09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

 

دور کردن حشرات رختخواب با کمترین زحمت

 

 

 

 

 

حشرات رختخوابی یا ساس‌ها، که حشراتی موذی به شمار می‌روند، از جاهای گوناگون ممکن است به خانه و رختخواب شما بیایند. این معضل امروزه رو به افزایش است. اماکن عمومی،  هتل‌ها در رأس آنها قرار دارند، بیشتر در معرض این حشرات موذی هستند. خوشبختانه ما برای در امان ماندن از هجوم این حشرات راه‌کارهایی داریم. ما به شما یاد می‌دهیم که چگونه و به راحتی با رعایت برخی نکات مهم از ورود آنها جلوگیری کنید.

 

اول. روش محافظت از خانه

 

تشک و تختخواب را بعد از 3 سال عوض کنید.

 

ممکن است فکر کنید این زمان برای تعویض یک تشک کوتاه است، اما اقدامی سنجیده و اساسی برای مقابله با مشکل است. وقتی - حتی یک بار - حشرات موذی به تشک یا تختخواب شما راه بیابند خیلی سخت است که بخواهید تعیین کنید چقدر حشره در زیر بدن شما لانه کرده اند یا اینکه دقیقا کجا هستند تا بخواهید آنها را خارج کنید. این حشرات به راحتی می‌توانند به دیگر جاهای خانه‌ی شما هم راه پیدا کنند، اما به طور معمول به سراغ تختخواب شما می‌آیند.

 

برای تشک خود از روکش استفاده کنید.

 

بیایید برای آلوده نشدن تختخواب خود حشرات، ملحفه ای روی تشک‌تان بکشید. روکش‌های پلاستیکی، که برای این منظور ساخته شده اند، در بازار موجودند و ممکن است برای شما مناسب تر از ملحفه و روکش تشک باشند.

 

وقتی از یک روکش برای تشک استفاده می‌کنید یک روکش هم برای تختخواب خود در نظر بگیرید تا محل‌های مخفی شدن حشرات را بپوشاند. حال اگر در خانه شما ساس باشد روکش یا ملحفه موجب می‌گردد بتوانید به راحتی متوجه حضور حشرات شوید.

 

پس از بازگشت از سفر، ابتدا همه‌ی لباس‌های خود را، که در سفر به همراه داشتید، بشویید، بعد ملحفه‌ها را کنترل کنید. شما می‌توانید به سرعت دربابید که حشره ای در آن هست یا نه. اگر حشرات موذی به تشک و روانداز شما راه یافته باشند باید هرچه زودتر آنها را از بین ببرید.

 

فرش‌های خانه را هر هفته جارو کنید.

 

اگر احتمال می‌دهید که حشرات موذی در خانه‌ی شما لانه کرده اند هرروز خانه را جارو کنید تا وقتی مطمئن شوید که خانه تمیز شده است.  کیسه محتوی خاک‌های جارو برقی را درون پلاستیک سالمی بریزید و مطمئن شوید که سوراخ نیست، سپس به سرعت  آن را از خانه بیرون بیندازید.

 

اگر کیسه جاروبرقی را پس از هر بار جارو کشیدن خالی نکنید به حشرات موذی اجازه می‌دهید دوباره در خانه پخش شوند.

 

از روغن‌های دفع حشرات استفاده نمایید.

 

روغن‌های دفع حشرات بوهای گوناگونی دارند و حشرات موذی را از خود فراری می‌دهند. شما می‌توانید هر کدام را که بویشان را ترجیح می‌دهید به کار ببرید.

 

6  تا 10 قطره روغن دافع حشرات را در شیشه ای بریزید و آن را با یک چهارم لیوان آب مخلوط کنید، سپس آن را بر روی وسایلی که در اماکن عمومی استفاده می‌نمایید اسپری کنید؛ وسایلی مانند کت و شلوار، پالتو، مانتو، ساک دستی، کوله پشتی، چمدان.

