09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

مورچه‌ها

مور یا مورچه حشراتی اجتماعی به شمار می‌روند و همانند زنبور عسل از راسته نازکبالان می‌باشند که در میانه‌های دوره کرتاسه یعنی حدود ۱۱۰ تا ۱۳۰ میلیون سال پیش تکامل یافته‌اند.

 است. امروزه بیش از ۱۲۰۰۰ گونه مورچه طبقه بندی شده‌اند و تخمین زده می‌شود این تعداد تا ۱۴۰۰۰ گونه نیز برسد. مورچه‌ها به راحتی از شاخک‏های آرنج دارشان و ساختار گره مانندشان و کمر باریکشان قابل شناسایی هستند.

مورچه ها

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

اندازه اجتماع مورچه‌ها می‌تواند شامل چند ده مورچه شکارچی در یک حفره تا چند میلیون مورچه ساده و مورچه عقیم ماده و طبقه‌ای از کارگرها و سربازها و سایر گروه‌ها را در یک محدوده جغرافیایی وسیع باشد، گاهی نیز اجتماع مورچه‌ها یک ابرجامعه توصیف شده است، چرا که مورچه‌ها در آن با یکدیگر تلاش کرده و از اجتماع خود دفاع می‌کنند.

 مورچه‌ها تقریباً در تمام مناطق کره زمین به غیر از جزایر دور افتاده و غیرقابل دسترسی، زندگی می‌کنند، در واقع مورچه به بیشتر محیط زیست‌های زمین چیره شده و توانایی زندگی دارد، به طور متوسط 15 الی 20 درصد موجودات زنده خشکزی زمین را مورچه‌ها تشکیل می‌دهد که علت موفقیت آنها به زندگی اجتماعی، توانایی بالای انطباق پذیری و توانایی تغییر دادن محیط زیست‌شان و بهره برداری از منابع و دفاع از یکدیگر مربوط است.

انواع مورچه‌ها به صورت‌های مختلفی مانند زندگی انگلی و برده‌داری٬ همزیستی مسالمت آمیز تکامل یافته‌اند و اجتماع مورچه‌ها دارای سیستم تقسیم کار، ارتباط بین اشخاص و توانایی حل مشکلات پیچیده است؛این ارتباطات در جوامع انسانی با مطالعه و مذهب و در طول زمان بوجود آمده است، بسیاری از تمدن‌های انسانی از مورچه‌ها در مراسم مذهبی در تغذیه و موارد پزشکی سود می‌جویند، از طرفی توانایی آنها برای استفاده از منابع باعث تعارض آنها با انسان‏ها شده است، مورچه‌ها می‌توانند به محصولات کشاورزی صدمه زده بزنند و وارد خانه‌ها شوند، همچنین بعضی از انواع مورچه‌ها مثل مورچه قرمز آتشین خودشان را از وقتی که به موضوعات جدید مثلا کابلهای برق رساندند،مطرح کردند.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

روش‌های کنترل و مبارزه و سمپاشی مورچه

با توجه به اینکه مورچه‌ها، حشراتی اجتماعی و دارای طیف تغذیه‌ای وسیعی در محوطه داخل و خارج از محل سکونت انسان هستند، پس از پیدا کردن پناهگاه مناسب به دنبال آب و غذا می‌روند و البته بیشتر جذب مواد شیرین، پروتئین و مواد روغنی می‌شوند؛ مورچه ‌پس از یافتن غذا، سیر قادر به ردیابی راه دسترسی به مواد غذایی هستند و با توجه به اینکه نسبت به چشم انسان دارای تعداد بیشتری عدسی‌اند توانایی زیادی در یافتن غذا دارند، ضمن اینکه شاخک‌های مورچه عضو مخصوصی برای بویایی،لامسه،چشایی و شنوایی می‌باشد و از این طریق غذا را ردیابی و دنبال می‌کنند.

سمپاشي مورچه در تهران

ارائه مشاوره و سفارش سمپاشی تحت نظر وزارت بهداشت در شرکت سمپاشي تهران سم

به لحاظ کنترل، مبارزه و سمپاشی مورچه، شناسایی نوع گونه و نحوۀ مبارزه با مورچه ها به متخصص دفع آفات نیاز است تا مبارزه و ریشه‌کنی اصولی انجام شود.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

در صورت مشاهدۀ آلودگی انواع مورچه‌ها با شرکت سمپاشي تهران سم تماس گرفته تا در اسرع وقت در جهت سمپاشی مورچه اقدامات لازم ارائه شود.

کارشناسان و نیروهای متخصص شرکت سمپاشي تهران سم با توجه به نوع گونه مورچه مورد نظر مکان‌های اصلی استقرار آنها را شناسایی کرده و سپس کلیه اصول بهسازی مربوط به بستن درزها و شکاف ها را به مشتری آموزش می‌دهند و با تلفیق دو روش شیمیایی و بیولوژیک اقدام به ریشه کنی به صورت کاملا تضمینی می‌نمایند.

