09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

سمپاشی کک در شركت سمپاشي تهران سم

کک

این مقاله در مورد مشخصات ظاهری و فیزیکی حشره کک و چرخه زندگی، عادات غذایی و تولید مثل آنها می باشد، همچنین وضعیت چگونگی ورود کک‌ها به محل سکونت انسان و راههای پیشگیری از ورود آنها و نیز روش های مبارزه و ریشه‌کنی و سمپاشی را تشریح می‌کند.

سمپاشي كك در تهران

کک ها حشرات بسیار مقاوم و تند و تیز هستند و به راحتی کشته نمی‌شوند، آنها بصورت جهشی و پرشی حرکت می‌کنند.

حمله کک‌ها به انسان و حیوانات خانگی بسیار آزاردهنده است و چون از طریق خون تغذیه می‌کنند، می‌توانند انواع بیماری‌ها را به آنها منتقل کنند.

در بررسی راههای موثر برای کنترل و مبارزه با کک‌ها مانند سایر حشرات، ابتدا باید از تمام جزئیات چرخه زندگی، ساختار و دلیل مقاومت آنها شناخت کافی داشته باشیم.

چرخه زندگی حشره کک

چرخه زندگي كك

چرخه زندگی این حشره شامل ۴ مرحله ی تخم، لارو، شفیره و بالغ می باشد، کک بالغ با پرش بر روی بدن انسان یا حیوان خانگی، با دهان کوچک خود از خون آنها تغذیه می‌کند.

گزش کک

گزيدگي كك

نیش کک آسیب زیادی به پوست وارد می‌کند و این گزیدگی با التهاب و خارش و ورم شدید همراه است. بیشتر انسان‌ها و حیوانات به گزش این حشره حساسیت شدیدی دارند، در صورت گزیدگی، بهتر است از پمادهای مخصوص ضد گزش و آلرژیک استفاده شود.

دفع حشره کک

دفع كك

یکی از مواد مناسب و موثر برای دفع این حشرات در لباس و بدن : Deet Lotion - Bug off Aerosol است، هر چند روی این محصول اشاره‌ای به کک نشده است، اما بسیار مفید بوده و یکی از بهترین راه درمان محسوب می‌شود.

اسپری های وانیلی: به دلیل بویی که دارند از نزدیک شدن کک به پوست و لباس انسان جلوگیری می‌کنند البته محصولات بی بوی دیگری نیز وجود دارند.

کک ها پس از تغذیه از خون، تولید مثل کرده و مرحله تخمگذاری شروع می‌شود، عمل تخمگذاری در محل‌هایی چون حیاط، داخل خانه و یا روی بدن حیوانات خانگی انجام می‌شود، عمر متوسط کک‌ها ۲ الی ۳ هفته است، آنها در طول این مدت صدها تخم می‌گذارند که برخی از این تخم‌ها در همان محل باقی می‌مانند.

هنگامی که تخم‌های کک بارور شوند از هر نوع مواد ارگانیک مانند خون خشک شده، مدفوع کک ها، موی حیوانات خانگی و نیز مواد ارگانیگ موجود در فرش، مبلمان تغذیه می‌کنند.

لارو حشره کک پس از تغذیه از پیله خود بیرون آمده و وارد چرخه دگردیسی و تکامل می شود، مرحله سوم شفیره نام دارد. کک ها در این مرحله بسیار مقاوم شده به طوری که از بین بردن آنها بسیار سخت می‌شود و با هر سمی نمی توان آنها را کاملا از بین برد.

چرخه زندگی کک در هر محیطی مانند بدن انسان و حیوانات، حیاط و پارکینگ و زیرزمین و زیر شیروانی خانه، بطری کوچک، تختخواب، مبلمان، خانه سگ و ...  به راحتی اتفاق می‌افتد.

به زبان ساده هر جایی که یک حیوان خونگرم زندگی می‌کند بهترین مکان برای هجوم کک‌هاست، به عبارتی دیگر این حشرات در درجه اول از حیوانات خانگی مثل سگ و گربه و ... تغذیه می‌کنند و در صورت نبود آنها، به انسان حمله کرده و از او تغذیه می‌نمایند.

شایع ترین نوع کک‌ها، کک گربه است، البته گونه‌های دیگری چون کک سگ، کک پرنده، کک موش، کک شن و ماسه، کک انسان و ... نیز وجود دارد؛ در واقع نامگذاری آنها با توجه به اینکه از چه میزبانی تغذیه می‌کنند متفاوت است ولی راههای پیشگیری و درمان در همه انواع، یکسان است.