 

روغن‌هایی که برای دفع حشرات موذی موجود است:

 

دارچین

 

گورگیاه

 

میخک

 

نعناع بیابانی

 

اسطوخودوس

 

آویشن

 

روغن درخت چای

 

اکالیپتوس

 

برای جلوگیری از آزار بدن خود توسط حشرات، می‌توانید از روغن جوجوبا یا روغن هسته انگور استفاده نمایید.

 

 

 

 

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

دور کردن حشرات رختخواب با کمترین زحمت

 

در هم ریختگی‌های خانه را مرتب کنید.

 

شلوغی و درهم بودن وسایل خانه امکان خوبی به حشرات موذی می‌دهد تا بتوانند خود را مخفی کنند. این موضوع کار را برای آلوده ساختن آنها آسان می‌کند. اگر نشود وسایل خانه را به راحتی جابه‌جا کرد به راحتی هم نمی‌توان حشرات موذی را پیدا کرد. جاهایی را که حشرات موذی می‌توانند خود را مخفی کنند کم کنید تا بتوانید آنها را از محل زندگی‌تان دور نمایید.

 

یک در غیر قابل نفوذ نصب نمایید.

 

چنانچه در مجتمع مسکونی یا خانه‌ی ویلایی سکونت دارید درزهای پایین درهای ورودی را با درزگیر ببندید و یا از درهای غیر قابل نفوذ استفاده نمایید تا حشرات موذی نتوانند به درون خانه شما نفوذ کنند.

 

ترک‌هایی را که ممکن است بر روی دیوار خانه‌تان باشند تعمیر کنید تا حشرات موذی نتوانند در آنها جا خوش کنند.

 

دوم. روش جلوگیری از ورود حشرات موذی به رختخواب مسافرتی

 

طبقات بالای هتل را انتخاب نمایید.

 

بیشتر هتل‌ها بر اساس قوانین، هر چند مدت یک بار باید بالش‌ها و تشک‌ها را تعویض نمایند. ولی گران بودن هتل تضمینی بر این نیست که حشره ای موذی هم در آنجا یافت نمی‌شود، اگرچه این موضوع احتمال وجود حشرات را کاهش می‌دهد.

 

قبل از استفاده تختخواب و وسایل اتاق را از علایم وجود حشرات موذی کنترل کنید.

 

رویه‌ی تشک‌ها و رواندازها را خوب نگاه کنید و در پی یافتن حشرات قرمز یا قهوه ای رنگ احتمالی باشید. به دنبال نقاط قرمز رنگ بگردید.

 

شکاف‌ها و درزها و تمام لوازم اتاق را کنترل کنید.

 

مراقب پاتختی و لوازم چوبی نزدیک تخت باشید.

 

اگر حشره ای موذی یافتید زود اطلاع دهید و اتاق را عوض کنید.

 

همیشه نمی‌توان این حشرات موذی را مشاهده کرد. بنابراین، ندیدن آنها به معنای نبودن آنها نیست. اگر صبح که بیدار شدید بر روی بدنتان زخم خارش دار مشاهده کردید ممکن است رختخواب شما ساس داشته باشد.

 

چمدانتان را در کناب تختخواب نگذارید.

 

بهتر است چمدان خود را در فاصله ای دورتر از تختخواب بگذارید، حتی اگر نشانه ای از وجود حشرات موذی در اتاق پیدا نکردید. وقتی وسایل خود را از چمدان خارج می‌کنید آنها را روی تخت قرار ندهید، حتی برای مدتی کوتاه. به وسیله چمدان ممکن است ناخواسته حشرات موذی را سوغات ببرید.

 

این هنر است که چمدانتان را بدون حشرات موذی به خانه برگردانید. پس تا وقتی در اتاقی ساکن هستید که مظنون به وجود حشرات موذی است بهتریی کار این است که چمدان خود را در وان حمام قرار دهید.