شرکت سمپاشی تهران سم

شرکت سمپاشي تهران سم با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی تمهیدات لازم جهت حفظ بهداشت فردی اکیپ اعزامی به محل جهت سمپاشی اعم از ماسک، دستکش، لباس مخصوص و چکمه را رعایت می‌کند و از طرفی تجهیزات سمپاشی مانند دستگاه سمپاش قبل و بعد سمپاشی با مواد ضدعفونی ضد ویروس کرونا، در جهت حفظ سلامت مشتریان ضدعفونی می‌شود.

مهم‌ترین گام در مبارزه و نابودی مورچه، اجرای اصول بهسازی در محیط و بستن کلیه منافذ شامل درزها و شکاف‌های موجود در محیط است، در صورت عدم اجرای این مرحله، تمامی روش‌های مقابله با مورچه‌ها با شکست روبرو می‌شود، همچنین باید کلیه منابع آب، غذا و مسیرهای دسترسی آن‌ها به منابع ضروری که موجب جذب مورچه‌ها می‌شود را حذف کرد.

حذف منابع غذایی برای مورچه‌ها

از مهمترین بخش‌های کنترل و سمپاشی مورچه در جهت بهسازی محیط، حذف منابع غذایی است که در این خصوص نگهداری کلیۀ مواد غذایی داخل ظروف دربسته، خودداری از ریختن هر گونه لکه‌های چربی، مواد غذایی روی سطوح کابینت، زمین، گاز ، تمیز کردن تمامی محل‌های پشت اجاق گاز، یخچال، مایکروفر، توستر،ماشین ظرفشویی، لباسشویی و زیر و اطراف سینک و مرتب کردن کابینت‌ها هر چند وقت یکبار و نگهداری همه مواد خوراکی خشک در یک کابینت به منظور پیشگیری از پخش آلودگی از جمله اقدامات مهم است.

غذاي مورچه ها

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

همچنین نگهداری بسته‌های مواد غذایی داخل کیسه‌ها و ظرف‌های دربسته و نظافت آشپزخانه در پایان شب ضروری است، چرا که مورچه‌ها عمدتا شب‌ها به منظور تغذیه از درزها و شکاف ها بیرون می‌آیند و در صورتی که محیط تمیز باشد هیچ منبع تغذیه‌ای را جهت زنده ماندن به دست نمی‌آورند.

استفاده از جارو برقی جهت جمع آوری خرده های مواد غذایی و یا جمع کردن مورچه‌های زنده و مرده در تمیز بودن محیط بسیار مؤثر است، مورچه‌های زنده به دلیل ترشح ماده فورمون عامل جذب سایر مورچه‌ها به شمار می‌روند و باید حشرات زنده آن‌ها را با جارو جمع  کرد تا از جذب سایر کلونی مورچه‌ها پیشگیری شود.

از دیگر نکات مهم خالی کردن سطل زباله در شب و شستشوی سطل است، همچنین در صورت نگهداری حیوانات خانگی باید مواد خوراکی آن‌ها را در ظرف‌های کاملاً دربسته نگهداری کرد و ظروف غذای حیوانات را هر شب خالی و نظافت کرده تا مانع از جمع شدن مورچه‌ها شود.

حذف منابع آب

آب مورچه

به طور کلی از بین بردن منابع تأمین آب و رطوبت از محیط آلوده کاری دشوار و سخت است اما در جهت مبارزه با مورچه‌ها امری ضروری می‌باشد، در این خصوص باید با بررسی کلیه لوله‌های آب در جهت رفع نشتی و رطوبت ناشی از لوله‌ها، اقدام به حذف منابع آب کرد، همچنین باید پایان شب کلیۀ شیرهای آب، سینک ها، وان و دوش حمام را کنترل کرده تا از خشک بودن آن‌ها اطمینان حاصل شود، ضمن اینکه خشک کردن دستمال و پارچه‌هایی که ظروف را با آن تمیز می‌کنند الزامی است. در جهت حذف منابع آب از محیط باید به تمیز کردن ظروف آب حیوان خانگی و خشک کردن آن توجه داشت.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

حذف مخفی گاه و محل پنهان شدن مورچه‌ها

كلوني مورچه

کارشناسان شرکت سمپاشی سمپاشي تهران سم با تعیین گونه‌های مختلف مورچه‌ها و تشخیص محل‌های احتمالی مستعمرات مورچه‌ها، گامی موثر در ریشه کنی مورچه‌ها دارند و مانع از ورود مجدد آن‌ها به محوطه داخل محیط می‌شوند، باید توجه داشت که سوراخ‌ها و منافذ اطراف لوله‌ها و کابل و سیم‌های برق همگی از محل‌های ورود و خروج مورچه‌ها به شمار می‌روند.

