارداتی میباشند ، نوسانات ارزی روی قیمت این سموم نیز اثر گذار میباشد. به همین دلیل برای استعلام قیمت به روز ، میتوانید با شماره 09192281337 تماس حاصل نمایید. 

 

 

 

خريد اينترنتي سم

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...