 

دور کردن حشرات رختخواب با کمترین زحمت

 

چمدانتان را آویزان کنید.

 

وققی مطمئن شدید که محیط به حشرات آلوده نیست چمدان خود را آویزان کنید. چنانچه امکان این کار را ندارید چمدان خود را در وان حمام قرار دهید. این مکان از دسترس حشرات رختخواب در امان است.

 

 چمدانتان را خارج از اتاق باز نمایید.

 

هنگام رسیدن به منزل، در بیرون از خانه، وسایل داخل چمدان را خارج کنید، سپس آنها را در کیسه پلاستیک بگذارید و آنها را در بیرون از محل سکونت خود قرار دهید تا مطمئن شوید که به وجود حشرات موذی آلوده نیست.

 

 لباس‌های سفرتان را جداگانه بشویید.

 

همه لباس‌های سفر را بشویید، نه فقط آنهایی را که استفاده کرده بودید. لباس‌ها را با آبی گرم متناسب با پارچه بشویید و آنه را خشک کنید.

 

لباس‌هایی را که پوشیده اید در حیاط یا حمام – و نه در اتاق – دربیاورید. آنها را خوب تکان دهید تا اگر حشره ای در آنهاست بیرون بیاید.

 

 از ماشین لباس‌شویی کمک بگیرید.

 

لباس‌ها و وسایل قابل شست و شوی سفر را در ماشین لباس شویی قرار دهید و آنها را با بالاترین درجه حرارت متناسب با لباس‌هایتان بشویید. حرارت آب حشرات موذی را می‌کشد، اما صرف شست و شوی آنها کافی نیست.

 

       برای اینکه نتیجه ای بهتر بگیرید وسایل را با آب گرم بشویید و آنها را 30 دقیقه با هوای گرم بالا خشک نمایید.

 

 وسایلی را که نمی‌توانید بشویید در سرما قرار دهید.

 

وسایلی را که قابل شست و شو نیستند درون فریزر بگذارید تا حشرات درون آنها از بین بروند. وسایل آلوده را 4 روز در دمای کمتر از صفر درجه قرار دهید. البته یادتان باشد که هر چیزی را نمی‌توان درون فریزر گذاشت. مراقب وسایلتان باشید.

 

 چمدان خود را جارو بزنید.

 

با استفاده از سر نازک جاروبرقی، تمام نقاط پیدا و پنهان چمدانتان را جارو کنید. بیشتر به درزها توجه کنید. اگر نگران بیرون آمدن حشرات موذی درون چمدانتان هستید و نمی‌خواهید با جارو کردن آنها را خارج کنید در آن را محکم ببندید، آن را طناب پیچ کنید و درون کیسه زباله قرار دهید و تمام منافذ آن را ببندید و آن را به مدت 2 هفته به همین حالت بگذارید بماند.

 

 بخارشوی کنید.

 

برای از بین بردن حشرات از بخارشوی استفاده کنید. اگر به مدت 90 دقیقه وسایلی را که به حشرات موذی آلوده شده اند در دمای 113 درجه فارنهایت قرار دهید از بین می‌روند. اگر آنها را به مدت 20 دقیقه در دمای 118 درجه قرار دهید همین نتیجه را خواهید گرفت. لباس، تشک، پتو، پارچه را می‌توانید با بخارشوی گندزدایی کنید.

 

       روش دیگر این است که لباس‌های آلوده را درون کیسه پلاستیک مشکی بگذارید و آن را به مدت کافی در آفتاب قرار دهید. در این صورت حشراتی که درون وسایل شما هستند از بین می‌روند.

 

دور کردن حشرات رختخواب با کمترین زحمت

 

سوم. شیوه جلوگیری از آلودگی وسایل

 

وسایل دست دوم را کنترل کنید

 

لوازم دست دوم از جمله جاهایی است که احتمال وجود حشرات موذی در آنها بیشتر است. بنابراین، هنگام خرید پیش از همه سعی کنید لوازم نو بخرید که احتمال آلودگی آن کم است.

