09192281337

سمپاشی زنبور در شركت سمپاشي تهران سم

زنبور

ممکن است حشرات زیادی با گزش خود، انسان را دچار مشکل کنند، اما برخی از آنها مشکلات پزشکی بیشتری برای انسان ایجاد می کنند، همانند زنبور عسل، زنبورهای معمولی و مورچه‌ها از جمله مورچه آتشین که همه اینها از خانواده غشاء بالان هستند.

سمپاشي زنبور در تهران

 

 

 

از آن جا که حشرات به طور دسته جمعی زندگی می‌کنند، اگر یکی از آنها شما را نیش بزند ممکن است توسط بقیه، همزمان گزیده شوید و مشکل دو چندان می‌شود.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

گزش زنبورها خاصه زنبورهای وحشی، خطرات جدی‌تری را برای انسان بوجود می آورند، نیش زنبور عسل ماده، به کیسه زهر متصل است و بعد از گزش در زخم باقی مانده و زهر را به داخل آن منتقل می‌کند. اگر فرد زنبورگزیده دچار مشکل تنفسی یا تورم شدید و سریع شد، باید فورا به پزشک مراجعه کند.

اگر هیچ یک از این علائم در فرد زنبورگزیده مشاهده نشد می‌توان محل گزش را بررسی کرده و اگر نیش در سطح پوست باقی مانده آن را با یک موچین یا انبر خارج کرد، در این شرایط هرگز نباید کیسه زهر را فشار داد چرا که ممکن است باقی سم وارد بدن شود.

پس از زنبورگزیدگی باید محل گزش را با کمپرس آب سرد و بیکربنات سدیم شامل محلول جوش شیرین تسکین داد، اگر گزیدگی در داخل دهان یا گلو باشد بسیار خطرناک‌تر است، زیرا بافتهای گلو و دهان خیلی نرم هستند و سریع ورم می‌کنند و فرد را دچار مشکل تنفسی می‌نمایند.

زنبورها به ویژه زنبورهای سرخ ممکن است چندین بار همزمان مصدوم را نیش بزنند، بنابراین محل گزش به راحتی عفونی شده و یک زخم دردناک ایجاد می‌شود و ممکن است واکنش‌های حسیاسیتی شدید در برخی افراد رخ دهد، گزش زنبور در نقاط مختلف بدن مخصوصا در ناحیه سر و گردن بسیار جدی و تهدیدکننده است.

علائم زنبور گزیدگی

درد، تورم ناگهانی محل و قرمزی در مرکز تورم از جمله علائم مهم در زنبورگزیدگی است، بعضی از افراد به هر سمی حساسیت دارند و ممکن است واکنش آلرژیک شدیدی به سم زنبور نشان دهند و به اصطلاح دچار شوک آنافیلاکتیک شوند که در این صورت باید اقدامات سریع و فوری انجام شود.

علائم نيش زنبور

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

درمان زنبور گزیدگی:

اگر نیش زنبور عسل باشد، باید سریع نیش را از روی زخم برداشت تا از ورود بیشتر سم به زخم جلوگیری شود، همچنین اگر فرد دچار مشکل تنفسی یا تورم ناگهانی و شدید در محل گزش شد باید فورا به پزشک مراجعه کند، ضمن اینکه شستشوی محل گزش با آب و صابون و استفاده از کمپرس آب سرد یا کیسه محتوی یخ روی محل گزش به طوری که هر ۱۵ دقیقه یک بار کیسه یخ توصیه می‌شود.

درمان نيش زنبور

در هنگام زنبورگزیدگی باید از قرار دادن مستقیم یخ روی پوست یا گرم گردن محل گزش اجتناب کرد و بهترین راهکار استفاده از کمپرس آب سرد همراه با بیکربنات سدیم شامل محلول جوش شیرین است، اگر گزیدگی در داخل دهان یا گلو اتفاق افتاد باید فورا داخل دهان را با آب سرد و بیکربنات سدیم شستشو داد و فرد را سریع به بیمارستان منتقل کرد.

در صورتی که فرد مستعد کهیر حاد بود و دچار شوک آنافیلاکسی شد، باید مصدوم به اورژانس منتقل شود زیرا بسیار خطرناک و کشنده است، کهیر همان برجستگی‌های قرمز رنگ در سطح پوست همراه با خارش شدید است و از علائم ظاهری آلرژی در بدن به شمار می‌رود و ممکن است با مصرف بعضی داروها مانند پنی سیلین، سولفانامیدها و بعضی مواد غذایی و نیز نیش حشرات ایجاد شود.

در صورتی که در محل زندگی کلنی و کندوی زنبور وجود دارد، شهروندان می‌توانند با شركت سمپاشي تهران سم تماس حاصل کنند تا جهت پاکسازی محل اقدام شود.

سمپاشی زنبور و ارائه سم مخصوص زنبور سم زنبور در شركت سمپاشي تهران سم با حضور متخصصان و کارشناسان حشره‌شناس انجام می‌شود، در این مجموعه مشاوره و سفارش سمپاشی تحت نظر وزارت بهداشت صورت می‌گیرد.

سمپاشی زنبور در شرق تهران

سمپاشي زنبور در تهران

سمپاشي زنبور در همه مناطق شرق تهران از جمله:

مقابله با زنبور شمس آباد ؛ نظام آباد ؛ نارمک ؛ گرگان

سمپاشي زنبور در حکیمیه .وحیدیه ؛ منصورآباد؛ تهران نو

سمپاشي زنبور در حشمتیه ؛کالاد ؛ شهرک امید ؛ تهرانپارس ؛ نیروهوایی ؛ پیروزی ؛ مجیدیه  

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در هر نقطه از تهران تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

سمپاشی زنبور در غرب تهران

سمپاشي زنبور در همه مناطق غرب تهران از جمله:

جنت آباد ؛ شهرک اکباتان، شهر زیبا ؛ آزادی ؛ شهران ؛پونک؛‌ ستارخان ؛ کن ؛  طرشت ؛چیتگر ؛فردوس ؛  حصارک ؛ شهرک آپادانا ؛ آریاشهر ؛گیشا ؛تهرانسر ؛

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در هر نقطه از تهران تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

سمپاشی زنبور در شمال تهران

سمپاشي زنبور در همه مناطق شمال تهران از جمله:

باغ فردوس؛ سوهانک؛ دروس؛ اقدسیه؛ دارآباد؛ قلهک؛ پل رومی؛  جردن؛ جماران؛ زعفرانیه؛ آجودانیه؛ قیطریه؛ آراج؛ ازگل؛ سعادت آباد؛ الهیه؛ کامرانیه؛ ظفر؛ ولنجک؛ اوین؛ لویزان؛ مینی سیتی؛ خيابان گاندی؛ تجریش؛ شهرک غرب؛ نیاوران؛ دزاشیب؛ زرگنده؛  چیذر؛ فرشته؛ فرمانیه

سمپاشی زنبور در جنوب تهران

سمپاشي زنبور در همه مناطق جنوب تهران از جمله:

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در هر نقطه از تهران تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

شوش ؛آذری؛ مسعودیه؛ مولوی؛ جوادیه؛ یافت آباد؛ بازار؛ دروازه غار؛ جوادیه؛ افسریه؛  اتابک؛ کاروان؛ نازي آباد - شاپور ؛ خانی آباد نو؛ امیربهادر؛ منیریه؛ امیریه؛ خراسان؛ سیروس؛  یاخچی آباد ؛ آب منگل  مشیریه؛‌ خزانه فلاح؛ خزانه بخارایی؛ شاپور

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...