09192281337

سمپاشي ساس در تهران

سمپاشي تضميني ساس منازل در تهران

از بين بردن ساس هاي لانه كرده در منزل شما با سم به صورت تضميني توسط پرسنل آموزش ديده، مجرب و متعهد ما در كمترين زمان ممكن

سمپاشي موش در تهران

سمپاشي موش فاضلاب و موش منازل

سمپاشي موش هاي بزرگ فاضلاب و موش هاي كوچك خانگي و مبارزه با آنها و در صورت نياز زنده گيري موش به واسطه ي تله گذاري با ارزان ترين قيمت در سراسر تهران

سمپاشي موريانه در تهران

سمپاشي موريانه

مبارزه و ازبين بردن موريانه لانه كرده در خانه شما با روش هاي كارشناسي و با سموم قوي و بدون ضرر براي انسان . سمپاشي موريانه در تهران را با تماس با شماره 09039833345 تماس بگيريد

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك در تهران

سمپاشي سوسك آلماني،‌ سوسك ريز و انواع ديگر سوسك در تهران با قيمت مناسب و به صورت تضميني

سمپاشي مارمولك در تهران

سمپاشي مارمولك در تهران

مبارزه با مارمولك در سراسر تهران و سمپاشي حرفه اي منازل براي از بين بردن مارمولك. براي دريافت خدمات تضميني سمپاشي مارمولك در تهران با شماره  09039833345 تماس بگيريد

 

 

دور کردن پشه ها :

 

پشه ها یکی از آزار دهنده ترین حشرات میباشند. این حشرات اغلب فعالیت های خود را در شب ، زمانی که خواب هستید ،  انجام میدهند . حس بویایی پشه ها نیز بیار قوی میباشد و میتوانند تا مدتی بوی قربانیان خود را در حافظه خود حفظ کنند.در ادامه مطلب قصد داریم روش هایی را مطرح کنیم که میتوانند حشرات را از محل زندگی شما دور کنند.

دور کردن پشه ها

 

استفاده از گیاهان خوشبو

 

برخی از گیاهان دارای ویژگی هایی هستند که میتوان به کمک آنها شر حشرات را از محل زندگی خود دور ساخت. شاید تا به حال متوجه شده باشید که تنها راه از بین بردن و دور راندن حشرات ، استفاده از اسپری های حشره کش نیست. ممکن است سوال کنید که گیاهان چگونه میتوانند به دفع حشرات کمک کنند. برخی از گیاهان بو های تند و تیزی دارند مانند : سیر ، رزماری ، ریحان  یا گل همیشه بهار . بوی این گیاهان به شدت برای حشرات آزار دهنده میباشد. یکی از ساده و ابتدایی ترین روش برای دور راندن حشرات استفاده از چنین گیاهانی میباشد.

 

شمع سیترونلا

 

اگر به گل و گیاه حساسیت دارید و یا نمیتوانید در محل زندگی خود آنها را نگه دارید میتوانید از شمع سیترونلا استفاده نمایید. این شمع برای سلامتی افراد ضرر ندارد اما به شدت برای پشه ها آزار دهنده میباشد. در مکان هایی که استفاده از گل و گیاه محدودیت دارد ، استفاده از این شمع ها میتواند گزینه مناسبی باشد.

 

استفاده از سرکه :

 

یکی از مزایای سرکه بوی تند و تیز آن میباشد و میتواند به شدت باعث فرار حشرات از محل گردد. یکی دیگر از مزایای سرکه خاصیت اسیدی آن میباشد که به شدت باعث از بین روفتن حشرات میشود. سرکه را نیز میتوانید با روغن سیترونلا ترکیب کنید تا اثر بخشی آن بیشتر شود. شما میتوانید این ماده را در جاهای مختلف اسپری کنید تا از تجمع پشه ها جلوگیری نمایید.

 

اسطوخودوس

 

بوی اسطوخودوس برای حشرات آزار دهنده میباشد . این ماده را هم میتوانید بصورت اسپری و هم روغن استفاده نمایید. میتوانید این روغن را قبل از خواب روی پوست خود قرار دهید و خود را در برابر گزیده شدن مصون نمایید.

 

کف صابون :

 

کف صابون میتواند همانند یک تله عمل کنند. زمانی که قصد دارید برای یک مدت طولانی در یک محل بمانید ، میتوانید یک کاسه کف صابون در کنار خود قرار دهید و آنها را به دام بیندازید.

 

سیر :

 

مقداری سیر تهیه کنید ، پوست روی آن را جدا کنید و بصورت حبه ای در مکان های مختلف خانه قرار دهید. همه میدانیم که سیر چه بویی میدهد. معمولا یکی از منفور ترین بو ها برای پشه ها همین بوی سیر است. جایی که بوی سیر باشد حشرات از آنجا فراری خواهند بود.

دور کردن پشه ها

 

      

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در هر نقطه از تهران تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

خريد اينترنتي سم

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...