 

اگر مجبورید لوازم و اثاث دست دوم بخرید مطمئن شوید که در منافذ و شکاف‌های آنها حشرات موذی نیستند.

 

هیچ وقت از درون آشغال تشک و اثاث منزل برندارید. اگر مجبور به این کار شدید حتما قسمت‌های قابل شست‌وشو را بشویی و به سرعت آن را خشک کنید.

 

اگر لوازمی را که احتمال می‌دهید حشرات موذی در آنها لانه کرده اند در دمای بالا حرارت دهید ضد عفونی می‌شوند. بالشت را باید درون خشک کن ضد عفونی کنید.

 

 تماس ماشین لباس‌شویی را با سطوح کم کنید.

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

لباس‌های خود را درون ماشین لباس شوی باقی نگذارید. پس از شست‌وشو و خشک کردن، آنها را درون کمد البسه قرار دهید. لباس‌ها را به مدت زیاد روی بند قرار ندهید. لباس‌های خود را در خانه خوتان تا کنید تا از آلوده شده به حشرات جلوگیری نمایید.

 

قبل از اینکه لباسی را بخرید آن را بررسی نمایید.

 

این احتمال وجود دارد که حتی لباس‌های نو هم به حشرات موذی آلوده باشند؛ مثلا، توسط خریداران دیگر که آنها را امتحان می‌کنند یا وقت بسته بندی برای ارسال به فروشگاه. بنابراین، هنگام خرید، درزها را کنترل کنید تا مهمان ناخوانده با خود به خانه نبرید!

 

هنگام کنترل لباس، تنها در پی یافتن حشرات موذی نروید، نقاط قرمز را نیز کنترل کنید.

 

هنگامی که می‌خواهید لباسی را امتحان کنید آن را روی جالباسی قرار دهید. هرگز آن را روی صندلی فروشگاه قرار ندهید. ممکن است در آنجا حشرات موذی در انتظار شما باشند.

دور کردن حشرات رختخواب با کمترین زحمت

 

سؤال و جواب‌های مفید

 

1.               تعداد کمی حشره ساس دارم. آیا فقط با الکل می‌توانم آنها را از بین ببرم؟

 

احتمال دارد که اکنون تعداد این حشره موذی کم باشد،  ولی مطمئن باشید که به زودی این تعداد زیاد می‌شود. شستن با الکل به از بین رفتن آنها کمک می‌کند، اما مستقیما آنها را از بین نمی‌برد. پس روش‌های دیگر را هم امتحان کنید. می‌توانید از اتوی قوی برای از بین بردن آنها استفاده نمایید. حتما هر درز و شکافی را درون کمد لوازم خود بخار دهید.

 

اگر کسی با حشرات موذی آلوده بود و به خانه من آمد چه کنم؟

 

اول از او بخواهید که لباس و چمدانش را بشوید. سپس به سرعت خانه را جارو کنید. بعد از رفتن او هم بلافاصله تختخواب او را برای یافتن حشرات موذی کنترل نمایید.

 

خانه چطور وارسی کنم تا از وجود حشرات موذی مطلع گردم؟

 

غیر از کنترل تختخواب و رختخواب و درزها و شکاف‌ها، برای یافتن حشرات موذی، شکاف‌های دیگر را هم بررسی کنید؛ مانند درزهای اطراف پنجره، پرده، قاب عکس، پوستر، ساعت، پایه و همه وسایلی که احتمال می‌دهید این حشرات کوچک در آنجا پنهان شده باشند. زیر فرش‌ها را هم بررسی کنید. برای یافتن حشرات، از چراغ قوه و کارت اعتباری کمک بگیرید. کارت را در طول شکاف‌ها بکشید، حشرات یا تخم‌های آنها را بیابید و جارو کنید.

 

 

 

 

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

خريد اينترنتي سم

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...