کنترل و سم پاشی كك در تهران

در صورت آشنایی با چرخه زندگی کک، چگونه باید این مشکل را درمان کرد؟

هرگز نباید تصور کرد با از بین بردن کک در حیوان خانگی خود، خانه و حیاط شما عاری از این حشره خواهد شد و باید مراقبت‌های لازم را در مقابله با این حشره مد نظر قرار گرفت.

یکی از راههای مقابله و ریشه کنی کک ها، اقدام به درمان آن قبل از فصل شروع چرخه زندگی آنها می‌باشد، هنگامی که در روند درمان کک در حیاط و حیوان قرار داریم نباید از وضعیت درمان داخل خانه غافل شد، قائده عمومی این است که باید هم حیوان هم حیاط و هم داخل خانه درمان شود، همچنین هر محلی که احتمال وجود این حشره وجود داشته باشد، باید عملیات مبارزه با کک صورت گیرد.

به یاد داشته باشید که ساده ترین و کامل ترین و موفق ترین راه، از بین بردن تخم حشره قبل از پیشرفت و کامل شدن چرخه زندگی‌اش می‌باشد.

کک ها از هوای سرد بیزار هستند و در زمستان نمی‌توانند سرمای بیرون از منزل را تحمل کنند، بنابراین هوای گرم و مرطوب و غذای کافی خانه شما را ترجیح می‌دهند.

ارائه مشاوره و سفارش سمپاشی تحت نظر وزارت بهداشت در شركت سمپاشي تهران سم

دريافت خدمات سمپاشي كك در تهران از شرکت سمپاشی تهران سم

شركت سمپاشي تهران سم با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی تمهیدات لازم جهت حفظ بهداشت فردی اکیپ اعزامی به محل جهت سمپاشی اعم از ماسک، دستکش، لباس مخصوص و چکمه را رعایت می‌کند و از طرفی تجهیزات سمپاشی مانند دستگاه سمپاش قبل و بعد سمپاشی با مواد ضدعفونی ضد ویروس کرونا، در جهت حفظ سلامت مشتریان ضدعفونی می‌شود.

شهروندان بلافاصله بعد از اطمینان از وجود کک به داخل منزل جهت مشاوره با کارشناسان با می‌توانند شركت سمپاشي تهران سم تماس حاصل فرمایند.

شركت سمپاشي تهران سم با بهره مندی از دانش و تخصص کارشناسان توانمند و حرفه‌ای در دفع آفات اقدام به شناسایی گونه کک موجود در محیط آلوده نموده و پس از شناسایی اقدام به ریشه کنی و سمپاشی انواع کک ها می‌نماید، مبارزه با کک‌ها با استفاده از روش‌های تلفیقی بیولوژیک و شیمیایی توسط مهندسان شركت سمپاشي تهران سم صورت می‌گیرد.

سمپاشي كك در تهران

آموزش بهسازی محیط آلوده و نیز روش‌هایی جهت پیشگیری از ورود مجدد کک‌ها از مهمترین نکاتی است که توسط کارشناسان شركت سمپاشي تهران سم در مرحله پایانی سمپاشی به مشتریان ارائه می‌گردد.

گاهی بعضی از مردم فکر می‌کنند با خالی نگه داشتن اتاق و خانۀ خود به مدت 1 الی 2 ماه می‌توانند به آن ها گرسنگی داده ولی آن ها نمی‌دانند این کار باعث خشن‌تر شدن این حشرات شده و در صورت بازگشت به خانه شدیدتر حمله ور شده و در این مدت نیز تمام تخم‌های آن ها بارور می شود. گاهی عده‌ای تنها اتاقی را که آلوده می‌بینند خالی نگه داشته درب آن را می‌بندند ولی نمی‌دانند حتی حرکت و گرمای بدن انسان توسط این حشرات احساس می‌شود و آنها را فعال می‌کند، عده ای دیگر فکر می‌کنند جارو زدن روش مؤثری است، ولی باید بدانند که جارو حملۀ آن‌ها را افزایش می‌دهد.

بر اساس بیانیه CDC تعداد بیماری‌های ناشی از نیش پشه، کنه و کک ها بین سال 2004 تا 2016 حدود سه برابر افزایش پیدا کرده است، کک‌ها شایع‌ترین عامل انتقال بیماری طاعون هستند، کنترل و مبارزه با کک‌ها کاملاً تخصصی است و توسط کارشناسان و متخصصین دفع آفات باید صورت گیرد و همچنان عامل اصلی انتقال بیماری در سراسر جهان به شمار می‌آیند.