کنترل و مبارزه با مورچه‌ها، همواره کاری سهل و آسان نیست و در برخی از آلودگی‌های مرتبط با مورچه‌ها، ارتباطی میان آن و نظافت منزل وجود ندارد و گاهی مربوط به ساختار منزل است.برای نمونه مورچه‌های بالدار در اواخر بهار و اوایل تابستان در شکاف‌های منازل تخم‌ریزی می‌کنند و در تمامی درز و شکاف‌های دیواره ها، کلیدپریزها، درها این آلودگی مورچه‌ها نمایان می‌شود، توصیه می‌شود در صورت مشاهده مورچه ها سریعاً سطح مربوط را ضدعفونی کرده تا ماده فورمون ناشی از ترشح مورچه‌ها پاکسازی شود و از این طریق سایر مورچه‌ها نیز مسیر را ردیابی نکنند.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

ریشه کنی و مبارزه علیه مورچه‌ها نیاز به یک تخصص و مهارت کارشناس دفع آفات دارد تا با شناسایی گونۀ مورچه، تشخیص محل اصلی استقرار و لانه گذاری از بهترین و مؤثرترین روش مدیریتی جهت نابودی مورچه‌ها استفاده کرد، در این باره یک برنامه مدون جهت حذف منابع غذا، آب و مخفیگاه مورچه ها توسط متخصصین دفع آفات شرکت سمپاشي تهران سم ارائه می‌شود.

مورچه های ریز سیاه خانگی به صورت کلونی در خارج از منزل زندگی می‌کنند اما در جهت تأمین آب، شکر، نشاسته، گوشت و سایر مواد غذایی وارد منزل می‌شوند و به همین دلیل کلونی آن‌ها داخل محیط منزل در درزها و شکاف‌ها ایجاد می شود.

مورچه‌های نجار نیز گونه‌ای از حشرات است که رویکرداختصاصی‌تری دارد و کنترل آن به سختی انجام می‌شود، این مورچه‌ها، چوب‌های مرطوب را برای لانه گزینی ترجیح می‌دهند که این امر خود به ساختار چوب آسیب وارد می‌کند و باید در جهت مبارزه و ریشه‌کنی مورچه‌های نجار قبل از هر اقدامی باید تحقیقات دقیق توسط یک تیم متخصص مدیریت آفات در محل انجام شود، شرکت سمپاشي تهران سم در این باره بهترین و مؤثرترین روش‌های مبارزه را به شهروندان ارائه می‌دهد.

در جهت مقابله با مودچه‌ها باید تمامی سطوح برای اطمینان از عدم وجود کوچکترین ماده غذایی ریخته شده روی آن سطح کنترل شود و پشت مبلمان و سایر مواردی که دسترسی به آن کمتر است، چک شود، همچنین قرار دادن مواد غذایی در فریزر، یخچال، ظروف قفل دار، قرار گرفتن مواد غذایی در ظروف در بسته برای ریشه کنی مورچه الزامی است.

یکی از دلایلی که در برخی مواقع موجب می‌شود ریشه کنی مورچه‌ها بصورت کامل انجام نشود، عدم نابودی ملکه مورچه‌هاست زیرا ملکه از لانه بیرون نمی‌آید.باید توجه داشت مشاهده مورچه‌های بالدار یکی ازنشانه های محل استقرار ملکه و نشان‌دهندۀ الودگی مورچه است.

با توجه به اینکه محل اقامت مورچه به نوع گونه‌هایشان بسیار متنوع است، لانه‌های آنها در چوب، کف، خاک، گلدان یا در محوطه باز حیاط به شکل تپه مانند مستقر است؛ پس از پیدا کردن لانه مورچه‌ها باید در از بین بردن آن‌ها در اسرع وقت اقدام کرد.

یکی از انواع حشره مورچه‌ها که تقریبا در تمام جهان زندگی می‌کند و به رنگ زرد یا قرمز دیده شده در خانه‌ها نیز یافت می‌شود، مورچهٔ فرعون یا مورچه مصری است، این نوه مورچه برای نخستین بار در مصر دیده شد و به این دلیل به مورچهٔ فرعون معروف است، این نوع از مورچه در دیوارها زندگی می‌کنند و از غذاهای چرب بیش از غذاهای گیاهی استفاده می‌کند و از بین بردن آنها نیز بسیار سخت است زیرا در زیر دیوارها و درزها نیز لانه دارند.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

در صورت داشتن دغدغه‌ای همچون تعدد حشره مورچه در منزل، پیشنهاد می‌شود با شرکت مهندسی نگین دشت، در تهران تماس حاصل کرده و این مشکل را با نیروهای متخصص و کارآزموده سمپاشي تهران سم در میان گذاشته و یک بار برای همیشه آن را حل کنید.

انواع مورچه:

مورچه‌ها شامل انواع مورچه بودار خانگی، مورچه‌های آتشی، مورچه‌های فشرده، مورچه نجار و مورچه دیوانه کارائیبی است.

انواع مورچه

منبع: شرکت سمپاشي تهران سم

تمامی سموم مورد استفاده در شرکت سمپاشي تهران سم از استانداردهای جهانی و اروپایی برخوردار است.

 

 

خريد اينترنتي سم

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...