09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

از آنجایی که اکثر مورچه ها آب و هوای آفتابی مورد ترجیح شان میباشد, وضعیت آب و هوایی ما برای آنها آنچنان ایده آل نیست. با این حال, بعضی از انوع آنها میتوان برایتان مزاحمت ایجاد کرده و وارد خانه تان شوند. مورچه های سیاه یا باغچه ای با خود بیماری خاصی حمل نمیکنند, مشکل اینجاست که شما نمیدانید آنها در کجا ها خارج از خانه تغذیه کرده اند, پس نخواهید خواست که به غذاهایتان ناخنک بزنند. مورچه ها در تعداد های بالا سفر کرده و به دنبال غذا میگردند, صفی که تشکیل داده اند را دنبال کرده و اطراف مبنع غذا جمع میشوند و برای خانه, سازمان یا محل کار شما مزاحمت اجاد میکنند. مقدار های کوچکی خاک در اطراف سوراخ هایی روی زمین, کنار شروعِ دیوار های خارجی نشان دهنده وجود آنها است.

 

مورچه ها در داخل خانه یا باغچه

 

اگر در داخل باغچه یا آشپرخانه تان مورچه ای پیدا کرده اید, این کار هایی است که میتوانید برای خلاص شدن از شر آنها انجام دهید.

 

نقطه ورودی آنها را پیدا کرده و آن را مسدود کنید.

 

هرگونه پسمانده های چسبناک و بدبو را تمیز کنید, مورچه چیز های شیرین را دوست دارند.

 

هرگونه غذایی که میتواند برای مورچه ها تبدیل به منبع غذایی شود را از دسترس خارج کنید.

 

اگر همچنان دچار مشکل هستید با متخصصان تماس بگیرید.

 

ایستگاه طعمه ی مورچه خارجی ما غریزه این حشرات را بر خلاف خودشان استفاده میکند. این طعمه ی ضد حشره را آنها نه تنها خواهند خورد بلکه با خود به لانه شان نیز خواهد برد, که باعث پخش شدن طعمه با بقیه مورچه ها و کل کلنی میشود. درب مقاوم برابر ضربه گیر آن باعث میشود که استفاده از آن در اطراف کودکان و حیوانات خانگی کاملا امن باشد.

 

حیقیقت : بعضی پرندگان مانند جیجاق کبود, عادت دارند بال های خود را بر روی لانه مورچه ها باز کنند تا مورچه ها را در داخل پر هایشان گیر بیندازند. فکر شده میشود که این به این دلیل باشد که مورچه ها اسیدی از خود ترشح میکنند که باعث از بین رفتن انگل های موجود در بدن پرنده ها میشود.

 

از وجود مورچه در خانه تان نگرانید؟ با ما از طریق شماره 09192281337 تماس بگیرید.

 

انواع مورچه ها

  مورچه باغچه

مورچه شبح

 

  مورچه فرعون

 

  مورچه سنگ فرش

 

 مورچه راجر

 

به شکل حرفه ای از شر مورچه ها خلاص شوید

 

اگر مشکلی بزرگ یا سمج در خانه تان دارید, پیشنهاد میدهیم که با متخصصان سمپاشی آفات تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.

 

متخصصان شایسته ما روش هایی برای کنترل مورچه ها میدهند که مخصوص به گونه های مشخصی است. آنها میتوانند مشکلتان را به سرعت حل کنند و بدیهی است که برای خانواده و حیوانات خانگی تان نیز امن هستند.

 

خدماتی که ما ارائه میدهیم شامل موارد زیر میشود :

 

محصولات موثری که مخصوص از بین بردن مورچه هستند.

 

خدمات تماس تلفنی برای خلاص شدن از شر مورچه ها و دیگر آفت های موجود در خانه تان.

 

خدمات پر سرعت و موثری که بالاترین میزان امنیت را برای خانواده و حیوانات خانگی تان ارائه میدهد.

 

متخصصان تهران سم رفتار و عادت های هر نوع مورچه را میشناسند و از انواع مختلف ضد حشره قدرتمند استفاده میکنند تا به شکل موثری جلوی مورچه ها را بگیرند.

 

با ما از طریق شماره 09192281337 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

خريد اينترنتي سم

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...