کک ها قادر هستند بیماری‌های مختلفی در هنگام تغذیه از خون انسان و حیوانات و یا از طریق مدفوع آلوده به میزبان انتقال دهند.

بیماری‌های متداول و شایع ناشی از کک ها در سراسر جهان:

طاعون خیارکی: این بیماری بیشتر توسط کک‌های موجود در بدن جوندگان از جمله موش‌ها و یا از طریق خود موش‌های آلوده به بدن میزبان انتقال می‌یابد.

تیفوس: بیماری تیفوس از طریق کک‌های گربه انتقال می‌یابد، در محل گزش کک‌ها محل دچار خارش‌های شدید شده و حتی منجر به زخم می‌شود و از طریق باکتری‌هایی که کک‌ها به همراه دارند وارد بدن میزبان شده و به سرعت بیماری تیفوس را انتقال می‌دهند.

بارتونلوز: این بیماری به نام خراش گربه‌ای شناخته شده و از طریق گزش ناشی از کک گربه به میزبان منتقل می‌شود.

کک کرمی نواری: زمانی که میزبان به خصوص کودکان به طور تصادفی کک را می‌خورند و یا با مدفوع آلوده به کک تماس می‌یابند به این بیماری مبتلا می‌شوند.

تونگزیازیس: این بیماری از طریق نیش کک انتقال می‌یابد، پس از تغذیه این کک از میزبان از طریق محل گزش کک‌ها، عفونت ثانویه و خارش در محل گزش ایجاد می‌شود.

خطر عفونت ناشی از گزش کک :

باید بلافاصله پس از گزش محل مربوط را به صورت کامل ضدعفونی کرد تا از عفونت جلوگیری شود در صورتی که محل گزش زخم و یا خراشیده شود احتمال بروز عفونت در مدت زمان کوتاه وجود دارد.

 

سمپاشی كك در شمال تهران

سمپاشي كك در همه مناطق شمال تهران از جمله:

باغ فردوس؛ سوهانک؛ دروس؛ اقدسیه؛ دارآباد؛ قلهک؛ پل رومی؛  جردن؛ جماران؛ زعفرانیه؛ آجودانیه؛ قیطریه؛ آراج؛ ازگل؛ سعادت آباد؛ الهیه؛ کامرانیه؛ ظفر؛ ولنجک؛ اوین؛ لویزان؛ مینی سیتی؛ خيابان گاندی؛ تجریش؛ شهرک غرب؛ نیاوران؛ دزاشیب؛ زرگنده؛  چیذر؛ فرشته؛ فرمانیه

سمپاشی كك در جنوب تهران

سمپاشي كك در همه مناطق جنوب تهران از جمله:

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در هر نقطه از تهران تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

شوش ؛آذری؛ مسعودیه؛ مولوی؛ جوادیه؛ یافت آباد؛ بازار؛ دروازه غار؛ جوادیه؛ افسریه؛  اتابک؛ کاروان؛ نازي آباد - شاپور ؛ خانی آباد نو؛ امیربهادر؛ منیریه؛ امیریه؛ خراسان؛ سیروس؛  یاخچی آباد ؛ آب منگل  مشیریه؛‌ خزانه فلاح؛ خزانه بخارایی؛ شاپور

سمپاشی كك در شرق تهران

سمپاشي كك در همه مناطق شرق تهران از جمله:

مقابله با كك شمس آباد ؛ نظام آباد ؛ نارمک ؛ گرگان

سمپاشي كك در حکیمیه .وحیدیه ؛ منصورآباد؛ تهران نو

سمپاشي كك در حشمتیه ؛کالاد ؛ شهرک امید ؛ تهرانپارس ؛ نیروهوایی ؛ پیروزی ؛ مجیدیه  

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

سمپاشی كك در غرب تهران

سمپاشي كك در همه مناطق غرب تهران از جمله:

جنت آباد ؛ شهرک اکباتان، شهر زیبا ؛ آزادی ؛ شهران ؛پونک؛‌ ستارخان ؛ کن ؛  طرشت ؛چیتگر ؛فردوس ؛  حصارک ؛ شهرک آپادانا ؛ آریاشهر ؛گیشا ؛تهرانسر ؛

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در هر نقطه از تهران تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

خريد اينترنتي سم

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...